E
että näin
Vieras
niin varmaan ja lehmät lentää![]()
Ei tuo dna-testaus ole mikään uusi juttu sukututkimusta tehdessä.Monet sukuseurat niitä teettävät.Noita testejä saa tilattua Esim FamilyTreeDna:lta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin varmaan ja lehmät lentää![]()
Muutes, mulla kolme biolasta. Kaksi heistä syntynyt noin nelikiloisina tumma tuuhea tukka päässään kuten itsellänikin oli syntyessäni, mutta yksi oli pienempi kooltaan, vaalea väritykseltään muihin verrattuna ja täysin kalju. Tää jälkimmöinen on nyt 10v iässä vaaleahiuksinenkin, vaikka mulla tummat jne. Kaverillani neljä tytärtä, joista kolme tummaa ja yksi ihan vaalea, hiuksetkin erilaiset tuntumaltaan. Ei se kovin erikoista oo, että poikkeaa sisaruksistaan.
selvää koska laps ollu jo 3.v perheessä, mitkä traumat hänelle tulis kun joutuis vaihtamaan perhettä, enkä edes pystyis luopumaan.
Muutes, mulla kolme biolasta. Kaksi heistä syntynyt noin nelikiloisina tumma tuuhea tukka päässään kuten itsellänikin oli syntyessäni, mutta yksi oli pienempi kooltaan, vaalea väritykseltään muihin verrattuna ja täysin kalju. Tää jälkimmöinen on nyt 10v iässä vaaleahiuksinenkin, vaikka mulla tummat jne. Kaverillani neljä tytärtä, joista kolme tummaa ja yksi ihan vaalea, hiuksetkin erilaiset tuntumaltaan. Ei se kovin erikoista oo, että poikkeaa sisaruksistaan.
Siis eihän ne ketään pidä synnytyssalissa kuutta tuntia? Ja miten veivät osastolle teidät kääreissä toisiinne, alasti? Ite oon ainakin komennettu suihkuun jo synnytyssalissa?
Höpöhöpö. Kaikkea sitä joutuukin lukemaan täältä plussan palstalta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29250212:Ei tuo dna-testaus ole mikään uusi juttu sukututkimusta tehdessä.Monet sukuseurat niitä teettävät.Noita testejä saa tilattua Esim FamilyTreeDna:lta.