** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

hmmm..mä sitten malttamattomana tein sen yhden kotitestin testin, ja siinä oli jotain, mutta, mies ei sitä nähnyt joten sen täytyy olla viivanpaikka vaan.. huomenna kyllä teen silti sen uusintatestin sillä apteekin omalla.. tietäispä vaan teinkö liian aikaseen vai miten on.. kuten jo aiemmin kirjottelin että pojista oon saanut plussat kp36 joten en mä nyt hirveen ajoissa kyllä ole, ainoo vaan että ennen en oo mitään kp:tä laskenut joten en sinällään tiiä mun oikeeta kiertoa.. no huomenna ehkä viisaampia..

kaikille :hug: tarvitseville lämpöiset :hug:
 
umayya, mullaki dpo12 mies ei sillo viivaa nähny mut mie näin ja seur pvänä mies näki jo ja sit kunno plussa tuli dpo14, et usko vaan, jospa siel joku ois!! ;) Tsemppiä ja plussatuulosia!!!

suikku, onnea ovisplussasta! Toivot. ootte sitä jo hyödyntäny ahkeraan aiemmi jo!
 
umayya toivotaan että humenna on vahvempi viiva :heart: en ole kyllä minäkään liuskatesteihin ikinä viivanpaikkoja saanut...

suikku no niin!!! tulihan se sieltä :D samanlailla panikoit kun minä ja mullekkin tosi vahva plussa tuli :D tässä kierrossa sitten hienot plussat myös r-testiin!!! :saint:

nännit vaan kipeytyy enemmän ja enemmän :/ ihan kun plussakierrossa..valkkari ei oo tyrehtynyt niinkun kuuluis oviksen jälkeen vaan on aika runsasta ja oikeen valkoista. kn on pitkulainen ja kiinni, aika ylhäällä..voi kun siellä nyt olis se hedelmöittyminen tapahtunut, niin tuttuja tuntemuksia verrattaen plussakiertoon :saint: kiinnittymistä odottelen vois tulla jo tänään tai viimestään keskiviikkona. toivottavasti tunnen sen jos on tullakseen, viimeksi todella selvä kipu+vuoto n. 5 päivää oviksesta :saint:
 
kiitos miracle ja JJ-t jotenkin toisaalta haluun ajatella sen viivanpaikaksi tai omiksi kuvitelmiksi etten toisaalta pety vaikka oireet on kyllä hyvinkin vahvat ja tunne raskaudesta kanssa.. mulla on nyt muutamana päivnä ollut sellasta viiltävää kipua oikelta lonkasta olkapäälle asti henggittäessä, aina ajoittain ei koko aikaa.. mistähän lie johtuu, olisko niskat niin jumissa.. jännää huonoa oloa on vaihtelevasti, syömisen jälkeen varsinkin ja pissattaa koko aika, ja nää on nyt tullut niiden aiempien oireiden lisäks mitä oli jo melkein heti oviksen jälkeen..
no nyt sitten jännäillään huomiseen aamuun vielä..
 
kiharapää: ei mullakaan ollut mitään oireita sillon kun plussasin. olin ihan varma ettei oo tärpänny.. kannattaa testata niin sillähän se sit selvii onko tärpänny vai ei.. turhaan stressaat itseäs ku et testaa. ja miusta testaus ainaki oli ihanaa puuhaa. toivottavasti teillä kaikilla tärppää pian!!
-nea ja vauva rv 24-
 
Hellou =)
Olen kyllä koko vko:nlopun lukenu teidän juttuja mutta ollu niin paljon puuhaa,ettei ole ehtiny kirjottelemaan :ashamed:
Eilen väsättiin kaason kanssa hääkutsuja ja juotiin skumppaa,
aurinko paistoi ja ihailtiin keittiön ikkunasta rapun edessä touhuavia muuttomiehiä :D
Äsken kävästiin hakemassa ateriat Mäkkäriltä ja kilpailtiin yhden bemarikuskin kanssa.
Tai siis minä kilpailin...ei voinu nuori jätkä jäädä kakkoseksi :LOL:
Nyt tuo kaaso rupes väsäämään loppuja kutsuja ja minä roikun netissä...taitaa käydä niin,että hääpvä:nä kirkossa nuokkuu 4 väsynyttä ja loppuunkuliutettua kaasoa ja morsian vain viheltelee :LOL:
Edelleen on sellanen hällä väliä olo,että oisko tärpänny...
Toisaalta vasta alotettu mutta kun en ikinä ole tuntenu mitään raskaustuntemuksia,niin pelkään taas aiheuttavani sen valeraskauden,kun oikein rupean kroppaani kuulostelemaan... :eek:
jaa,toisaalta,väitetään,että kun isä vaihtuu välillä,raskaudetkin on erilaisia ja vastaavat ihan esikoisraskautta.
Tiedä häntä...
4.5. ajattelin testailla mutta taidan huvikseni testailla kuiteskin pitkin ens`vko:a :LOL:
 
mul kans tullu ny ihme huonoo oloo syömisen yhteydes, syötii tänää pitsaa ni söin vaa vähä ja tuli semmone outo okso olo vaikkei oksettanukaa (eli ei sillai oksettanu et ois tuntunu et koht tulis) ja muuteskii mahakipuilu jatkuu mut nännit tosissaa ei oo yhtää nii pingottuneet ko plussakierrossa (enää) et saa ny nähä tulisko siihe testii mittää huomen.

Huutonetistä ostin äitiysvaatepaketin taas :D Ol nii ihania ni ol pakko :heart: 26 eri vaatekappaletta ja 70? (tosi hyväkuntosii, vaa yksissä housuissa se masukangas oli vähä rikki), eli tosi hyvät kaupat :D
 
Mitäs tänne kuuluu?
Muistaakos kukaan enää meikäläistä? Oon ollu listoilla jos jonkinmoisessa. Jääny pois kun ei tärppää eikä oo enää clomejakaan.
Menkat ollu viimeksi 19.2. Testit negoja joten vauvaakaan ei ole tulossa.
 
Valkovuoto jatkuu vieläkin kirkkaana ja normaalii runsaampana. Ollut jo viikon sellanen olo et koht lorahtaa menkat housuihin mutta ei vieläkään mitään :headwall:
testasin pe negan ja tänään negan, johon ei tullut testiviivaa joten sehän ei sillon toiminut kunnolla.. Ärsyttävää kun koko ajan odottaa tätiä kylään kun on niin vahvat menkkatuntemukset MUTTA mulla ei oo koskaan aikasempaa ilmottanut täti kyläilystään kyllä yhtään mitenkään. |O

Yritä tässä nyt sitten keskittyä lukemaan pääsykokeisiin.. :kieh: mur
 
nea: en silti jaksa uskoa plussaan.. Ja tulee se plussa sittenkin jos testaan myöhemmin.. Nyt en halua ruveta stressaamaan mitään testaamista...
Katsotaan sitä testaamista sitten viikon päästä kun meillä on tuo muutto ohi.. Nyt ei sovi siihen rumbaan mitkään r-testin testailut.. Yritän keskittää huomioni nyt tuohon muuttoon..

KP
 
Mie koo luulin et oisin saana haamun ni juu tota EHKÄ sainkin, mutta ko se o nii haaleen haaleen haalee et iha ko viivan paikka ja tul vast 20 min pääst (tosin eipä oo nois aiemmis tullu ees sillon jos oon negan saanu ja 30min on se aika et se jälkee ei pitäs sitä kahtoo) joten kai mie oon sit oviksen ajankohdan arvioinu vähä väärin tai sit o kemialline tms. Et kai mie sit vaa testaan huomenkii uuvellee, ny testasin näi aikasii (viidelt) koska mies läks töihi ja ite en suana unta ja ol iha kauhee veskihätä :p mut noh, jospa tää selviää jossai vaihees :D

Tosin miehe mielest tos ei varmaa viivaa ees näkyis :headwall: :headwall: viimekskii ko raskaana olin ni olin ite jotai näkevinäni tikussa dpo12 mut mies ei sillo nähnä mittää, dpo13 se jo näki jotai. Ny mul kai ois se dpo13 ja oha raskaudet erilaisia et voi olla et on vaa tuo hormonin tuottamine erilaista mut ehk miula sit vaa tul esim just kemialline ko oireita oli paljonkii mut muutamana pvänä ei oo lähinnä ollu muuta ko mahan juilimista.

umayya, jokos ol pulska plussa? :heart:
 
Esikoisesta Haaveilevat



nti......................kp 3/28-33..................yk 7................PHKS
Charlott.............kp 5/30-57..................yk 5..............KYS
Nanniina...........kp 6/31-34...................yk 8............SATKS
Arcatha.............kp 8/27-37...................yk 7...............KYS
piksu.................kp 8/30........................yk 12
emiliana...kp 9/28-33.......yk 2
Tuulia85...kp 13/28......yk 5....TAYS
Suikku...............kp 16/29-32...................yk 11
Sirpula..............kp 17/34-71....................yk 11
JJ-t....................kp 22/25-65....................yk 07/07 alkaen
humu82.....kp 25/28........yk 1
Sirja...................kp 26/30......................yk 8..............KHKS
Inkaliina-83..kp27/28-31.....yk 3.....TYKS
Miracle.....kp28/28(-36)............ ..km 04/08
Linduu...............kp 29/28.................yk 3
kaa....................kp 33/32........................yk 4..............KYS
Hennarukka...... kp 36/n.30....................yk 3
Möhky...............kp 36/28-32..................yk 5................K-S KS
kiharapää..........kp 36/32-35(-46)...........yk 8............TYKS
Ouska................kp 41/28-35...................yk 3
astydameia....... kp 45/28-30...................yk 14
Linna.................kp 49/28-78...................yk 4..............KOKS
Tikka81.............kp 50/30-38...................yk 8...............LKS
Laala.................kp 81/??.........................yk 1.............TYKS
Magic................kp ??/??.........................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................






Toista Toivovat


Tuulia79...............kp 3/35................yk 5............PHKS
minime.................kp 10/33-45......................yk 3
Ninnurainen.........kp 11/27-65................yk 13..........K-HKS
mama-84..............kp 12/26-28.................yk 18...........SATKS
Mamamin.............kp 12/28......................yk 3...........kätilöopisto
ipanapa-08...........kp 18/28-37.................yk 7
erzi.......................kp 18/29-35...................yk 5.............PKKS
meilinde............ ..kp 19/42........................yk 6
mariq....................kp 26/29-31.................yk 12..........L-PKS
mussu...................kp 37/28......................yk ?
outo-tyttö..............kp 41/??......................yk 4........HYKS
Heidsu..................kp 46/??......................yk 3
aini.......................kp 62/28.....................yk??
Vilinäiti................kp 70/58.....................yk 19..........TYKS






Kolmatta Toivovat



Matonen..................kp 7/31....................yk 7
Hymy83......kp 10/39.....yk 2
kirppunen....kp 13/27.....yk 1.....PKKS
mymmyryy....kp 22/?.......................yk 1
nooruli..... kp 24/28-35......yk 1 km -06
Mammutti-Mamma.kp 27/25-30.............yk 5 (taustalla)
Elriina......kp 31/28-31.....km 10/07.........KOKS
umayya....................kp 32/28...................yk 2 (10/07 alk.)..........PHKS
Neilikka77............. .kp 35/30
Luppana..................kp 48/26-30...............yk 3............KYS
Käärme....................kp 29/26-27....yk 2...........KYSS
jonttu79....................kp 64/29...................yk 3...........TYKS
Odenia.....................kp ??/??.....................yk 1






Neljättä Toivovat


Lapinmaria...............kp 9/26-31...............yk 5...........KOKS (taustalla)
Päppä........................kp 16/25-30.......yk 14.........PHKS
RouvaPikkumyy.......kp 19/31.............yk 2..........TYKS
Tuulia78....................kp 29/36............yk 3
Aurora72...................kp 64/34-39.......yk1







Viidennestä Haaveilevat









Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 13/28..............yk 3........OYS






Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:

kassu



:heart: Plussanneet :heart:


vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Millukka.................. 22.12.08...................yk 10
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
tikrulini....................17.12.2008...........yk 3............SATKS
maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++

 
Täällä alkoi uusi kierto ja sitä myöten ressittömämpi yritys.

Kiitokset teille kaikille seurasta ja plussarikasta kesää :heart: Yritän keskittyä kesän ajan enemmän pihan laittoon ja aurinkoon kuin plussaamiseen. Joten minut voi poistaa tuolta listalta.

Oikein aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä toivotellen :wave:

Möhky
 
Moi!!
oon kyllä käynyt joka päivä lukemas kuulumisia, mut yrittänyt pikkasen himmata kuumeilua, enkä ihmeitä kirjoitellu ja ettei tulis turhaa stressiä... :LOL:
saa nähdä kuinka käyny.., kuinkahan aikaisin sitä uskaltais testata??ettei tarvis täyttä tusinaa noita testejä käyttää, ja kun kärsivällisyys on yks vahvempia luonteen ominaisuuksia.. :LOL:
kokemuksia??ja mikä testi herkin??
täällä taitaa olla aika jännäyt paikat monella..
:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heipä hei pitkästä aikaa! Olen ollut viikon lomailemassa ja nyt taas uusin voimin töihin. Mulla alkoi tänään uusi kierto eli kp 1/28-78 yk 5. Nyt on viimeinen clomi-kierto ja sen jälkeen pidetään yritystaukoa ainakin syksyyn asti. Nyt alkaa mieli muutenkin olla jo kesässä, muutossa ja uudessa työpaikassa, joten taitaa jäädä vauva-ajatukset jo pikku hiljaa taka-alalle.
 
Kaa
Kopiointi toisesta pinosta (laiska kun olen):

Täälläkään ei ole mitään uutta. Aamulla tein kaksi eri testiä, joihin ei kumpaankaan tullut viivaa testiajan sisällä. Testiajan jälkeen kylläkin... :/ Eli nyt vaan odotellaan mitä tulee tapahtuvaksi. Kerron sitten, kun jotain kertomista on.
 
Kaa
kirppunen, kaikilla ei noi testit toimi ohjeen mukaan. Parempi luottaa omaan kroppaan. Itselläni vahvin ovistestin viiva oli hädin tuskin puolet kontrolliviivasta, ja ovulaatio tapahtui. Nyt vaan odotellaan tuloksia... Itselläni ei siis pissaan erity tarpeeksi hormonia, jotta pääsisin lukemaan testituloksia ohjeiden mukaan.

Tsemmpiä oviksen aikaan!
 

Yhteistyössä