Talopaketti gallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talopaketti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talopaketti

Vieras
Eli voisitteko auttaa meitä harkinnassa ja laittaa että mistä olette omanne hankkineet ja paljonko tuli/tulee hintaa?Olemme vasta harkitsemassa talopakettia ja yleensä sitä että kuinka varaa kun minä kotihoidontuella ja vain isäntä töissä!?

Kiinnostaa myös minua! Laittakaa kehiin myös tietoja sähkö-,vesi- ja viemäriliittymistä ja hinnoista ja sit se, että missä päin te ootte vastaavan tehnyt.

Mulle eräs ammattilainen sanoi, että talopaketin hinta pitää kertoa 3,5:llä ja siitä tulee kokonaishinta. En vain älynnyt kysyä, että kuuluuko siihen kerrottuun hintaan sitten ihan kaikki.

Ei tällaiseen kysymykseen voi vastata, tai siis voi, mutta ei ne vastaukset teitä auta.

Ihan sama että "kertokaa paljon maksaa auto" :/

Eli talopaketin hinta riippuu ihan siitä mm. kuinka iso talo, millä menetelmällä (suurelementti, pienelementti vai tikut) tehty, kuinka pitkälle valmiiksi rakennettu, kuinka monimuotoinen pohjaratkaisu on eli ei talopaketin hintaa täältä kannata kysellä vaan mars mars talomyyjien juttusille.

Mutta vastaan kuitenki eli paketti 73 000 eur / 143/205 m²/ Puutalo, ulkoapäin valmiiksi rakennettu.

Ihan samaa kun yllä olevakin...
eli huono on sanoa, mutta meil omatalon paketti n.30-40000 en tarkkaa muista, pienelementeistä. Ulkoa päin laudoitettu. Neliöitä 134.
Ite tehdään melkein KAIKKI, eno tekee sähköt ja tuttava on muurari, ite mies tekee putkityöt.
Siis noissa sähkö-, muuraus-, ja pukitöissä säästää jos pystyy teettämään jollain tutulla tai puolitutulla pikkusenkin halvemmalla!!!