Tallinnassa 2 yötä. mikä olisi paras vaihtoehto

Siellä on yks tosi iso hotelli kauempana keskustasta, hemmetti kun en muista sen nimeä :/
Mut mä tykkäsin siit ihan mielettömästi ja silloin hotellin ravintola oli ihan ykkösmesta :D Siellä ne teki jopa tällaiselle nirsoilijalle mieleistä ruokaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Siellä on yks tosi iso hotelli kauempana keskustasta, hemmetti kun en muista sen nimeä :/
Mut mä tykkäsin siit ihan mielettömästi ja silloin hotellin ravintola oli ihan ykkösmesta :D Siellä ne teki jopa tällaiselle nirsoilijalle mieleistä ruokaa :D

Suloon ollu hyvä reissu kun et muista hotellin nimmee...
|O

Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

Suloon ollu hyvä reissu kun et muista hotellin nimmee...
|O

No siit on jo yli neljä vuotta :D

On yleensä halvempi kuin kaikki erikseen. Paitsi jos löytää jonku uber-tarjouksen risteilyjen osalta.
Viru on sijainniltaan loistava, mutta jos haluaa upean hotellin, satamassa sijaitseva Tallink Spa Conference on tosi hieno ja siellä pääsee myös kylpylään.

Meillä lapset tykkäsi kovasti tuosta Tallink Spa Conference hotellista. Ja ihan kävelymatkan päässä oli vanhasta kaupungistakin.

Saatiin tosi edullinen paketti Tallink-Siljan sivuilta

Essie: Kiitos, vaikka nyt et nimeä muistakkaan. Se on miun alettava tutkailemaan kaikki hotellit kekustaa kauempaa, josko löytyis. :D :laugh:

mep: No tuo kylpylä ei välttämättä käy, kun mies ei oikein niistä välitä. Mutta tutkailen tuon Virun. Kiitos, myös siulle. :)

Yhteistyössä