Taloushallinto vai oikeushallinto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota taloushallinto, ei lopu työt! Oikeustradeja ei oikeasti kukaan palkkaa tai ei ainakaan sillä palkalla, mitä itse haluaisit, kun samaa työtä tekee merkonomi 500 e halvemmalla :) Siis tää ei ole v...uilua, ihan realismia vaan!

[QUOTE="ktm";24779569]Ota taloushallinto, ei lopu työt! Oikeustradeja ei oikeasti kukaan palkkaa tai ei ainakaan sillä palkalla, mitä itse haluaisit, kun samaa työtä tekee merkonomi 500 e halvemmalla :) Siis tää ei ole v...uilua, ihan realismia vaan![/QUOTE]

Ihan samoilla linjoilla oon, oikeushallinto vaan kiinnostais enemmän. Mutta käytännöllisempää olis valita taloushallinto. Merkonomi tosiaan oon jo, ja nyt kun tuola koulussa on niin mieleen on tullut, että olis kuitenkin pitänyt ottaa tähtäimeksi tuo KTM. Mutta eihän se myöhäistä oo tämänkään koulun jälkeen.

Ota oikeushallinto. Pääset sihteeriksi tuomioistuimiin ja muihin oikeushallinnon alaisiin viranomaisiin. Pääset sihteeriksi asianajotoimistoon. Ei myöskään lopu työt kesken. Mielenkiintoista hommaa ja yksityisellä puolella ihanhyvät palkat.

Yhteistyössä