Millaista apua sitten odotti? Velkajärjestelyä tietysti, että saa enimmät anteeksi? Sitä ei pitäs suoda kellekään. Koska se on ihan epäreilua. Ne velathan ei katoa mihinkään. Kun niitä ei itse maksa niin ne maksaa joku muu.
Enkä ole itse sen kummempi. Ulosottoon meni 30000 € takausvelkaa (enkä syytä kuin itteäni, mitäs takasin). Aikoinaan selvittelin velkaneuvojan kanssa eikä hänellä ollut muuta sanottavaa kuin anna mennä ulosottoon. Kyllä ne sieltä aikanaan hoituu. Tää on ollut pitkä tie ja vielä sitä on jäljellä. Luottotiedot tuossa tietysti tärväänty vuosiksi ja muutenkin talous säästöliekillä (pakosta), mutta ei se ole velkaneuvojan vika, ei edes sen velan ottajan vika. Se oli mun vika ja sitä ei auta kun elää asian kanssa.