N
"nasu"
Vieras
Taas tämä ensimmäisen lapsen äitien kesto-ongelma. Eli millaisia talvihaalareita suosittelette?? Kyseessä 1-vuotias muksu, joka ensi talvena varmaan osittain kävelee, mutta varmasti myös konttaa ja istuskelee aika paljon. Joko talvihaalarit yms. talvipipot ja - hanskat on kaupoissa vai onko ne vasta tulossa? Kaveri sanoi, että olen jo auttamattomasti myöhässä tän asian suhteen!
Inhoan tätä jatkuvaa kuluttamisen pakkoa kun pitää koko ajan maksaa itsensä kipeäksi ja ollaa ravaamassa kaupoissa vertailemassa muksun vaatteita. En ole mikään shoppailuihminen ja olen sitä paitsi köyhä ja pihi
Hjälp! (Toisaalta, köyhällä ei ole varaa halpaan, joten antakaa vinkkejä laadukkaista, kestävistä talvihaalareista pliis...)
Inhoan tätä jatkuvaa kuluttamisen pakkoa kun pitää koko ajan maksaa itsensä kipeäksi ja ollaa ravaamassa kaupoissa vertailemassa muksun vaatteita. En ole mikään shoppailuihminen ja olen sitä paitsi köyhä ja pihi