** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

No niin,näyttää meillä sit alkavan huoltajuusriita oikein oikeuden kautta :/ Laitoin nyt asiat rullaamaan ja jostain ois löydyttävä hyvä asianajaja :eek:
Exä vetää herneen nenään mutta tehkööt niin,kunhan vain saadaan lapset meille turvallisiin olosuhteisiin :heart: [color]
 
mullakin tuppaa tämä kierto venymään.. Menen kyllä tänään ostamaan uuden testin joka aikaisemmin on ainakin toiminut.. Saa nähdä mitä näyttää.. Mutta varmaan vasta huomenna testaan..

Mutta me lähdetään tekemään vuokrasopimusta ja asioille.. Palailen illemmalla..

KP
 
Pakko se kai on tänne kirjautua ja ilmoittautua, vaikka meinasinkin ensin vaan seurailla taustalla.... B)

Täällä 29-v täyttävä tytsykkä Turun liepeiltä, joka koittaa kolmekymppisen miehensä kanssa esikkoa. Kp 9/28 ja yk 3 tulossa pääsiäisenä.
 
Pitipä minunkin kokeilla tätä väreillä leikkimistä. Toivottavasti onnistuu. :D

Tänne ei mitään erikoista. Sen voisin mainita, että vaikka olo on tätiä odotteleva, niin silti sain kuviteltua tänään itselleni kuvottavan olon huhkiessani imurilla. :ashamed: :snotty: Se meni kyllä ohi sitten, kun söin leivän. Ärsyttää vaan niin suunnattomasti nämä kuvitelmat. :headwall: Oon huomannu, että viimeinen viikko ennen tädin saapumista alan "oireilla". :ashamed: :/

Nimina: Tervetuloa mukaan. =) [color]
 
Noniin... tänään pitäs tädin tulla, mut ei oo onneks viel näkyny, mut kyl oireilee siihen suuntaan yhä vaan! Oli pakko käydä apteekist ostaas yks testi, et saan huomen aamulla testata heti, jos täti ei tuu tänään!

Tuulia78
, mistäs teillä ollaan eri mieltä??? Ite ollaan nyt lapsen isän kanssa niiin riidoissa, et huh ja ottaa päähän tuo yhteishuoltajuus?! Oon täs yrittäny pohtii josko hakisin yksinhuoltajuutta vaikka vielä suurempi tappelu siit sit tulis, mut...!??
 
huh, täällähän minä, on vaan ollut NIIN tohina aamu/aamupäivä että nyt vasta pääsin hetkeks istumaan ja koneen auki,
---> kopiota toisesta pinosta:
kyllähän siellä haamu luuras testissä!!
vieläkin ihan vaan nyt coolisti kaikki te ja minäkin. Haalea viiva oli, mutt selkeesti tummempi ku eilen. Ja vielä on testi jäljellä jos sit vaikka kans pe aamuna sen laittais meneen!

vaan kyllä edelleen niin jännittää tai no mietityttää, näillä 4 yrityskierrolla kun oikeesti olen jo saanut 3 plussaa!!! :eek: mutta eivät ole jaksaneet kuin pari viikkoa mukana niin tässä alkaa nyt oleen vähän tulisilla hiilillä, ei ole ollut vaikeaa raskautua mutta...
eli nyt sit taas vaan ootellaan ja ootellaan ja toivotaan parasta, jospa se olis se 3 kerta toden sanoo. Ed raskauksissa mulla ei ollut mitään ongelmia, ett nyt sit jännäks vetää tän mahdollisen kolmosen kanssa...

Aattelin soittaa sille Gynelleni ja kysyä milloin kannattais sen mielestä mennä näytille.

Onneks alkaa Pääsiäinen, vierailuja ja miehel koko ens viikko lomaa! Päivät menee vauhdilla ja on muutenkin ajateltavaa.

p.s. en haluu viel mihkään haamuilijoihin tms...kerron sit.
tai no jos sit sinne haamuilijoihin, nautitaan nyt ku aihetta on!! =)
 
Kylläpä tämä tädin odottaminen on tylsää. Viel olis kaksi viikkoa odotusta. Ellei kierto lyhene. Mikä olisi kyllä hyvä asia.
Kattoo jaksaako mies heiluttaa peittoa kun tulee töistä. Ei viel tiennyt aikaa monelta tulee. Mutta arvio noin puolta yötä.
 
nimina tervetuloa joukkoon :D

pamu hurjasti onnentoivotusia ja tarriksia!!!! mulle sanottiin km:n jälkeen että voi mennä jo heti plussatestin jälkeen ultraan niin näkee onko alusta asti kaikki ninkun pitäis.. toivotaan kovasti että tämä pysyisi matkassa :saint:

kp inhottava tilanne sulla!!! :hug:

mama :hug: muista että toivoa ei ole menetetty ennenkun täti tulee :D

ootte te kyllä niin ihania kun noilla väreillä leikitte :D
 
Pamulle paljon onnea!! Ihanaa!! :heart: toivottavasti viivat vahvistuu siitä.

Mulla jatkuu ihan karseet alamahakivut, ei tää oikeesti enää voi olla normaalia! Nyt on pakko lähteä lääkäriin, jos nää ei helpota, ei tuu mitään, kun joudun vetää päivittäin panadolia :( saa nähdä enteileekö keskenmenoa :'(
 
Niin siis tänään kp 22, jos joku korjaisi :)

Että on väsynyt olo.. Tänään oli kyllä harjoittelussa rankka päivä,
tai sitten vaan psyyke ilmoittelee, ettei aio kestää edes ensimmäistä viikkoa..

Ei ehkä tule peittoja heiluteltua ei.. Mies kymmeneen saakka töissä.. ja itse voisin painua vaikka saman tien nukkumaan ja nukkua aamuun asti.. :ashamed:
 

Yhteistyössä