Tämä mamma alkoi lakkoon prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kettuuntunut

Vieras
Jääkaapista vedetään muutamat nakit paketista, hiillosmakkara tai pari vaikka aamupalaksi ja puolet lihapulla paketista iltapalaksi jne.
Arvatkaapas saako mistään sitten mitään kokonaista ruokasatsia tehtyä? No ei saa!! Vaan sitten pitää TAAS mennä kauppaan ja ostaa lisää ruokaa. Ja tietenkään ei enää kelpaa mikään noista edellisistä koska niitähän on jo just syöty, halutaan ihan jotain muuta ruokaa. Ja kuinka käykään niille avatuille paketeille? Niistä kun ei riitä enää koko porukalle ruuaksi niin nehän jää sitten pilaantumaan ja päätyvät roskiin.
"Onhan se nyt perhana jos ei saa kaapista syödä mitä siellä on!", sanoi isäntä. Joo ole hyvä vaan, mutta kehitäppäs itse sitten ruuat tästä eteenpäin.

Syökööt vaikka pieniä kiviä tänään minun puolesta. Kauppaan en lähde. Grillillä tai pitsalla taidan käydä itsekseni syömässä. Mulle riitti!
Likapyykitkin taas viskattu kodinhoitohuoneen lattialle eikä siihen vieressä olevaan pyykkikoriin. Peskööt vaatteensa. Minä en niitä pese jos ne ei ole korissa.

AAARRRGGGHHHH!!!!!!

Hieno homma!

Meillä pyykit pestään pyykkikorista. Jos ne lojuu muualla, korkeintaan runttaan ne asiaomaisen sänkyyn... esim sukat olkkarista tai takki eteisen lattialta. Kun puhtaat kalsarit, t-paidat ja muut loppuu niin alkaapa ne valua pikku hiljaa pyykkikoriin.

Nii, ja jääkaapin jämistä keitän sekasopan: peruna, porkkana keittojuures-soppa pohjalle ja sitten lihapullat ja nakit sinne sekaan. Joskus paistan ne erikseen ja laitan soppakattilan viereen tarjolle, saa valita kumpaa laittaa. Jos olen hyvällä tuulella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja akkanen:
Nii, ja jääkaapin jämistä keitän sekasopan: peruna, porkkana keittojuures-soppa pohjalle ja sitten lihapullat ja nakit sinne sekaan. Joskus paistan ne erikseen ja laitan soppakattilan viereen tarjolle, saa valita kumpaa laittaa. Jos olen hyvällä tuulella ;)

Hyvä idea vaan nyt en tuotakaan tee kun ottaa niin pahasti pattiin.
Joku sentään YRITTÄÄ suunnitella täällä noita ruoka juttuja mutta muut elää kuin hotellissa s**tana!

Lakko tekee välillä ihan hyvää =) Vaikka ei nuo putkiaivot välttämättä sitä edes huomaa ihan heti *heh*. Ja tietysti käyt itse pizzalla, syököön se mies niitä paketti auki, kuivaneita lihapullia kylmiltään kun kerran maistuu!

Onneks meillä mies kokkaa enimmäkseen :D Mut pyykkien kans alko mulla sama juttu! Yhtään ainotta sukkaa tai kalsareita en ryömi sängyn alta koneeseen vaan jos ne haluaa puhtaaks niin sillon ne viedään ite sinne koriin!

Totta, kunnon lakko silloin tällöin saa perheen taas ruotuun. Pystytkö lähtemään kylään jonnekin, ja jätäämään ne keskenään? Tai jos on vaan ukko, niin lähtemään pariksi päiväksi pois?

Yhteistyössä