Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:niin, tätähän ei sitten varmaan saa kaupastakaan millään keinolla. Ostaisin nuo rattaat tosta huutonetistä mut ei vielä kuitenkaa kehtaa :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:niin, tätähän ei sitten varmaan saa kaupastakaan millään keinolla. Ostaisin nuo rattaat tosta huutonetistä mut ei vielä kuitenkaa kehtaa :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:no hyvä homma! nykyiset on rumia kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=57623986
siis kerran aikasemminkin olen nähnyt kaupungilla, ja heti osu silmään että haluan kanssa! Mutta mutta. onko tämä joku juhlaväri viime vuodelta? En löydä sitä mistään |O