laiskana kopioin ja toistan itseäni toiseen ketjuun kirjotetulla jutuilla
Mä olin eile illalla varmempi raskautumisesta ku koskaa, meinaa... se nännien sattuminen tuli kans oireeks!!!! :heart: :heart: eli hipasin vasenta nänniä rintsikoilla ku otin ne pois ni jo perkule viilsi aika tosi ilkeesti! Mut se on sitä! Se EI VOI OLLA muuta! Mä OLEN raskaana! Sit maanantaina tuun kaikille sannoon ku testaan et haamujen haamu tul
oon vaa päättäny et näit juttui mä EN voi kuvitella (eli et en sais niitä finnejäkään vain kuvittelulla) ja tää on menny tismallee samalail ko plussakierros, eilenkii palelin hirmusti peiton alla. Tosin jos ja kun oon raskaana ni toivon et historia ei toistais itseään siinä mitä mun pienelle rakkaalle viimeksi kävi.. :ashamed: Eli oireita on ja paljon! Vilunväreet ja palelu (eile peiton alla todel kovasti paleli), nännit pingottuneet miltei koko ajan, valkkaria tulee nykysin todel paljon ja on runsasta sekä kirkasta (ovisliman tai kiihotusliman oloista), kipuilua kohdun seutuvilla, äkkinäiset liikkeet joskus vihlasee, kylkiin on jomotellu, näppyjä todel paljon taas! (jälkivuodon loppumise aikaan näpyt alko häviimään ja iho tuleen paremmaks raskaude jälkee), mitäs muuta.. no mut nois o jo nii paljo..
Et sanokaa mun sanoneen naiset, tää tyttö on taas raskaana!
ja tähä aikaa laittelen viestii siks ku mies män just töihi ni oon hereil
eilen meinaa netti pätkäs puol kasi mais eikä ennee toimina, joha muute ketutti ko ei päässy tuttisuu sivuille!!! (mies nimittää näit siis tuttisuusivuiks
)