** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

minä oon kanssa tota pixietä miettinyt kun ei oo edes kirjautunut koko vuonna tänne... minusta ei puhunut mitään tauosta ennen joulua :/ toivottavasti ei ole sattunut mitään :/

rouva pikkumyy toivotaan tärpin käyneen d :) b

niin joo kassulle kanssa onnittelut haamujen isöäidistä :)
 
Ihmettelen tännekin (varoitus, seuraava teksti kuuluisi erittäin vahvasti omaa napaa-osiolle): Mulla on ollut outoja, todella poikkeuksellisia tuntemuksia ovulaation (viime to kp14) jälkeen jotka jatkuvat edelleen. Aikaisemmin ainoastaan ovulaatiopäivänä on ollut muutama kiukkuinen vihlaisu alavatsassa. Nyt kummalliset alavatsa- ja muut menkkamaiset kivut ovat jatkuneet jo kuudetta päivää varsinaisen oviksen jälkeen, uusimpana päänsärky :eek:. Kellään omian kokemuksia, tietoa, epäilyksiä tai mitään aavistusta, mitä ihmettä tämä voisi olla? Ellei ala itsellään helpottaa, täytynee mennä gynelle..

O-N-N-E-A tikruliini ja kassu, kyllä ne haamut siitä vahvistuu, tarrasukkia pikkuisellenne! Olen todella onnellinen puolestanne, varmasti ihan uskomaton tunne =)
 
Esikoisesta Haaveilevat



humu82.....kp 6/28......yk 1
Inkaliina-83..kp8/28-31....yk 3.....TYKS
Sirja...................kp 7/30...................yk 8..............KHKS
vauvahaaveita...kp17/27-30...yk alk. 12/07
nti......................kp 16/28-31...............yk 6................PHKS
Möhky...............kp 17/28-32...............yk 5................K-S KS
Arcatha.............kp 17/27-37................yk 6...............KYS
Nanniina...........kp 17/32-34...............yk 7............SATKS
kiharapää..........kp 17/32-35(-46)........yk 8............TYKS
emiliana...kp 20/28-33....yk 1?
Ouska................kp 22/28-35.............yk 3
astydameia....... kp 26/28-30..............yk 14
Sirpula..............kp 27/34-71..............yk 10
JJ-t....................kp 2/25-65....................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 25/29-32..............yk 10
Linna.................kp 30/28-78..............yk 4..............KOKS
Tikka81.............kp 31/30-38.............yk 8...............LKS
Charlott.............kp 16/30-57..............yk 4..............KYS
kaa....................kp 14/32......................yk 4..............KYS
Laala.................kp 62/??....................yk 1.............TYKS
Hennarukka...... kp 16/n.30..................yk 3
piksu.................kp 14530......................yk 11
Magic................kp ??/??....................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................
Miracle.....kp9/31-36............ km 04/08





Toista Toivovat


mariq....................kp 7/29-31..............yk 12..........L-PKS
Tuulia79...............kp 19/30-34..............yk 4............PHKS
mama-84..............kp 20/26-28..............yk 17...........SATKS
Mamamin.............kp 21/28.....................yk 2...........kätilöopisto
outo-tyttö..............kp 22/??........................yk 4........HYKS
minime.................kp 24/45.....................yk 2
Heidsu..................kp 27/??....................yk 3
erzi.......................kp 28/33-35..............yk 4.............PKKS
ipanapa-08...........kp 29/29-37...............yk 6
Ninnurainen.........kp 32/27-65..............yk 12..........K-HKS
aini.......................kp 43/28....................yk??
meilinde............ ..kp 42/30....................yk 6
Vilinäiti................kp 51/58...................yk 19..........TYKS
mussu...................kp 17/28................vuosia






Kolmatta Toivovat



nooruli..... kp 5/28-35...yk 1 km -06
Hymy83......kp 34/39...yk 1
Mammutti-Mamma.kp 8/25-30........yk 5 (taustalla)
Maria-08.....kp 26/31-33....yk 3
Elriina......kp 12/28-31...km 10/07..KOKS
Neilikka77............. .kp 16/30..............yk 4
Luppana..................kp 29/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 31/31..............yk 6
Käärme....................kp 36/26-27........yk 1...........KYSS
jonttu79....................kp 44/29.............yk 3...........TYKS
umayya....................kp 13/28................yk 2..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??...............yk 1






Neljättä Toivovat


Tuulia78....................kp 10/36............yk 3
Lapinmaria...............kp 16/31...............yk 4...........KOKS (taustalla)
Päppä........................kp 22/25-30.......yk 13.........PHKS
RouvaPikkumyy.......kp 30/32.............yk 1..........TYKS
Aurora72...................kp 45/34-39.......yk1







Viidennestä Haaveilevat


Millukka....................kp 24/28-33.......yk 10







Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 20/28..............yk2........OYS






Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:

tikrulini....................kp 41/28-33........yk 3............SATKS
kassu



:heart: Plussanneet :heart:


maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++

 
RouvaPikkumyy: Kysy vaan, mitä oireita mulla ei ole!! :LOL: Luulenpa, että ainakin osa on psykosomaattisia, koska ei kai raskaus tässä vaiheessa tai Clomit vois ihan kaikkia näitä aiheuttaa.. (Muuten eilen yritinkin löytää, mitä sulle kuuluu..)
- Kuvotus
- Tissit kipeet sivuilta/nänneistä
- Lievät alavatsa- selkäkivut
- Tekee mieli suolaista ja hedelmiä (ei tee mieli suklaata!!!)
- Kömpelyys (mikään ei pysy käsissä. oisittepa nähneet mut japanilaisessa ravintolassa..)
- Onnellinen olo (tai no toisinaan kyllä oon aika ärsyyntynyt, joten tätä ei kai lasketa)
- Finnit
- Röyhtäily ja ilmavaivat
- Kuiva iho (tää ei kyllä taida olla mikään oire. on vaan kummalista, koska ihoni on rasvoittuva)
- Nälkä (no joo nälkä mulla on tavallisestikkin aika usein )
- Vatsa löysällä

emiliana: Päänsärky on kai hyvin tyypillinen raskausoire. (Ja yksi niistä, joita en ole itselleni vielä onnistunut kehittämään.. :LOL: ) Toivotaan siis, että olet raskaana! :heart:
 
Linna: Niinpä! Hassua vain miten oireet olisi ilmaantuneet niin kovin aikaisin.. tai sitten kierto on mennyt sekaisin tai musta tullut luulosairas. Puolisentoista viikkoa testaamiseen, ellei täti ehdi ensin. Mies tuntuu olevan mua itseäkin kärsimättömämpi :D.

Toivottavasti tänne alkaisin pian sataa lisää +++
 
Huomenia!! =)
kiitoksia kaikista vinkeistä, eipä muuta ku ostoksille!!ja sit varmaan se peittojen heiluttelu auttais kyl kummasti asiaa... :LOL: mikä vitamiini teillä käytössä?

ONNEA kaikille plussanneille!!! :flower:

ittellä kesti tosi kauan tuon km:n jälkeen ennen kuin uskalsi edes haaveilla oikein tosissaan.., mutta nyt iski kyllä totaalisesti unelma tuhisevasta nyytistä.. :heart: :heart:
 
heippa tännekin:)
testailin tuossa eilen aamulla ja tikkuun ilmestyi hyvinhyvin haalea harmaa (?) viiva. Tein uusiks illalla ja sama. Epäilen kyllä viivanpaikkaa. Kun kp:kin vasta 25 (eilen siis).
tein nyt aamulla taas testin (joo, tiedän että oon pöpi, kun näin paljo teen:D), ja siihen ilmestyi myöhemmin sama viiva... kymmenen minuutin paikeilla... Eli viivanpaikka ehdottomasti....
Kotitesti.fi:n testeillä testattu....
 
Huomenta.
Nyt se mies sitten lähti ja jäi pupuilut suorittamatta. Toivottavasti olisi siltikin jokunen selviytynyt ja tekisi haaveesta totta.
No tiedänpähän nyt kuitenkin että tätiä taitaa saada odottaa. :kieh:
 
Paljon onnea tikruliinille ja kassulle :heart: :heart: :heart:
Mulle tuli tammikuussa selvä viiva apteekin testiin mutta verikoe näytti sitten negan.
Olis kiva kuulla,että nuo apteekin testit todella toimii!! =)
Pe:na menen lakimiehen juttusile noista lasten asioista.
Kiitokset vain kaikille kannustajille :flower:
Ex-mies on päättänyt ryhtyä sitten täysin mykäksi.
Aamulla sain keskimmäiseltäni kuulla,että isi oli käyttänyt poikaa jälkitarkastuksessa korvien putkituksesta ja putket oli ittellään lähteneet pois eli nyt saa käydä taas uimassa jne. :LOL:
Koskahan mies ois mulle kertonut??
Omat kesälomatkin löin jo lukkoon,osittain syyshäiden ja häämatkankin takia.
Ei mitään hajua,kuinka pitkän pätkän muksut kesällä meillä on :eek:
On tää kans... :headwall:
 
Tuulia78 Kovasti voimia perjantaiseen taistoon! Noi exät on vähän tollasii toopeja, kokemusta on. Onneks mulla on nykyisin yksinhuoltajuus :)

ON: Aika on mennyt siivillä.... ens viikolla jo ovis aika. Yritän pysyä taustalla, mut mut :saint:
Tällä hetkellä löhöön kotona flunssan kourissa. :snotty:
 
Nanniina: Siittiöt pysyvät kyllä hengissä yleensä useamman päivän. Jopa 5 päivää! Optimaalista oisi yhdyntä joka toinen päivä. Jos liian usein heiluttelee peittoja, niin siittiöt ei ehdi uusiutua, ja näin voi tiuha tahti toimia tavallaan ehkäisynä. Kaikki riippuu tietenkin miehesi sperman laadusta, mutta näin keskimäärin. Mulle gyne ehdotti kolmen päivän pidättäytymistä ennen ovulaatiota (mulla oviksen ajankohdan siis tietää aika tarkasti lääkityksen takia).
 
Hei taas, ei millään malta pysyä poissa.. =)
Nea85 Kiitoksia vinkeistä..mikä vitamiini sulla ollu käytössä?

..kuinka sitä sais ittensä semmoiseks, ettei olis kuumeilu näin huipus, kun ei tahdo osata keskittyä, ajatella paljo mitään muuta.., mut sit pettymys voipi olla kova jos ei ihan nopsaa onnista! :|
Onko kaikilla ovis-tikut/ testit käytös??hyväksi havaittu merkki?
 
nooruli: mie en syöny mitään vitamiineja ennen ku raskauduin.. mut kuulemma raskausmonivitamiini ja foolihappo on hyviä. nyt syön ite niitä. ovistikkujakin käytin mut en oikeen saanu ikinä varmaa tulosta niihin.. olin jo varma etten ovuloi ollenkaan mut ilmeisesti kuitenkin ovuloin. jos ostat liuskatestejä niin ne saa hyvin saksilla puoliks. niin saat yhdestä testistä kaksi. sälyy hyvin seuraavaan päivään se testin puolikas ku laitat sen takas siihen pakkaukseen missä ne on. ;)
-nea ja vauva 22-
 
Nea85 Oliko teillä kauan yritystä takana?mikä ovistikku- merkki oli käytös?

Ihan oikeasti rupeaa naurattaa ku miettii miten näin sekaisin oon menny..kuitenki kaksi ihanaa lasta kotona, mutta silloin ei edes ehtiny potee tälläistä kuumeilua..oli vaan silloin puhetta miehen kans, et tulee jos on tullakseen.. :)
mutta onhan se kiva taas toisaalta kokea tälläinen myös! =)
..toivottavasti saa porukka testeilla plussia ja paljon!! :heart: =)
 

jee huokaus helpotuksesta!
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin!! pikkuinen siellä köllötti oikeassa paikassa, sydän löi kiivaasti ja sain kuulla sen äänenkin! :heart:

paremmalla puolella siis ollaan, vaikka pieni riski on tietty olemassa, joten minä ainakin odotan vielä tuota np ultraa ja viikolle 12 pääsyä. Silti ekan kerran siellä lääkärissä maatessa tuli naamalle oikein kunnon hymy kun pikkuisen pikkiriikkisen näin! :D

Kaikille ihanaa plussarikasta kevättä!
loikkaan nyt odotuspuolelle, mutta palataan! :wave:
kiitos mukanaolosta ja myötäelämisestä.

kiitos ja kumarrus
Pamuk ja Toivo rv 7+2
 
Pamu: Aivan meinasi kyyneleet tulla kun luin ylläolevan, jotenkin tuli vain niin konkreettisesti todellisuuteen se että aina niitä plussiakin tulee. Toivottavasti kohta meillekin! :heart: Kaikkea hyvää sinulle ja pikkuiselle, toivotaan että odotusaika menisi hyvin! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linna:
Nanniina: Siittiöt pysyvät kyllä hengissä yleensä useamman päivän. Jopa 5 päivää! Optimaalista oisi yhdyntä joka toinen päivä. Jos liian usein heiluttelee peittoja, niin siittiöt ei ehdi uusiutua, ja näin voi tiuha tahti toimia tavallaan ehkäisynä. Kaikki riippuu tietenkin miehesi sperman laadusta, mutta näin keskimäärin. Mulle gyne ehdotti kolmen päivän pidättäytymistä ennen ovulaatiota (mulla oviksen ajankohdan siis tietää aika tarkasti lääkityksen takia).
En tiedä mikä on oikein tai väärin. Ainakin meillä siihen aikaan, kun esikoinen sai alkunsa hommailtiin joka päivä ja joskus useasti saman päivän aikana. Nyt on ollut taukoja tyyliin joka toinen päivä niin ei ole tullut mitään tulosta. Tämä kierto menee täysin ohi, koska olemme molemmat kunnon flunssassa eikä jaksa edes ajatella peiton heiluttelua.

 
Tuulia79: Nämähän on tietty yksilöllisiä asioita. Tutkimuksissahan kerrotaan, miten asia keskimäärin on. Yksilöhän ei voi näistä päätellä kuin todennäköisyydet, jos spermaa ei ole tutkittu. Toisaalta yhdestä tapauksesta ei voi päätellä mitään, joten keskiarvo on ainoa, mistä voi jotain päätellä/arvailla. Toivotaan sulle kuitenkin plussaa, oli tahti, mikä tahansa! :heart:
 


Ekaksi Onnea paljon Pamukille!

Linna mulla tunne koko ajan , että menkat alkaa, mutta ei ne ole alkaneet, nyt jo viikon tälläistä!?Rinnat vähän kipeät(varmaan jo siitä,kun vähän väliä kokeilen onko ne kipeät!) :LOL:

Lämmöt edelleen norm korkeammat siis ovulaatiosta asti olleet. Hajuherkkyys, semmosia oireita! :D

Mukavaa pvn jatkoa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä