tämä on MINUN lapseni! ei anopin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa vaan kaikille! No niin, olen kyllä muistanut tämänä postaukseni tänne mutta en ole tässä oikeen ehtinyt tilannetta päivitellä mutta tässä nyt tätä tulisi kun sain aikaiseksi!
Tässäpä vieressäni tuhisee pieni tytön tylleröiseni :) Aluksi täytyy kai infota että erosin miehestäni, en vaan kestänyt sitä tilannetta. Tilanne hurjistui vaan hurjistumistaan ja miehenikin alkoi entistä enemmän vaan samaistua äitiinsä ja siskoonsa ja meni täysillä mukaan heidän juttuihinsa eikä kuunnellut tai tukenut minua enää laisinkaan. Päätin sitten tehdä radikaalin päätösen ja nyt ollaan sitten asumiserossa :/ saas nyt nähdä mitä tästä tulee, tai tuleeko mitään. Tällä hetkellä asun vanhempieni luona muutaman sadan kilometrin päässä tästä koko porukasta. Olisin tietysti toivonut että tilanne olisi toisin mutta nyt voin olla rauhassa onnellinen ja nauttia lapsestani. Ehkä vielä palaamme yhteen mutta jotain muutosta on pakko tapahtua ennen kuin sellainen tulisi mahdolliseksi. Mutta nyt tilanne on tämä ja kirjoittelen tänne kun siltä taas tuntuu...

Alkuperäinen kirjoittaja äidiksi=ap;22574187:
Heippa vaan kaikille! No niin, olen kyllä muistanut tämänä postaukseni tänne mutta en ole tässä oikeen ehtinyt tilannetta päivitellä mutta tässä nyt tätä tulisi kun sain aikaiseksi!
Tässäpä vieressäni tuhisee pieni tytön tylleröiseni :) Aluksi täytyy kai infota että erosin miehestäni, en vaan kestänyt sitä tilannetta. Tilanne hurjistui vaan hurjistumistaan ja miehenikin alkoi entistä enemmän vaan samaistua äitiinsä ja siskoonsa ja meni täysillä mukaan heidän juttuihinsa eikä kuunnellut tai tukenut minua enää laisinkaan. Päätin sitten tehdä radikaalin päätösen ja nyt ollaan sitten asumiserossa :/ saas nyt nähdä mitä tästä tulee, tai tuleeko mitään. Tällä hetkellä asun vanhempieni luona muutaman sadan kilometrin päässä tästä koko porukasta. Olisin tietysti toivonut että tilanne olisi toisin mutta nyt voin olla rauhassa onnellinen ja nauttia lapsestani. Ehkä vielä palaamme yhteen mutta jotain muutosta on pakko tapahtua ennen kuin sellainen tulisi mahdolliseksi. Mutta nyt tilanne on tämä ja kirjoittelen tänne kun siltä taas tuntuu...

Onnea tytöstä! :)

Toivotaan, että tuo radikaali veto saisi nyt lapsen isän päättämään omalta osaltaan, kuuluuko hänen lojaalisuutensa sinulle vai äidillensä. Aikuisen miehen olisi kyllä pitänyt tuo päätös osata tehdä jo aikaa sitten. Tuo muutaman sadan kilometrin etäisyys kuulostaa muutoin oikein hyvältä ajatukselta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja äidiksi=ap;22574187:

Miten minusta tuntuu että tämä ei ole oikea ap.

Onnea tytöstä! :flower:

Kahlasin iltapuhteiksi koko ketjun läpi ja kylläpä puistatti ... Se ap:n (ex) anoppi :x

Mä uskon että teit ihan oikean ratkaisun! Mä olen samaa mieltä Kojootin kanssa; jo on munaton mies jos ei sun (ja vauvan!) puolia ole pitänyt! Prkl :kieh:

Oho, aika paha, ja nämä asiat vaan pahenevat, kun lapsi on syntynyt. Sinuna alkaisin hieman välttelemään kyseisiä ihmisiä, eihän sun tarvitse tuollaista kestää, saati sun vauvasi.

[QUOTE="vieras";22576727]miten mulle tuli sama heti mieleen kun tuon viestin luin.[/QUOTE]

Hmm...no, kyllä minä vaan oikea ap olen :) en tiedä mistä niin päättelette ettenkö olisi? tietenkin voi johtua siitäkin että jäi niin pitkä väli näihin kirjoituksiin, mutta en vaan yksinkertaisesti ole jaksanu tänne avautua vaikka mielessä on käynyt ja ihmettelinkin kun tämä ketju vielä löytyikin täältä :) mikä sinänsä on ihan ok, koska en olisi jaksanu kaikkea alusta asti tänne selvittääkkään enää :D

Yhteistyössä