tallinnan matkailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polkadot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

polkadot

Jäsen
20.05.2004
129
0
16
Heips! Laitetaas nyt tännekkin puolelle.. :wave:
perjantaina olisi tarkoitus lähtee matkalle tallinnaan..olisiko kenelläkään vinkkejä hyvistä ja edullisista vaatekaupoista siellä? lastenvaate ja aikuistenvaatekauppoja siis... :)

Me käydään Tallinnassa aina Yliopiston Apteekissa Viru-keskuksessa. Mukaan tarttuu varsinkin lasten Panadolia, Bebanthenia, Nasolinia yms. lasten käyttämiä lääkkeitä. Itselle olen ostanut mm. allergialääkkeitä sieltä. Kannattaa ottaa suomalaisten pakkausten hinnat ja koot tarkkaan ylös, että osaa sitten siellä vertailla hintoja. Hinnat on siellä esitetty sekä euroina että Viron valuuttana.

oletteko miten kauan maissa? en osaa mitään kauppoja neuvoa mutta jos on aikaa niin ei kannata jäädä ihan sataman viereen kaupoille kun niissä on kallimpaa. taksin kun ottaa niin he osaavat viedä hyville kaupoille! =) ja taksin kanssa kannattaa hinta sopoa etukäteen niin saa varmasti vähän halvemmalla.

p.s. sulla on muuten aika hyvä nimimerkki! ;)

me ollaan 6,5 tuntii maissa et toisaalta sitä kerkeiski lähtee jonnekki vähä pitemmälle...toisaalta kyl vähä kauhistuttaa ajatus mennä sikäläiseen taksiin... :/ mut sen näkee sit perjantaina jos ees pääsen matkaa, pikku herra näyttää uhkaavasti tulevan kipeeks... :( oih, mä oon sun niccis *pöllinny*... :ashamed: =)

Yhteistyössä