Talvikenkiä Venäjän Karjalaan 4-vuotiaille kaksosille

Status
Viestiketju on suljettu.
Olisko kellään hyväkuntoisia talvikenkiä 4-vuotiaille kaksospojille Venäjän Karjalaan? Muutkin hyväkuntoiset vaatteet kelpaa, samoin lelut. Olen Oulun läheltä, joten jos lahjoittajatkin olisivat läheltä, niin ei tarvitsisi lähetellä postissa. Mun työkaveri on menossa käymään Karjalassa piakkoin ja toimittaisi tavarat perille perheeseen. Talvikengät olis kaikista tärkeimmät. Mun omat kaksoset on jo niin isoja, ettei meillä ollu enää tallessa noin pieniä vaateita, mutta jos jollain muulla olis antaa... Laittakaa vaikka yksityisviestiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Minkä kokoset jalat pojilla on? Multa saattais löyty jotain, tosin punasia kenkiä olis enempi.
No luulis kelpaavan minkä väriset tahansa, jos oikeasti on tarve. Silloin ei pitäis olla varaa valittaa väärästä väristä.
 
Mulla ois tytöille, mutten muista, onko talvikenkiä :/ Ois lenkkaria, saapasta, mutta kun niissä on jtn barbikuvioita. Koska sun kaveri menee? Ja kelpaako muutkin kengät, kuin talvikengät (jos ei siis löydy)?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Kuulema kengän pohjan koko n. 20 cm. Yleensä kai ton ikäisillä on kengän koko 25-26 ja vaatekoko 104. Saa varmaan olla vähän isojakin. Menee sitten ens talvena, jos ei nyt.
Meidän 4-v tytön kenkä on tällä hetkellä 29-30, eikä hän ole mitenkään erityisen isojalkainen mielestäni. Mielestäni 25-26 on 3-vuotiaan koko.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä