Tämä 'lapsettomuus' on oikeestaan ihan hauskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Kävin jo toista kertaa saunassa löylyissä, sitten parvekkeella jäähtymässä ja taas koneelle istumaan. Kohta saunaan uudestaan, josko saisin miehenkin mukaan houkuteltua,, :D

Jääkaapillakin tulee vierailtua usein, poppareita on kulhossa ja iso limppari vieressä. Karkkiakin olis, salmiakkia. :p

Eikä kukaan pyydä mitään/kitise/tappele/nirpota/huuda.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Pois nyt siitä tietsikalta ja houkuttelemaan sitä miestäs saunaan ja sitten... ;)

Njääh, sillä on juoksu tuolla pelissä kesken. :D Ehkä se tulee myöhemmin mukaan, meinaan käydä vielä ainakin kaksi kertaa löylyissä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Ja mä kun haluaisin että joku kitisis, tappelis, nirpottais ja huutais. Huutais täällä meillä äitiä ja isiä. Vaikka sitten huutaisi tyhmä äiti tai tyhmä isi. Kunhan huutais! :'(

Anteeksi! Minä vain nautin pitkästä aikaa lomasta ilman lapsia. :snotty: :hug:

on se hyvä että joillain on halukkaat isovanhempi/vanhemmat jotka haluavat hoitaa ilman että tarvii pyytää. Olkaa onnellisia siitä ja antakaa myös arvonantoa näille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se hyvä että joillain on halukkaat isovanhempi/vanhemmat jotka haluavat hoitaa ilman että tarvii pyytää. Olkaa onnellisia siitä ja antakaa myös arvonantoa näille!

Mun mieheni vanhemmat ovat parhainpia appivanhempia päällä maan. :heart:
Ja tietävätkin sen jopa. :D

Niinpä!Meiilä tilanne,että koskaan 5 vuoden aikana eivät ole ITSE pyytäneet alspia yökylään tms.Eikä siellä ole oltu viikonloppua,yksi ilta vain kerrallaan,ja itse on saanut mankua apua..Tuntuisi mukavalle,jos itse joskus oikein mielellään haluaisivat sinne lapsosia,mutta ei..Ollaan kokeiltu sitäkin,ettei olla ehdoteltu itsekään,mutta ei,ovat varmasti vain siitä hyvillään..:(

Alkuperäinen kirjoittaja mine:
Niinpä!Meiilä tilanne,että koskaan 5 vuoden aikana eivät ole ITSE pyytäneet alspia yökylään tms.Eikä siellä ole oltu viikonloppua,yksi ilta vain kerrallaan,ja itse on saanut mankua apua..Tuntuisi mukavalle,jos itse joskus oikein mielellään haluaisivat sinne lapsosia,mutta ei..Ollaan kokeiltu sitäkin,ettei olla ehdoteltu itsekään,mutta ei,ovat varmasti vain siitä hyvillään..:(

Olen siis ton ekan kirjoittanut. Itsellä siis esikoisen mummu ottanu aina kun pyytänyt mut en ny tarkkaan pyyskikö itse poika täyttää 16v kohta ja olen siisn yh. Nyt tän kuopuksen kans se tilanne että isä ei ol ollenkaan tekemisissä ja tuskin edes hänen vanhempansa tietävät mitään tosin isyyttäkään en ol viel selvittänyt. Nyt 2 ja puolen vuoden aikana kuopus ollu pappan ja sen vaimon luona 2 kertaa.

Meillä anoppi ja appiukko ovat kyllä ilmoittaneet haluukkuutensa "parisuhdeterapiaan", eli katsoisivat mielellään lapsia jotta me vanhemmat voisimme "hoitaa parisuhdettamme", mutta ainakaan toistaiseksi emme ole kehdanneet hoitopaikkaa kysellä. Eiköhän senkin aika joskus tule, mutta vielä hoitopaikan pyytäminen tuntuu jotenkin vieraalta. Ehkä sitten, kun lapset ovat vähän isompia ja tietävät mikä mummula on ja osaavat itsekin sinne pyytää. Tiedän, olen vähän outo. :) Viettäkäähän Jätkä ja Putkiaivokas mukava ilta!

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:

Meillä anoppi ja appiukko ovat kyllä ilmoittaneet haluukkuutensa "parisuhdeterapiaan", eli katsoisivat mielellään lapsia jotta me vanhemmat voisimme "hoitaa parisuhdettamme", mutta ainakaan toistaiseksi emme ole kehdanneet hoitopaikkaa kysellä. Eiköhän senkin aika joskus tule, mutta vielä hoitopaikan pyytäminen tuntuu jotenkin vieraalta. Ehkä sitten, kun lapset ovat vähän isompia ja tietävät mikä mummula on ja osaavat itsekin sinne pyytää. Tiedän, olen vähän outo. :) Viettäkäähän Jätkä ja Putkiaivokas mukava ilta!

Kiitos Mimoska!
Meilläkin oli esikoisen kanssa sama homma, emme halunneet antaa hoitoon, eikä kakkosenkaan kohdalla. Tuo kolmonen muutti kuviot, kun nukkui kaikki yöt laitokselta asti aamuun saakka. :D