H HEINI Jäsen 28.06.2004 80 0 6 04.09.2005 #1 Minkälaisia kosteuksia teillä on kotona sisällä sekä kesällä ja talvella.Meillä kesällä n.40% k ja talvella n,25% Talvella liian kuiva varmaan.Talo on vanha rempattu rintamamiestalo?Puulla lämipiävä.
Minkälaisia kosteuksia teillä on kotona sisällä sekä kesällä ja talvella.Meillä kesällä n.40% k ja talvella n,25% Talvella liian kuiva varmaan.Talo on vanha rempattu rintamamiestalo?Puulla lämipiävä.