Noniin.. Ei ollut aihetta huoleen.. Tänään neuvolassa pikkumues 15 päivää: paino 4000g ja pituus 54cm
Äidinmaito siis riittää hyvin..
Äidinmaito siis riittää hyvin..
Ahaa, no sitten ehkä voikin ajatella että saattaisi mennä yli jos annetaan (ettei siis käynnistellä).Susirouva: Itsellänikin tuntuu välillä ihan hullulta, että raskaus on näin pitkällä jo, että viikkoja voi laskea. Miehän olin ihan varma ennen viimeisintä PAS:ia, että en tule koskaan raskaaksi ja olin jo heittänyt toivon menemään. Siksi sitä varmaan vieläkin ihastelee tuota vatsaa välillä ja pidän sitä aikamoisena ihmeenä. Enkä halua valittaa pienistä vaivoista mitä on tullut mm. liitoskivuista. Voi olla, että toistamiseen näitä ihania tuntemuksia ei pääse tuntemaan.
Onneksi tässä on aikaa vielä LA:an, joten eihän sitä tiedä kuinka paikat alkavatkin kypsyä ja pääsisimme synnyttämään reilusti ennen joulua. Itse olen syntynyt kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen, vaikka olen kuopus ja sen takia varaudun siihenkin. Olen ajatellut, että kaksi viikkoa suuntaansa LA:sta voi varautua synnyttämään ja niinä aikoina on hyvä olla OYS:in läheisyydessä.
Minullahan on ainakin näillä näkymin ultra taas jo marraskuun alkupuolella, jossa tarkistetaan vielä lapsen koko, että annetaanko mennä loppuun asti vai käynnistetäänkö etukäteen. On tuon raskausdiabeteksen takia. Pitää tietty nyt tarkistaa seuraavan kerran, kun soitan diabetes-hoitajalle, että onko minulla sitä ultraa, kun nyt kävin. Kyllä mie voin maksaa vielä kerran ultrasta, kun pääsee näkemään pikkuisen. Saatiin eilen sellainen sivuprofiilikuva pienen päästä, jossa se näyttää vähän homer simpsonilta.
Peppi1981 ja Sykerö 32+2
Näköjään päätit sitten käydä synnyttämässä Hirmuisen isot onnittelut!!Mitähän sitä tekisi tänään?
Albus 41+0