Talvivaatteista vielä .. Mitä alle?

Oletteko hankkineet jo alempia kerroksia talvivaatteiden alle/syksyn kylmiin säihin? Mä hankin isommalle alle merinovilla-kerraston, mutta pitää vielä löytää sellainen minkä tarhassa saa laitettua sisävaatteiden päälle. Pienemmälle funtsin sitä pop:in villahaalaria, oisko hyvä valinta?

KAIKKI markettivilla-asut olen saanut kutistettua pesussa vaikka olen tasan noudattanut pesuohjetta :( Ärsyttävää. Nyt saa pikkusisarus 2v käyttää naftia 110cm villapukua ensi talvena :D
 
just
mummo on neulonut aina kaikki villat. 2v lapselle on kaksiosainen villapuku ja villahaalari. 4v lapselle on villapusero ja villaiset henkselihousut. 4v pojalla on myös kaksios. fleece, jota tulee varmaan jonkin verran pidettyä.
 
Mä vannon villahaalarin nimeen. :)
Sitä siis käytetään silloin, kun on tosi kylmä. Meidän veljekset pärjää haalarilla ja siellä alla normi sisävaatteet melko pitkälle. Pitkät kalsarit menee alle kovemmilla pakkasilla.
 
"Vieras"
Kirpparilta löytyi kivat-merkkiset villahaalarit molemmille. Siispä ne. Kannattaa huomioida että pelkkä pesulämpötilan noudattaminen ei riitä vaan pitää käyttää villapesuainetta.. Tai ehkä sun koneesta on termostaatti rikki?

Hulluilla päivillä on noita namet itin haalareita, ne on kai ihan kelvollisia, jos siellä vielä jottain on jäljellä.
 
Kivat villahaalari meillä on ollut 4-5 vuotiailla ja sitä pienemmillä on ollut ruskovilla haalarit.
Kaikki villat pesen aina käsin, koska ne menee pilalle koneessa sanoi pesulappu mitä hyvänsä.
 
"vieras"
Kannattaako villahaalaria edes pestä? Miten te saatte sen likaiseksi, jos käytetään ainoastaan haalarin alla?

Tiedättehän että pelkkä tuuletus ulkoillmassa "puhdistaa"villaa. Mä en menisi turhaan pesemään kalliita villahaalareita. Jos lapsi ei syö se päällä ja tuhri sitä täysin, niin en edes näe syytä miksi pitäisi pestä?
 

Yhteistyössä