Tämä emmaljungan väri!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annnas

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
2 453
0
36
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=57623986

siis kerran aikasemminkin olen nähnyt kaupungilla, ja heti osu silmään että haluan kanssa! Mutta mutta. onko tämä joku juhlaväri viime vuodelta? En löydä sitä mistään |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
niin, tätähän ei sitten varmaan saa kaupastakaan millään keinolla. Ostaisin nuo rattaat tosta huutonetistä mut ei vielä kuitenkaa kehtaa :/ :)

Ooks kyselly liikkeistä??kyllähän ne saa tilattua maahantuojalta vaikkei sielä liikkees oo paikan päällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
niin, tätähän ei sitten varmaan saa kaupastakaan millään keinolla. Ostaisin nuo rattaat tosta huutonetistä mut ei vielä kuitenkaa kehtaa :/ :)

kyselemään vaan kaupoista, saattaahan joillain olla vielä viime vuoden mallistoa varastossa.
 
niin pitäsköhän käydä :) tehtaalta ei varmaan ainakaan saa niin hyvällä tuurilla jollakin saattas olla varastossa :) Tuleeko muuten emmaljungan uudet värit aina vuodenvaihteessa? Kun kaverille oli vissin sanottu liikkeessä jotain että elokuussa tulee uusi värejä. Kaikki nuo nykyiset värit on minusta niin huonoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=57623986

siis kerran aikasemminkin olen nähnyt kaupungilla, ja heti osu silmään että haluan kanssa! Mutta mutta. onko tämä joku juhlaväri viime vuodelta? En löydä sitä mistään |O

 
Pakko viel nostaa ja sanoa, et minä maksoin meidän city crosseista, city kopalla 560? olivat aika hyvässä tarjouksessa, kun norm. hinta pelkillä rattailla taitaa olla 525?. Olikohan joku maalis- tai huhtirysäys lastentarvikkeessa
 
Pakko kysyä uudestaan, onko musta-lime edes olemassa? siinä kuvauksessa lukee et se on tosi vihreä, eli tumman vihreä, eli luulen et se on se sama jungle lime, kuva on vain huono.
Ainakin emmaljungan kotisivujen mukaan ei ole olemassakaan sellaista väriä kun musta-lime, korjatkaa jos olen väärässä :)
 

Yhteistyössä