Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Heippa pitkästä aikaa:)

Täällä on luettu tenttiin, tehty tutkimussuunnitelmaa kandidaattia varten ja alettu tekemään työhakemuksia kesälle, niin en ole ehtinyt antamaan väliaikatietoja. Metsis tais mainita viime sivulla, että plussia tulee sillon kun niiden puutetta valittaa, joten täältä pesee. Täällä on menossa edelleen yk 4 ja kp 32 on lopuillaan. Testasin kp 30 Citymarketin PregCheck -tikkutestillä negan:( Jotenkin harmittaa, kun odotin plussaa kuin kuuta nousevaa. On ollut välillä tosi väsynyt olo ja kipeet rinnat. Välillä taas on ollut jopa vähän ällö olo. Lisäks vikat kaks kiertoo ovat olleet 30pv, joten menkat on vähän myöhässä nyt. Kuitenkin testi nega eikä edes haamujen haamua, huoh...:/ Noh, se tapahtuu sitten kun se on tarkotettu. Siis jos se on tarkotettu. Ärsyttävintä on tämä epätietoisuus. Vaikka tekisi kaikkensa, ei voi tietää, mitä tuleman pitää:(

Masentaa myös se, että joulun mässäily on nostanut painoa. Se on varmaan entisestään sekottanut mun hormoneja. Nyt aloin miehen kanssa syömään terveellisemmin ja liikkumaan enemmän. Eihän 107,7kg nainen ole mikään hedelmällisyyden perikuva...:/ Minuun vaan tarttuu paino niin helposti! Ärsyttää, kun katsoo jotain laihutusohjelmia, ni mun kokoset naiset monesti vaan vetää jotain alkoholia ja pastaa tai ranskiksia ruuaksi. Mun paheeni on makea, mutta syön kuitenkin paljon esim hedelmiä ja vihanneksia, enkä jätä koskaan aamupalaa välistä:(

Nyt odottelen vaan kuukautisia alkavaksi ja jos ne ei ota kuuluakseen, niin ajattelin ensi viikonloppuna käyttää tuon raskaustestipakkauksen toisen tikun.

Vaan loppujen lopuksi mulla on asiat ihan mallillaan:) Pääsin erääseen seurakuntaan yhdeksi ohjaajaksi hiihtoloman riparille. Onpahan vähän vaihtelua arkeen ja reilut 500 + täysi ylöspito leirillä virkistää aina opiskelijan taloustilannetta:)

Mutzillalle kovasti voimahaleja :hug: Elätte nyt raskaita aikoja perheessänne. Toivottavasti pystyt puhumaan tämän palstan lisäksi myös miehesi kanssa. Toivon sydämestäni teidän perheelle kaikkea hyvää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
uoh ja lisää huolia tulee, kukaan ei olekaan kirjoittanut vielä hautauslupaa
Tuo on kyllä ihan vakio, että aina kun on huolia ja surua, niin sitten kaikki käytännön asiat tökkii. Tai en tiedä johtuuko se siitä, etä sillon siihen kiinnittää erityisesti huomiota, kun muullon ei huomais ehkä edes. Jaksamista kovasti sinne :hug:

Haikailija, onko sulla nyt semmonen tilanne siis että et juurikaan tiedä millon tärppi käynyt? Niin sillonko saa vielä verikokeen (että katotaan sitä hormonipitoisuutta)?

Nallu, oon ainakin ton ovulaation mahdollisuuden pitänyt mielessä. Kun olis omasta mielestä sitten ärsyttävää, jos oltais yks kierto jätetty huonolle yrittämiselle "tyhjennysvuotoa" odotellessa. Siks ostin noita halppistikkuja, että voisin joskus testata sitten jos mitään ei ala kuulumaan. Kun tuntuu ettei raaskis tota cb:n digitaalista käyttää tollaseen arpomiseen. Sehän on selvä, että eikös sen jälkeen heti ala se tyhjennys/menkat? :D Pitäs varmaan tehä saman tien, niin pääsis kierto käyntii :LOL:

Ja pöljiin kysymyksiin. Nallun kuulahommista tuli mieleen, että miten niillä oikeen treenataan? Kun en ole oikein koskaan jaksanu perehtyä. Mulla ihan sama homma, että haluaisin lihasten olevan hyvässä kuosissa ettei sitten oman laiskuuden tähen mahdottomasti ois tyyliin jotain virtsanpidätysongelmia..kun niitä taitaa muutenki vissii helposti tulla. Noita tolleen tavallisesti oon vaan reenannu.

Ralliperuna, onnea yritykseen ja loppukiriin jaksamista :heart: Niinhän se on, että jos itse ei ole ollut masentunut eikä sitä juuri lähipiirissä nähnyt, niin masennusta voi olla vaikea ymmärtää. Jotkut ei ymmärrä siltikään, vaikka lähipiirissä olisi nähtynä.

Haaveilija86, toivotaanpa että se plussa pärähtäiskin sulle sitten saman tien :heart: Nuo hedelmät muuten on siitä vähän huono, kun nostelevat aika nopeeta sen verensokerin ylös ja sitten se laskeekin aika nopeaa..joten ne kannattais aterian kans syödä. Tuo verensokerin heittely ei ole siis ihan parasta, varsinkaan laihdutusta ajatellen. Minusta tosi kiva, että yhdessä liikutte ja tuo on tuota yhteistä projektia. Silleen pysytään paremmin ruodussa =) Ja sen voin lohdukkeeksi sanoa, että onnistuu sitä herkkumäärän pienentämiselläkin laihduttamaan -varsinkin alussa. Mulla ystävä laihdutti 15kg sillä, että se vaihto aina tosi paljon pienempään herkkuun ne herkut. Oon tainnut mainitakki joskus. Siis jos söi vaikka suklaalevyn, niin otti semmosen minipatukan (kannattaa kuitenki vähän katella energiamääriä, kun niissäkin löytyy..että ottaa tyyliin niitä suklaapaloja vaan). Silleen että hän ihan samaan tapaan söi suklaata joka päivä ku ennenkin, kun tiesi ettei siitä heti pääse eroon..mutta vaihto sen herkun tosi pieneen versioon.


 
Mä tein aamulla testin ja siihen ilmestyi haamu :heart: Mun on kyllä pakko vielä tehdä varmistustesti huomenna tai ylihuomenna ennen kuin uskallan tuohon tulokseen täysin luottaa. Sen pregcheckin mä ehdin jo sunnuntaina malttamattomana käyttää ja silloin näytti vielä puhdasta negaa ja nyt siis tein tuon haamun apteekin testillä. Mies oli jo viikonloppuna varma, että oon raskaana, kun valitin jatkuvasti jostain hajuista mitä se ei edes huomannut ja paistetun kananmunan haju ällötti :x

Anteeksi omanapainen kirjoitus, mä oon vaan niin sekaisin kun en todellakaan uskonut näin nopeasti tärppäävän näillä mun epäsäännöllisillä kierroilla, kp nyt siis jo 49 :whistle:
 
Varovaiset onnittelut haamusta ja pikkuiselle tarrasukkia.

Omanapa: Jee, menkat alko. Kierron pituudesta ei mitään tietoa(pillerit lopetin kesken laatan) ja listaan jos lisää niin ei tarvi laittaa ku nimi ja kolmas haaveissa.
Ilmoittelen myöhemmin lisätietoja :)
 
Metsätähtönen Ei olla niin tarkaa päiviä kateltu et millo tärppi kävis.

Mutta kävin tänä aamuna siellä labrassa, juoksin hirveetä vauhtia terveyskeskuksee ku oli niin kova hätä. No siinä meni aamu päivä sit jännitellen et mitä sieltä tulee ja oli jotenki alkanut jo orjentoitua siihen ajatukseen et nyt ois tärpänny. No hoitaja sanoi että testi on negatiivinen jolloin tuntu et aika pysähty aivan kokonaa :( Itkuhan siinä sit tuli ja soitin ukolle ja kerroin et tulos oli negatiivinen :'(
Neuvola täti sano et hän varaa mulle lääkäriin ajan maanantaiks et pitää tutkii mikä vois olla koska en oo raskaana ja menkat myöhässä 2kk.
 

Yhteistyössä