Talon oston painajainen....

  • Viestiketjun aloittaja Mies-76
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 15:26 Mies-76 kirjoitti:
Voiko talon osto mennä vielä enemmän metsään....??

http://koti.mbnet.fi/tervka/taustaa/index.htm


:$
Otan todella osaa tuollaiseen rumbaan joutuneille :(

Olen itsekin ollut homeasunnon uhri, kylläkin hyvin nuorena, vanhempieni asunnossa, mutta silti tiedän miten vaikeita kosteusvaurioiden vahingoittamista asunnoista eroon pääseminen voi olla, ja itsekin astmaoireita syystä saaneena tiedän myös sen puolen asiasta edes joten kuten.

Kaikkea hyvää jatkossa ja onnea teille elämään :flower:
 
Siis ei HELVETTI sanon minäkin... Miten jollekkin voi käydä kaikki tuo. Olen kuitenkin onnellinen, että asiat on vihdoin mennyt parempaan suuntaan ja elämä voi jatkua hymyillen. Valitettavasti tuo ei koskaan lähde mielestä. Tulikin mieleeni, että tuo juttu olisi hyvä julkaista ihan yleisesti koko suomelle! Musta se olis ihan oikein, saisi ajatukset heräämään kaikilla. (esim.7 päivää lehteen tms...) Te ootte uskaltanut tuoda asiat julki, varmasti muilla on samanlaisia juttuja, mut voimat ei riitä niiden julkituontiin.
Tsemppiä teidän elämään :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2005 klo 22:03 nanna8o kirjoitti:
Siis ei HELVETTI sanon minäkin... Miten jollekkin voi käydä kaikki tuo. Olen kuitenkin onnellinen, että asiat on vihdoin mennyt parempaan suuntaan ja elämä voi jatkua hymyillen. Valitettavasti tuo ei koskaan lähde mielestä. Tulikin mieleeni, että tuo juttu olisi hyvä julkaista ihan yleisesti koko suomelle! Musta se olis ihan oikein, saisi ajatukset heräämään kaikilla. (esim.7 päivää lehteen tms...) Te ootte uskaltanut tuoda asiat julki, varmasti muilla on samanlaisia juttuja, mut voimat ei riitä niiden julkituontiin.
Tsemppiä teidän elämään :flower:
Kuinkahan moni pitää tuota kyseistä lehteä jotenkin todenperäisenä?
 

Yhteistyössä