Tallinaan 4v ja 5v kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Jee, nyt on matka varattu, eli ollaan 2 yötä Tallinnassa.
Minne kannattaa mennä muksujen kanssa, missä syödä jne?
Kiitos jos joku jaksaisi jakaa omat matkakokemukset mun ka :)
 
Olevisten kirkontorniin kannattaa käydä kiipeämässä. Samalla kertaa vaikka kaupunginmuurille kävelemään (Suur-Kloostri-kadun kohdalta pääsee).

Tallinnan eläintarhasta löytyy elefantteja, jääkarhuja, kenguruita yms. Eläintarhaan pääsee johdinautolla (trollikka) keskustasta, mikä sekin on varmaan lapsille kiva ajokokemus.

Kadriorgista läheltä presidentinpalatsia löytyy Miia-Milla-Manda-lastenmuseo. En ole käynyt, mutta ilmeisen suosittu paikka on kyseessä.

Päärautatieaseman (Balti jaam) pohjoispäästä löytyy Suomen mittapuulla järjettömän halpa (ja itäblokki-eksoottinen) lounaspaikka/kahvila. Ulkopuolella pelkät punaiset tekstit "Kohvik".
 

Yhteistyössä