** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Hennarukka, no sithää se vois olla vaiks raskausoire!!! Mä eilen jo mietin et hitto tätiäkö se muka enteilee ko tul vähä semmost tahmeeta ja paksua vuotoa mut nyttemmin se on vaa muuttunu iha kirkkaaks ja tulee enempi :) jospa oltas paksuna molemmat :) :heart:
 
miracle mä en vaan uskalla viel testata kun en oikein tiedä et näkyiskö jo.. kun kierto ei oo säännöllinen pillereiden lopetuksen takii.. viimeks oli 30 päivää.. tekis kyl mieli käyd hakee testi ja huomen aamulla testailla.. :) uskaltaiskohan..
 
hennarukka ja mieacle täällä on tota samaa valkkarivuotoa, okein lorahtelee välillä :)
muita oireita tässä:valkkaria tulee silleen aalloissa, koko ajan siis olo että täti kurvaa paikalle, vasen rinta juilii ja polttelee, rapäisykipuja ja viiltelyjä kohdun seudulla, menkkajuilintojakin löytyy (ollut myös kahdessa aiemmassa raskaudessa), pissa on muuttunut neonkeltaiseksi, vilunväreet ja kuumat aallot ja lämmöistä ei nyt tietoa..
 
nti
Täälläkin valkovuoto oireena. Ihmeellisiä kipukohtauksia tullut mutta menee sitten ohi. hieman ehkä etovaa oloa on havaittavissa. Voikun me saataisi tässä kierossa oikein monta plussaa :heart:
 
HEIPS

Enpä ole täällä vähään aikaan käynyt lukemassa. Halit tädin yllättämille ja onnea plussanneille.

Omasta olosta. Kuvottaa,rinnat arat ja hajut tekee todella pahaa. Tuleva muutto vie onneksi ajatukset muualle. Nytkin olen juossut asuntoja katselemassa. Huomennakin on kaksi näyttöä.

terv. tikruliini ja pörris 7+1
 
laiskana kopioin ja toistan itseäni toiseen ketjuun kirjotetulla jutuilla :)

Mä olin eile illalla varmempi raskautumisesta ku koskaa, meinaa... se nännien sattuminen tuli kans oireeks!!!! :heart: :heart: eli hipasin vasenta nänniä rintsikoilla ku otin ne pois ni jo perkule viilsi aika tosi ilkeesti! Mut se on sitä! Se EI VOI OLLA muuta! Mä OLEN raskaana! Sit maanantaina tuun kaikille sannoon ku testaan et haamujen haamu tul :p oon vaa päättäny et näit juttui mä EN voi kuvitella (eli et en sais niitä finnejäkään vain kuvittelulla) ja tää on menny tismallee samalail ko plussakierros, eilenkii palelin hirmusti peiton alla. Tosin jos ja kun oon raskaana ni toivon et historia ei toistais itseään siinä mitä mun pienelle rakkaalle viimeksi kävi.. :ashamed: Eli oireita on ja paljon! Vilunväreet ja palelu (eile peiton alla todel kovasti paleli), nännit pingottuneet miltei koko ajan, valkkaria tulee nykysin todel paljon ja on runsasta sekä kirkasta (ovisliman tai kiihotusliman oloista), kipuilua kohdun seutuvilla, äkkinäiset liikkeet joskus vihlasee, kylkiin on jomotellu, näppyjä todel paljon taas! (jälkivuodon loppumise aikaan näpyt alko häviimään ja iho tuleen paremmaks raskaude jälkee), mitäs muuta.. no mut nois o jo nii paljo..

Et sanokaa mun sanoneen naiset, tää tyttö on taas raskaana! :D

ja tähä aikaa laittelen viestii siks ku mies män just töihi ni oon hereil :p eilen meinaa netti pätkäs puol kasi mais eikä ennee toimina, joha muute ketutti ko ei päässy tuttisuu sivuille!!! (mies nimittää näit siis tuttisuusivuiks :D)
 
Esikoisesta Haaveilevat



Charlott.............kp 2/30-57..................yk 5..............KYS
Nanniina...........kp 3/31-34...................yk 8............SATKS
Arcatha.............kp 5/27-37...................yk 7...............KYS
piksu.................kp 5/30........................yk 12
emiliana...kp 6/28-33.......yk 2
Tuulia85...kp 10/28......yk 5....TAYS
Suikku...............kp 13/29-32...................yk 11
Sirpula..............kp 14/34-71....................yk 11
JJ-t....................kp 18/25-65....................yk 07/07 alkaen
humu82.....kp 22/28........yk 1
Sirja...................kp 23/30......................yk 8..............KHKS
Inkaliina-83..kp24/28-31.....yk 3.....TYKS
Miracle.....kp25/31-36............ ..km 04/08
Linduu...............kp 26/28.................yk 3
kaa....................kp 30/32........................yk 4..............KYS
nti......................kp 32/28-31..................yk 6................PHKS
Hennarukka...... kp 32/n.30....................yk 3
Möhky...............kp 33/28-32..................yk 5................K-S KS
kiharapää..........kp 33/32-35(-46)...........yk 8............TYKS
Ouska................kp 38/28-35...................yk 3
astydameia....... kp 42/28-30...................yk 14
Linna.................kp 46/28-78...................yk 4..............KOKS
Tikka81.............kp 47/30-38...................yk 8...............LKS
Laala.................kp 78/??.........................yk 1.............TYKS
Magic................kp ??/??.........................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................






Toista Toivovat


minime.................kp 7/33-45......................yk 3
Ninnurainen.........kp 8/27-65................yk 13..........K-HKS
mama-84..............kp 9/26-28.................yk 18...........SATKS
Mamamin.............kp 9/28......................yk 3...........kätilöopisto
ipanapa-08...........kp 15/28-37.................yk 7
erzi.......................kp 15/29-35...................yk 5.............PKKS
meilinde............ ..kp 16/42........................yk 6
mariq....................kp 23/29-31.................yk 12..........L-PKS
mussu...................kp 34/28......................yk ?
Tuulia79...............kp 35/30-34................yk 4............PHKS
outo-tyttö..............kp 38/??......................yk 4........HYKS
Heidsu..................kp 43/??......................yk 3
aini.......................kp 59/28.....................yk??
Vilinäiti................kp 67/58.....................yk 19..........TYKS






Kolmatta Toivovat



Matonen..................kp 4/31....................yk 7
Hymy83......kp 7/39.....yk 2
kirppunen....kp 10/27.....yk 1.....PKKS
mymmyryy....kp 19/?.......................yk 1
nooruli..... kp 21/28-35......yk 1 km -06
Mammutti-Mamma.kp 24/25-30.............yk 5 (taustalla)
Elriina......kp 28/28-31.....km 10/07.........KOKS
umayya....................kp 29/28...................yk 2 (10/07 alk.)..........PHKS
Neilikka77............. .kp 32/30
Luppana..................kp 45/26-30...............yk 3............KYS
Käärme....................kp 26/26-27....yk 2...........KYSS
jonttu79....................kp 61/29...................yk 3...........TYKS
Odenia.....................kp ??/??.....................yk 1






Neljättä Toivovat


Lapinmaria...............kp 6/26-31...............yk 5...........KOKS (taustalla)
Päppä........................kp 13/25-30.......yk 14.........PHKS
RouvaPikkumyy.......kp 16/31.............yk 2..........TYKS
Tuulia78....................kp 26/36............yk 3
Aurora72...................kp 61/34-39.......yk1







Viidennestä Haaveilevat









Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 10/28..............yk 3........OYS






Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:

kassu



:heart: Plussanneet :heart:


vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Millukka.................. 22.12.08...................yk 10
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
tikrulini....................17.12.2008...........yk 3............SATKS
maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++

 
miracle toivotaan että osut oikeaan aavistuksissasi!!! :saint:

eilen illalla tikussa vahvat kaks viivaa, tänään jo hailakampi. eilisillan kivut oikeella munasarjassa oli jotain niin järkyttävää ja edelleen tyntuu, muttein niin pahasti. lämmöt ei oo vielä noussut millon niiden kuuluis nousta ? nännit on ollut kipeet viimeset kolme päivää, mutta aamulla niin kipeet ettei pysty edes koskeen. ovis siis varmaan päällä tällä hetkellä, kohta ohi :D

parin viikon päästä jännäillään :D mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 
Tänään aloitin tikuilla tuon oviksen metsästyksen, kierto voi olla oikeastaan ihan mitä vaan, tämä on toinen kierto ilman pillereitä ja edellinen oli tuo 26 päivää. Tässä parin viikon aikana kuulunut ystäviltä ja sukulaisilta paljon vauvauutisia, ja oma kuume ei kun kasvaa. Lähipiiriin tulossa ainakin 6 vauvaa :heart:
 
JJ-t samaa miekii toivon! ja eikös lämmöt nouse vasta ku ovis ohi eli jos oot saanu eilen viivat ni sillonhaa su ovis on tänää tai huomen eli lämmöt sit nousis huomen tai ylihuomen :) Joillain ne kai nousee vähitellen ovikse jälkee. Mul esim nous vähitellen plussakierrossa, negakierros muistaakseni het.
 
Mä sit taas testasin niin puhtaan negan ettei jääny kyl mitään epäselvää :LOL: siitä ei saanut minkään näköstä haamua edes aamu-unisena.
Toisaalta harmittaa mutta toisaalta ei, kuitenkin niin vähän yritystä takana vasta.
Ja mun opiskelujen kannalta (siis jos pääsen kouluun..) parasta ois, että LA ois ens kesänä vasta! Eli raskautuisin aikaisintaan lokakuussa.. saisin ensimmäisen koko vuoden opiskeltua..
 
Heippa! Tuolta odotuspuolelta vain tulin urkkimaan, että mitä tänne kuuluu. Ja mitä huomasinkaan!? :eek:

miracle ja umayya: Teillä alkaa olla jo aika jännät päivät käsillä! :D Paljon peukkuja ja paljon onnea toivon, että oisitte raskautuneet! :D :heart: :D
 
nii no mul ainaskii o nii selkeet oireet et mä lähen siit et plussaan ja jos en plussaakaan ni sit vaa ihmettelen mite muka noi selkeet oireet (täysin samat ko plussatessa, sillo negakierroissakaan ku oli valeraskaus kovakin ni ei ollu nännien pingottuneisuutta eikä mahavihlasuja tai näppyjä) voi tulla jos ei raskaana ole. Et täs kierros mä kyl olen miltei sata varma et plussaisin.. sittenpähä meen miettii yksikseni jos en ookaa raskaana et mite ihmees :D
 

Yhteistyössä