Rintapumppu, sähkö- vai käsikäyttöinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsi käyttöinen oli aiemmin ja nyt tuossa kans odottaa käsi käyttöinen.
Siksi olen käsikäyttöisen valinnut, että jos tuolla jossain reissun päälläkin on niin aina ei ole
sähköjä saatavilla.

Mulla oli Ainun käsikäyttöinen, ja sillä ihan pärjäsin kun ei tarvinnut kuin satunnaisesti pumppailla. Se Emman vastaava oli ihan surkea, hajosi 2 kertaa ja aina vaihdettiin uuteen kunnes luovutin.

Kaveri taas pumppasi kaksosille maitoa, ja ei ois varmaan selvinnyt ilman sähkökäyttöistä.

Mulla aventin käsikäyttöinen, ja hyvin on toiminut, mutta alkuun en meinannut osata sitä käyttää. Kaikki pumput kait vaatii oman aikansa että niitä tehokkaasti osaa käyttää.

Mulla oli myös lainassa seiraalalta sähköpumppu ekat kuukaudet kun luovutin äidinmaitoa. Sähkökäyttöistä kyllä käytin täällä kotona aina kun mahdollista, oli jotenkin nopeempi ja tehokkaampi ja ei tarvinnut kättä jännittää pumpatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aventin käsikätyyöinen on todella hyvä, eikä mun mielestä lainkaan vaikeakäyttöinenkään :)

Juu, ei siis periaatteessa tietenkään vaikea käyttää, mutta pumppaustekniikkan opettelun ainakin multa vaati (lähinnä kokeilla miten se maito parhaiten herui) , sähkökäyttöisellä kun sai suoraan säädellä sitä imutehoa ja pumppausnopeutta, niin käsikäyttöinen toimi hieman eri tavalla. Mutta kun nyt on siis ihan helppo käyttää ja pumppailla tuolla aventillakin :)

Mulla oli Spectran sähkökäyttöinen. Hinta reilun 100?, mut sillä kyllä maitoa herui helposti ja paljon. Ystäväni, joka ei muilla pumpuilla saanut tulemaan, niin tämä pumppou hoiti kyllä homman. Ainun käsikäyttöisellä ei irronnut juur mitään verrattuna tuohon.

Yhteistyössä