Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Elikkä tarkempaa päivitystä..otan sikapiikin todennäköisesti 3.2 enkä halua että aletaan yrittämään ennen sitä,etten vaan vahingossa ota raskausaikana.Muuten voitaisiin pillereiden mukaan aloittaa yritys tossa 27.1 mutta ootetaan se viikko ihan rauhassa.Tiedän,olen yli öö..mikäs mua kuvais..Ylihysteerikko tommosten rokotusten sun muiden kanssa..

unikeiju, fistik :hug:

täällä siis yk2 ja kp tänään 20/??,viime kierrosta menkat alko siis tosi myöhään, oisko ollu joku kp 36-38 tai jotain en nyt muista. taitaa olla turha ees toivoa mitään tässä kierrossa, sen verran harvakseltaan on noita yrityskertoja ollut ja kierto kummiskin sen verran epäsäännöllinen ilmeisestikkin (eli paluu siihen samaan vanhaan epätietoisuuteen mitä oli ennen ekaa raskautta). minkäänlaisia ovistuntemuksia ei nyt oo ollut.

mä en muista ollenkaan koska kerroin vanhemmilleni tai kavereille raskaudesta. sen muistan että yhelle työkaverille kerroin heti seuraavana päivänä testin teosta kun meidän piti lähtee kaljalle sinä päivänä enkä sit osannut valehdellakkaan :LOL:
tosi myöhään taisin kertoa, muutenkin alkuraskaus oli mulla jatkuvaa paniikkia siitä että jotain menee pieleen. en uskaltanut ostaa mitään vauvanvaatteita ja -tavaroitakaan kuin vasta joskus ihan viimeisinä kuukausina.

mies on ihan sitä mieltä että oon varmasti raskaana,mutta niin sen oli viime kerrallakin...

Heissuli uuteen pinoon täältäkin!

Tää on kyllä kiva ketju, kun ihmiset kirjoittelee ahkerasti. Harmi vaan, kun ei millään voi kaikille kommentoida..

Fistikille ja Unikeijulle :hug: . Ikävä, kun näitä keskenmenoja tulee. Mut kai se kuuluu tähän yrittämiseen, niin surullista, ku se onkin. :'( Perämaan emännälle myös hali! Koita kestää, tuollanen kipuilu on kyllä arsesta! :heart:

Sisustuksesta oli puhetta.. Me asutaan kaksiossa ja kyllä välillä mietityttää, miten sitten mahtuu pinnikset, hoitopöydät sun muut. Makkari kun ei mikään tilaihme ole. Sitten, jos tulee paljon esim. itkukohtauksia, heräämisiä ym. yöllä, niin siinä ei sitten miespolokaan unta saa ja töihin lähtö kuitenkin edessä. Kaikkea sitä tulee jo mietittyä. :D Ajattelin myös, etten ala kovasti kattelee vaunuja sun muita näin yritysvaiheessa, mutta kovasti sitä vaan eksyy aina jollekin nettisivuille. :LOL:

Kierto on edelleen ihan sekasi ja pimennossa. Pitäis ehkä hakea jotain ovistikkuja, et jos niitten avulla pääsis selvyyteen kierrosta. :/

Onpa muuten vaikeeta, kun tänään tulee niin monta kivaa ohjelmaa telkusta yhtaikaa. Joutuu hyppiin monen kanavan välillä. ;)

Mä oon muuten 83 vuosimallia. Puuttui tuo tieto tuolta mun kohdalta.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja onnea testailuihin, joilla se on ajankohtaista!! :heart:

Fistik :hug: Onnea uuteen kiertoon!

Unikeiju-79 Otan osaa :hug: Ikävää että kävi noin :(

Bigwish Mekin kaksiossa asutaan, ja tuo makkari on hieman ahdas jo nyt. Vaikka muuten asunto on hyvän kokoinen. Ollaan muutenkin näillä näkymin keväämmällä muuttamassa, niin voishan sitä samalla kattoa vähän isompaa asuntoa :)

Mulla siis tänään kp 32/32 ja aamulla testailen jos on tarvetta.

Fistik ja unikeiju :hug:

Nallu toivottavasti testaat plussan :)

Omaa napaa sen verran et närästää ihan kauheesti. Ja sit vasen rinta on tullu kipeeks kainalon puolelta. Onkohan se oire raskaudesta vai jostain sydänjutusta... Kumma et heti pitää kauheinta aatella... :ashamed:
Aamulla aattelin testata... nyt kp 30/33? .

Unikeiju-79: Pahoittelut...paljon haleja ja voimia!!! :hug:

haaveilija86
, haikailija ja Fistik :hug:

memmu84: tsemppiä!

Mutzilla: Paljon jaksamista!!!

Tervetuloa minunkin puolesta HelinäKeiju10 =)

Omaa napaa sen verran, että tein eilen ovisplussan tikulla. Tänään sit aamusta alavatsaa vihloi ja oli ovislimat... nyt sit illalla tänään eli kp 16 edelleen ovistesti plussa... vähän omituista kun mulla yleensä seuraavana päivänä plussasta nega, kun se irtoaminen tapahtuu niin LH taso laskee... no ehkä se ei heti irronnut... pitää vieä kattoo, jos vielä huomenna positiivinen niin epänormaalia...varmaankin... No mut ollaan yritetty pupuilla tässä... kieltämättä vähän väsyttävää ollut kun molemmat pitkää päivää tehnyt ja menee niin myöhäiseksi... mutta pitää yrittää ja kyllähän se yleensä ihan kivaa on =)

Tänään tulee taas se Martina & Eskon vauva ohjelma.... katoin netistä sen ekan osan ihan uteiliaisuutta =)

Ai niin, kiitti Metsätähtönen siitä linkistä, missä oli siitä foolihaposta, oli täyttä asiaa! Ostin raskaus Multivitaa =)

Kultasiipi, hyvä ku sanoit että näkyy netistäki tuo Martina ja Esko. Voisin nimettäin yhden jakson vielä katsoa, ja jos on ihan sontaa niin sit en jaksa. Mutta lähinnä kiinnostaa tuo kuntoilupuoli tuossa.

Hyväsetti, tuo ns. rintakipu luultavasti liittyy närästykseen. Mulla itselläni on nimettäin semmonen pahempi närästys, johon en nyt voi lääkettä syödä (muuta ku Rennietä ja sehän ei mitään auta). Ja mulla ihan just tuntuu semmosta ns. rintakipua (on niin lähellä sydäntä) ja on tutkittu, että on vaan noita happoasioita. Mutta tosiaan näin yriteltäessä ei saa syödä sitä ärjympää lääkettä. Mulle lääkäri sano, että erittäin-todella harvinaista, että nuorella on sydänoireita. Mutta jos epäileen, niin kannattaahan se käydä tutkituttaan. Helpottaa omaa mieltä nimettäin paljon.

Hyväsetti, Onnea!! :heart: Minä nimettäin eilen illalla sängyssä ajattelin, että sulla tulee tänä aamuna plussauutisia B) En tiedä miks mulla sellainen ajatus päähän pälkähti, mutta olin ihan varma =)

Mulle ei taaskaan kuulu mitään. Oon vähän pirteempi, mitä nyt kaks aiempaa päivää oon ollu vähän allapäin kun mietityttänyt oma kierto. Mulla on n. 21 päivää minien jätöstä. Kyllä tässä kehossa selkeesti jotain tapahtuu, että kaipa sitä heräillään. On noita inhottavia pillereidenjättöoireita, eli rinnat ihan perkuleen kipeet. Mulla oli aiemminki, kun e-pillerit vaihto, niin sama homma :kieh: Tuntuu, että pitää ihan varoa miten liikkuu ja varsinkin nukkuu.

En meinannut edes tajuta että tämä on sitä samaa pinoa kun nimi on eri :ashamed: Hain monta sivua ja ihmettelin että ollaanko täällä lakattu keskustelemasta-hyvä ettei! Minä sain reilu viikko sitten muutaman plussan, nyt on järjetöntä närästystä ja turvotusta ja mikään ei oikein maistu.. Varhaisultraan menen heti kun mahdollista tarkistamaan onko kaikki ok. Kivaa täällä on ollut käydä lukemassa jne. joten älkää loukkaantuko kun sanon että toivottaavsti ei tarvitse palata tänne ;)

Kovasti halauksia teille joilla on huonosti nyt käynyt :hug: Kovasti itsellä pyörii mielessä toive ettei samoin kävisi, on varmasti raskasta. Onnea uuteen yritykseen :heart:

Unikeiju :hug: ja paljon voimia ja tarrasukkia seuraavaan yritykseen!

hyväsetti tosi paljon onnea! ihanaa saada lisää plussia tänne :heart: , Kiskii toivotaan tosiaan että sun ei tartte tänne enää palailla :) ja että kaikki menee oikein hyvin jatkossakin!

omaa napaa sen verran taas , että nyt on kp24, nännit on ollu tosi kipeä jo tosta alkuviikosta (tätä ei aikaisemmilla kierroilla ole ollut) Ja nyt on ainakin tämän viikon pyörryttänyt ja ollut vähän pahoinvoiva olo... mutta tämä jää nähtäväksi johtuuko, flunssasta vai uudesta lihattomasta ruokavaliosta vai mistä...

Jos ei menkkoja kuulu niin ajattelin tuolla 24 päivä sunnuntaina testailla :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Metsätähtönen en usko et närästys tuolla kainalon puolella tuntuu =) Mulla on nimittäin aika pahaa närästystä kans ollu.. ja nyt pahenee taas..
Luulen et se mun kipu on vaan sitä et rintsikoitten kaarituki painaa..
Kiitos onnitteluista =)
ryöminkäinen plussaonnea....

Hyväsetti, no siitähän tulee varmaan jo mustelmaki eli eiku rintsikkaostoksille =) Mukavampihan se noin on, varmaan miehellekki ;)

Kiskii, tosiaan tää pino vähän kuin elää tämän yrityksen mukana. Onnea matkaan vielä ja toivotaan tosiaan, että nähdään pian -mutta tuolla odottavien puolella :heart:

Plussaonnista viikonloppua kaikille! Mulla ois tässä työkeikka, kun muistais mihin aikaan :LOL: No, kalenterista se löytyy.

Täällä odotellaan jälleen joko tätiä tai testaamista, joskin siihen vielä aikaa kun vasta kp18/29. Viime kierto tosiaan oli pidempi, sellastakaan ei ennen oo tapahtunu :p Kaipa tässä alkaa vähän stressiä olemaan raskaaksi tulemisen suhteen ja ajatuksia siitä jos jokin on vialla tulee mieleen.. Toisaalta taas lähes naurattaa oma reagointi, koska tiedän kuinka kauan raskaaksi tulemiseen voi mennä vaikka mitään ei olisikaan vialla. Tämä kierto nyt ensimmäinen ilman oviksen tikuttamista.

Sellainenkin tuli mieleeni, että voiko energiajuoman juonti aiheuttaa sen ettei tärppää? Sellaista muistaisin lukeneeni. Kyseessä siis melko säännöllinen energiajuoman käyttö - ei päivittäinen, mutta joka viikkoinen.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

Heippa kaikille, I'm back! :)

Luin aika pikaisesti läpi edelliset tekstit, mutta siis ensiksi Fistik ja Unikeiju, oon todella pahoillani.. Juuri luin artikkelin keskenmenosta, jossa sanottiin, ettei kukaan, joka ei ole sitä kokenut voi oikein ymmärtää sitä kipua ja surua. En voi muuta kuin toivottaa jakselemisia ja paljon voimahaleja.

Hyväsetti Paaaaljon onnea!!! Ihanaa!! Sun oireet kuulostivatkin niin lupaavilta :) Jee!

hennulinda Mä oon miettinyt samaa, että juonkohan liikaa kahvia, mut sit vaan tulin siihen tulokseen, ettei kannata hysterisoida kun kaikenmaailman narkkaritkin tulee raskaaksi ja kahvi on aika kaukana siitä.. Kunhan kohtuudessa käyttää niin eiköhän se oo ihan ok.

Metsätähtönen Ainakin sulla hormoonit pelaa jos on tissit kipeet :) Kohta se vuoto alkaa varmasti! Hyvä juttu! :)

Täällä on kp 23/28. Eikä oikein mitään oireita. On taas sellainen olo, ettei varmasti ole tärpännyt. Pakko sanoa, ettei ole toivon hivustakaan. Ihan sama fiilis kuin viime kierrossa. Tässä kierrossa ei ainakaan seksistä ollut puute. Vähän masis olo, kaipa se yk 4 pärähtää ensi viikolla. Tylsää.. Mut tietenkään ei saisi ihan heittää kirvestä kaivoon vielä, vähän pitää uskoa ettei ne menkat alkaisikaan. Intuitio vaan sanoo toisin.. Mut onneks oli ihana loma miehen kanssa ja nyt täysin uusilla mielillä ja motivaatiolla takas kouluun!

Plussapuhureita ++++

:wave:

Heippa taas :wave:

Onpas täällä nyt paljon huonoja uutisia ollut :( Suuret pahoittelut ja :hug: Unikeijulle ja Fistikille keskenmenosta. Tervetuloa myös takas juttelee Bigwish! Hyväsetille ja Kiskiille varovaiset onnittelut plussasta:)

Mikähän noissa Metsiksen hormoneissa oikein on? Tuliko sulla aikasemmin tyhjennykset normisti minien välissä? Kauanko ajattelit odotella vielä ennen kuin testaat tai otat yhteyttä lääkäriin? Mulla tuli tyhjennys pillereitten jälkeen normisti ja eka kierto oli 40 päivää.

Mulla sitten aukesivat hanat keskiviikkona silleen menkkamaiseksi. Eli kyllä täällä nyt yk 5 on aluillaan. Olin kyllä jo henkisesti varautunut tähän jo sen viime lauantaisen negan jälkeen, joten olen ok. Taas vaan kerään taistelutahtoa tulevaan ja päätettiin pitää kunnon naintimaratonit kuun vaihteessa :D Onpahan muuten puheet tulevalta papilta... :ashamed: No ihminen minäkin vaan olen, vaikken kehtaisi noin sanoa naamatusten kellekkään:)

Odottelen jo innolla, että pääsisin testailemaan ovista. Tuolla on hyvä satsi tikkuja odottelemassa. Pitää alkaakin jo viilipurkkeja pestä kaappiin odottamaan:) Jos joku teistä uskoo Jumalaan ja rukouksen voimaan, niin rukoilkaa mun puolesta, että ovuiloisin :heart:

Noista asuntojutuista. Me asutaan niinikään kaksiossa. Ei näin opiskelijoina kannata isommassa asuakaan. Ainakin tää Joensuu on ihan törkeen kallis, jos yksityiseltä vuokraa. Onneksi saatiin aikanaan opiskelija-asunto. Tästä kyllä lähdetään vaan, jos a) mies saa valmistuessaan (keväällä) toiselta paikkakunnalta töitä tai b) mä valmistun (jos en lisäänny täs välis ni arvioitu valmistumisaika on keväällä 2012). Tässä on 58,5m2 eli ihan hyvin tilaa. Huoneet on isot. Ainoostaan pitkä eteiskäytävä vie turhia neliöitä varmaan viisi. Paljon siis ratkasee se, miten neliöt on käytössä. Miun kaveri asuu miehensä ja relu 5kk tyttärensä kanssa _kolmiossa_, jossa on 59m2. Mutta jos tuo mies valmistuessaan saa töitä jostain muualta ja joudutaan muuttaa ni varmaan katellaan sekä kaksioita että kolmiota. Varmasti riippuu paljon muuttokohteen hintatasosta. Esim. pääkaupunkiseudulla edessä olis varmasti muutto kaksioon. Sen sijaan pikkukaupungissa tai edullisemmassa isossa kaupungissa kolmiokin olis hyvä ja jopa toivottava vaihtoehto. Vaikka vauva varmaan nukkuis ekat pari vuotta meidän kanssa, niin hänellä olis kuitenkin oma huone tarvikkeilleen ja leikeilleen. Ja toisaalta, jos vauvaa ei kuulukaan, niin saisimme työ/vierashuoneen:)

Lähen tekemään ruokaa, kinkku-ananas -pizzaa :p Hyvää viikonloppua kaikille! ja tsemppiä testaajille d:)b. Testaamisesta tulikin mieleeni, miten Nallulle kävi?

Haaveilija86, ite oon ihan samaa miettiny. Olin nimettäin ihan kaameen luottavainen, että parissa päivässä tulis tyhjennysvuoto. Mullahan 2xe-pillereiden jälkeen on kolmantena päivänä tullu aina vuoto, nyt ei ole näkyny vaikka kiikarilla kattois..tai oisko suurennuslasi :LOL: Minien kans oli silleen, että 6-8 vkon välein tuli se vuoto, noitahan syödään silleen yhteen putkeen. Ja tais yleensä aina tulla perjantaisin tasa viikolla tavallaan (joko 6, 7 tai 8). Mut olihan siinä pari peräti keskellä viikkoaki B) Oli siis aika tasaiset siinä mielessä tuossakin, kun osallahan jää ihan totaalisesti pois koko tyhjennys minien aikana tai tulee vaikka kerran vuodessa.

Ja eikös se pappien just pidäkin puhua naimasessioista, kun ei kait sitä muuten jälkikasvua tule :LOL: Vaihdoin sut muuten haaveilija86seksi tonne listaan ja sulkuihin r86, että pysyy kaikki kärryillä =)

Meillä on tosiaan kaksio, n. 53 neliötä ja tää on meille kahdelle+koirille hyvä. Ja varsinkin siinä vaiheessa, kun vauva ei vielä liiku, niin ok. Mutta tosiaan ongelmana vähän tuo pinnis ja muut..että siinä mielessä tarttettais melkeen vähän neliöitä lisää..samoin meilä on ton säilytystilan kanssa, että tarvitaan aika paljon noita lipastoja, koska itse asunnossa on aika vähän säilytyskaappeja jne. Miksihän niitä ei nykyään laiteta enää ollenkaan? Samoin melkee toivoisin keittiötä, jossa olis enemmän kaappeja. Mutta toisaalta sitten pitää maksaa n. 100e kuussa enemmän. Tuntuuhan se näin aika pieneltä, mutta sitten toisaalta..kyllä sitä vuodessa silläki rahalla saa jo vaikka mitä. Meillä on nyt vähän kahden vaiheilla, että laittaisko sen hakemuksen..kun kestää kuitenki jos yritetään muka samasta talosta saada. Ollaan kuitenki puhuttu, että jos tuntuu että tulee hulluksi, niin isompaanhan se on vaihdettava :D Jotenki mua vaan ahdistaa aina tuo siivoaminen, kun täällä on kuitenkin aika paljon tavaraa. Huh..Tosiaan tämä meidänkinhän on suht pieni, mutta tässä on tosi hyvin neliöt käytössä. Ainoastaan vaan, että saunahan lohkasee todella paljon huonetilasta.

Kodin varusteluista..onko teillä kuivauskonetta? Meillä siis löytyy tiskikone ja tietysti pesukone, mutta ei kuivauskonetta. Ja mietin, että onko tuo kestoilu onnistunutta ilman? Kai se on jos on tarpeeksi? En edes tiedä innostunko koko kestoilusta, mutta mulla on jo nyt äitini ja ystäväni ilmottautuneet vaipantekijöiksi :LOL: Meillä on just se ihana ongelma, että pyykkitelineet vie kyllä tilaa...

Hyväsetti onnea!! :heart:

Haaveilija86, sä oot kyllä aivan ihana! Sain hyvät naurut! :) Just tuollaiset on mitä parhaimpia pappeja!! Että on ihan tavallinen ihminen siinä, ku muutkin! :heart: Toivottavasti ovuloit!

Mä oon kans monesti kironnu kaappitilan vähyyttä. Makkarissa aivan onneton määrä kaappeja, samoin keittiössä. Minneköhän ihmisten kuvitellaan vaatteet ja kattilat laittavan? Varastoon ilmeisesti. =)

Nyt kahville. :wave:

Paljon onnea Hyväsetille :flower:
Jos oikein muistan niin olen juuri sun tekstejä katsellut että oireet vaikuttaa lupaavilta - tosin nyt on kyllä ollut niin vilkasta etten voi olla ihan varma, voi mennä kirjoittelijat sekaisinkin...

Kiskiille myös onnea ja toivotaan mukavia ultranäkymisiä! Oli kyllä niin ihanaa silloin kun ekassa raskaudessa menin epävarmana ultraan rv 6+6, tiputteluvuotoa oli ollut ja pelkäsin mitä näkyy, ja siellä oli vahva pieni syke :heart: Ultraajakin oli tosi kiva, yksi meidän gynen oppikirjan kirjoittajista ja siis jo varsin kokenut setä, näki että me miehen kanssa oltiin siitä jotenkin nuoria ja liikuttavia. Oli tosi ystävällinen ja kiinnostuneen oloinen ja kyseli kaikkea, näytti mulle ultrasta kaikkia rakenteita kuten juuri sulkeutuneen hermostoputken kohdan (sillä oli aika hyvä laite) ja jätti sitten ultralaskun printtaamatta (siis päästiin käyntimaksulla eli puoleen hintaan) ja totesi "opiskelija-alennusta" =) Me oltiin varmaan aika köyhän näköisiä =) Mutta sille menen ehdottomasti nytkin varhaisultraan jollei ole ehtinyt jäädä eläkkeelle ennen sitä. En kyllä mitenkään kestä odottaa ultraa jonnekin viikolle 11 ja sit siellä näkyiskin joku rypäleraskaus tms. Toki mitä vaan voi sattua myöhemminkin mutta sulkeehan tuo sykkeen näkyminen ainakin osan ikävistä vaihtoehdoista pois.

No, ultraan täällä kyllä vielä pitkä matka - kp 18 ja miten päivät voi näin madella? Toisaalta mulla on nyt taas ollut aika positiivinen olo, jospa tästä kierrosta tärppäisi! Metsätähtöselle tsemppiä ja toivotaan pikaista vuotoa, tai sitten plussaa, voihan tuo rintojen kipuilu aina sitäkin tietää =)

Paljon onnea Hyväsetille ja Kiskiille :flower:

hennulinda Tuskin viikkottaisesta energiajuomien juonnista on haittaa. Raskaana oleville sitä ei suositella, mutta turhaan huolehdit siitä ennen plussausta.

haaveilija86 Pahoitteluni :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Meillä kaksiossa on neliöitä 60,5. Joten iso kaksio tämä on ja kaappitilaa todella hyvin + vh. Hyvin täällä pienen vauvan kanssa pärjäis, mut haaveilen muutosta muutenkin. Niin kai sitä samalla voisi kattoa sellasta jossa pidemmän ajan asuisi ( eli kolmiota ).

Täällä tuli testiin nega aamulla, joten päivä on ollut kyllä todella surkea. Miten voikaan tuntua näin pahalta. Sitä miettii vaan, että jos onkin joku syy sille ettei tule raskaaksi.

kp 33/32

Nallulle :hug: . Yritä olla miettimättä mahdollisia ongelmia, vaikka ei se helppoa ole. Itsekin murehdin kyllä kovasti (mahdollisia tulevia keskenmenoja).

Mutzillalle myös paljon haleja! :hug: Elät rankkoja aikoja, en voi edes kuvitella! :'(

Voi Nallu :hug:
Älä vielä masennu! Tikutitko ovista? Sehän on nimittäin voinut olla vaikka milloin, nimim plussasin kp 45 =)
Mutta tuon pettymyksen ymmärtää kyllä niin hyvin. Itsehän olen oikea megatestailija, olen oikein tyytyväinen itseeni kun en ole vielä tässä kierrossa testannut...ja kp siis 18 :ashamed: olen ajatellut sinnitellä ensi viikonloppuun asti jolloin kp:t edes 25 tai enemmän jos maltan. Onhan tuokin liian aikaista mutta tavallaan sitä säästää itseään isolta pettymykseltä joka tulisi jos säästelisi testaamista kauan ja toivoa ehtisi kertyä...jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. Joka tapauksessa Nallu, odottele muutama päivä ja testaa uudelleen, onnea matkaan =)

Asumisesta oli puhetta, me asutaan nyt 78 neliön 4h+k+s rivitalossa, esikoisen vauva-aika asuttiin 42 neliön kaksiossa ja sinnekin mahduttiin mutta aika ahdasta kyllä oli. Tässä ollaan asuttu alle vuosi ja vielä tuntuu tilavalta =) tykätään kun on 4 pientä eikä 3 isompaa huonetta, on makuu-, lasten- ja työ/vierashuone. Toki unelmoin 140 neliön omakotitalosta isolla tontilla, kukapa ei :D mutta vaatisi meidän tuloilla muuton kauemmas pääkaupunkiseudulta. Sekin on ehkä tulevaisuudessa mahdollista, aika näyttää...

Me asuttiin ensimmäisen kans jonku aikaa kaksiossa. Samalla rakennettiin omakotitaloa 150 neliöö.. jossa sit asuttiinki aika pitkään.. Sit vähän olosuhteitten pakosta jouduttiin muuttamaan kauas.. ja täällä on aika erilainen hintataso, niin nyt meillä on tämmönen "pieni" talo... 300 neliöö, josta osa kellarinhuoneista on kyllä varastotilana.. Tässä on ollu 6 lasta... että mahtuishan tänne enemmänki ku meiän toivottavasti syyskuussa 3 lasta... :)
Tosi jännä olo ollu tänään.. imuroinnista alko mahaa nippaileen aika kovin mut sit kävin lenkillä niin ei tuntunu enää mitään...
Nyt vaan ootellaan tässä sitä kaunista aamua kun mä alan oksentaan... jos vanhat merkit pitää paikkansa..

Nallu: älä vielä luovuta.. jospa se muuttuis plussaksi :hug:

Hyväsetti ja kiskii paljon onnea plussista ja erityisen paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Kiitoksia kaikille lohdutuksen sanoista, päivä kerrallaan mennään eteenpäin :'(

Mutzilla rankat ajat menossa. Oikein paljon voimia koko perheelle :hug:

Nallu :hug: negan testauksesta, mutta älä kuitenkaan vielä luovu toivosta kyllä se plussa tulee kun sen aika on :heart:

Asumisesta. Me asutaan omakotitalossa ja neliöitä täs on pikkasen yli 200. Kolmessa kerroksessa ja vinttejä ja varastoja löytyy. Kaappi tilaakin on ihan riittävästi. Viime kesänä tehtiin keittiö remppa lattiasta kattoon. Nyt olis sitten olohuoneen vuoro.

Taidanpa siirtyä sohvalle telkkuu töllöttämään jos sielt vaik jotain katottavaa tulis...

Hei

Tulin tänne kans sanomaan Muzillalle todella suuret suruvalittelut... todella rankkaa :'( Samassa kesäkuisten pinossa oltiin..

Mut aika parantaa haavat onneksi... oman lapsen menetyksestä kyllä ei varmasti toivu ikinä kokonaan... mut onneksi on eläviäkin lapsia :) ne antaa voimia jaksaa ! :) <3

Anzzu ja pienoinen 19+

Yhteistyössä