Haaveilija86, ite oon ihan samaa miettiny. Olin nimettäin ihan kaameen luottavainen, että parissa päivässä tulis tyhjennysvuoto. Mullahan 2xe-pillereiden jälkeen on kolmantena päivänä tullu aina vuoto, nyt ei ole näkyny vaikka kiikarilla kattois..tai oisko suurennuslasi
Minien kans oli silleen, että 6-8 vkon välein tuli se vuoto, noitahan syödään silleen yhteen putkeen. Ja tais yleensä aina tulla perjantaisin tasa viikolla tavallaan (joko 6, 7 tai 8). Mut olihan siinä pari peräti keskellä viikkoaki B) Oli siis aika tasaiset siinä mielessä tuossakin, kun osallahan jää ihan totaalisesti pois koko tyhjennys minien aikana tai tulee vaikka kerran vuodessa.
Ja eikös se pappien just pidäkin puhua naimasessioista, kun ei kait sitä muuten jälkikasvua tule
Vaihdoin sut muuten haaveilija86seksi tonne listaan ja sulkuihin r86, että pysyy kaikki kärryillä =)
Meillä on tosiaan kaksio, n. 53 neliötä ja tää on meille kahdelle+koirille hyvä. Ja varsinkin siinä vaiheessa, kun vauva ei vielä liiku, niin ok. Mutta tosiaan ongelmana vähän tuo pinnis ja muut..että siinä mielessä tarttettais melkeen vähän neliöitä lisää..samoin meilä on ton säilytystilan kanssa, että tarvitaan aika paljon noita lipastoja, koska itse asunnossa on aika vähän säilytyskaappeja jne. Miksihän niitä ei nykyään laiteta enää ollenkaan? Samoin melkee toivoisin keittiötä, jossa olis enemmän kaappeja. Mutta toisaalta sitten pitää maksaa n. 100e kuussa enemmän. Tuntuuhan se näin aika pieneltä, mutta sitten toisaalta..kyllä sitä vuodessa silläki rahalla saa jo vaikka mitä. Meillä on nyt vähän kahden vaiheilla, että laittaisko sen hakemuksen..kun kestää kuitenki jos yritetään muka samasta talosta saada. Ollaan kuitenki puhuttu, että jos tuntuu että tulee hulluksi, niin isompaanhan se on vaihdettava
Jotenki mua vaan ahdistaa aina tuo siivoaminen, kun täällä on kuitenkin aika paljon tavaraa. Huh..Tosiaan tämä meidänkinhän on suht pieni, mutta tässä on tosi hyvin neliöt käytössä. Ainoastaan vaan, että saunahan lohkasee todella paljon huonetilasta.
Kodin varusteluista..onko teillä kuivauskonetta? Meillä siis löytyy tiskikone ja tietysti pesukone, mutta ei kuivauskonetta. Ja mietin, että onko tuo kestoilu onnistunutta ilman? Kai se on jos on tarpeeksi? En edes tiedä innostunko koko kestoilusta, mutta mulla on jo nyt äitini ja ystäväni ilmottautuneet vaipantekijöiksi
Meillä on just se ihana ongelma, että pyykkitelineet vie kyllä tilaa...