** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Helpottaakoos tämä väsymys koskaan. Tänäänkin oli pakko ottaa varttin unet päivällä. Nyt tuntuu siltä että tarvis lähteä oksentaa.
Taidan varmaan mennä vain nukkumaan kun täydellisiä naisiakaan ei vielä tule.
 
Hellou taasen!! :attn:
Olen kyllä täällä taustalla lukenut teidän juttuja mutta kun muksut vallottaa koneen,niin tuntuu,että mullekin pitäs laittaa tuohon koneen käyttö vuoro-listaan oma nimi :LOL:
Täti hipsi poies su:na,joten kovat yritykset täällä on meneillään.
Mies pyysi,että hakisin ovistikut tähänkin kiertoon,se kun nimenomaa haluaa tietää tärppipvä:t...ilm. poikkeus sukupuolessaan :whistle:
Lastenvalvoja sitten soitti,että exä kieltäytyi tulemasta huoltajuusneuvotteluun ke:na,hoh-hoijaa...Oli jaksanut raapustaa oikein monisivuisen kirjeen meikäläisestä...15 vuoden takaisista jutuista lähtien...
*huokaus*
:ashamed:
Noh,huomenna sitten täytyy soittaa lakimiehelle,että mites tästä eteenpäin..?
Poika (4 v.) kyseli eilen,kun isälle mentiin,että koska voi olla meillä niin monta pvä:ää,ettei ollenkaan tartte mennä isin luo?
Niinpä...
Oli tippa linssissä mun miehelläkin,se kun on jo niin kiintynyt mun naperoihin :heart:
Saas nähdä kuinka täs käy?
 
Tuulia78: Toivon niiin, että niillä päättäjllä ois siellä järkeä päässä. Niin paljon lapset joutuu vanhempiensa takia kärsimään eikä sopivaa huoltajaa löydy. Ja nyt ois tarjolla rakastava ja huolehtiva äiti, niin ei... Voimia ja viisautta teille!!
:heart:
 
Sori Arcatha. Tarkistin ylempää sun nimen, nyt korjattu =)

Tervetuloa uusille... :wave:

Miksi asiat voivat olla välillä niin vaikeita noissa huoltajuus jutuissa. Voimia Tuulia78

Ei ole posti tuonut meillekään lappusia.
Meillä jäi nyt joka päivä yrittämiset miehen sairastelun vuoksi ja nyt lähtee reissuun muutamaksi päiväksi. Toivotaan että silti tärppäis.
 
huomenta!
ei ole tännekään tullut viel lappusia postiin, aina kestää pirun kauan ennenkuin tulee..
humu tervetuloa :flower:
ouska höh, mätkyt on peestä! muutaman kerran joutunut maksamaan, pari vuotta sitten oikeen reilun summan ja kyllä ketutti..
tuulia toivottavasti saatte asiat onnellisesti päätökseen mahdollisimman nopeasti! kaikille teille :hug: ja voimia paljon!
 
meille tuli 1200 euron maksut asuntoveroo tossa kuukausi takaperin, joka maksettiin :kieh: mutta veroehdotusta ei oo kyllä viellä tullut, jos sielläkin on mätkyjä niin voi prkl :kieh: :headwall: |O

mulle voipi laittaa kp 1/ 25-65 kp5 alotan clomit, jännää tulee oleen tässä kierrossa :saint:
 
umayya: niin ne mätkyt on... en ole ennen saanut, siksi harmittaa tosi paljon.. onneksi tosiaan ei ole paljoa...

ON: täällä mennään jo sellaisilla kiertopäivillä et normaalisti alettais jännittää tätiä, minä vasta bongailen ovista. Ei ole ollut yhtään sellainen ovis olo. Eilen oli maha ihan omituinen ja tää ainainen väsymys sen kun pahenee.. 12 tuntia unta takana ja vielkin väsynyt olo. Onneksi ei ollut aamuvuoroa.

Olen vaan viime aikoina nähnyt ihmeellisiä ja todella levottomia unia, mitä sitten mahtavatkin tarkoittaa. Tuossa sepustusta kerrakseen.
 
Arcatha,jos nimi tällä kertaa menisi oikein :D Päivittäisitkö minulle yrityskerraksi 4. Kiitos!

Eilen kävin ultrassa ekan kerran clomien aloituksen jälkeen ja yksi munasolu kovaa vauhtia näkyi kasvavan, joten olen todella onnellinen. Nyt kun vielä peittojen välissä paljon ollaan ;) Kp 24 menen verikokeeseen jossa katsotaan keltahormoonin määrää...
 
Tervetuloa joukkoon, Hymy83! :hug:

Voi dääm, arcatha mimmoseen tilanteeseen oot joutunu! :( Mut teit tosiaan oikein, ku autoit ystävääs. Varmasti pelottaa se mies, mutta muista vaan saapuneissa viesteissä kaikki ne viestit, ja yhtään jos tulee konkreettisempia uhkailuja (outoja liikuskelijoita pihalla jne), soita poliisille äkkiä. Voimia sulle!! :hug:

).:) Jippijaijee!!!!!!!!! Soitin äsken siitä progesteroni-arvosta, niin se oli tasan 20!! :attn: Kun viimeksi se oli 2.7.. joten liekkö clomeista todellakin noin suuri apu ollut. Oon aivan onnessani! :heart: :D

Nyt takaisin töihin, karkasin koneelle... :whistle:
 
kassu: Jos sulla näkyi yhtä selvästi, niin eiköhän se plussa ole! Onko sulla toista testiä, että voit varmistella? Voi ihanaa, kun plussia tulee! Oon jotenkin ihmeellisen onnellinen teidän puolesta! Toivoisin, että itsekkin näkisin tuollaisen viivan.. =)
 

Yhteistyössä