Tälläiset litaniat "kauppaehdoissa" saa ainakin minut juoksemaan karkuun ja LUJAA!!!
-Maksu ensin tililleni ja paketti sen jälkeen postiin kun rahat näkyvät minulla.
-En lähetä postiennakolla.
-Maksu kirjeitse sopii omalla vastuullasi.
-Ostajalle posti-/pakkauskulut jos kohteessa toisin ei ole mainittu.
-Odotan yhteydenottoa 2 päivää ja maksua 7 päivää (viikon), sen jälkeen kohde uudelleen myyntiin ja negatiivinen palaute. MAKSUSTA voi toki sopia ENNEN huutoasi!
-Tavaroissa ei ole palautusoikeutta.
-Jos sinulle jostain syystä tulee ns. herjausviesti kun olet yrittänyt lähettää minulle mailia (esim. hotmailista lähetettyjä viestejä postini ei aina ota vastaan, en tiedä miksi)) niin ota yhteyttä yksityisviestillä sillä ne tulevat perille, annan silloin sinulle toisen sähköpostiosoitteeni minkä kautta voidaan kaupat tehdä hyvin loppuun.
-En vastaa siitä jos posti tuhoaa lähetyksen, pakkaan aina asianmukaisesti ja jos tahdot erityiskäsittelyä niin pyydä erikseen, mutta se myös maksaa enemmän.
-Jos olen ottanut postikuluja liikaa niin palautan pyynnöstä ylimääräiset, jos olen maksanut postareita jollekkin liian vähän niin pyynnöstä laitan lisää. Samaa odotan muilta eli jos olen pyytänyt postareita liian vähän, odotan sitä että laitat pyynnöstäni lisää, jos olen maksanut jollekkin liikaa niin odotan palautusta omasta pyynnöstäni (OLI SUMMA MIKÄ TAHANSA) Tämä käytäntö on mielestäni kohtuullista ja rehellistä mutta JOS TÄMÄ EI SOVI SINULLE NIIN ÄLÄ TEE KAUPPAA KANSSANI, SILLÄ EN JAKSA KUUNNELLA TURHIA VALITUKSIA KISKURIHINNOISTA YMS. MINÄ EN POSTIN HINNOISTA PÄÄTÄ, YMMÄRTÄKÄÄ SE. Jos näissä oli vielä jotain epäselvää etkä ymmärtänyt niin kysykää rohkeasti, vastaan ennemmin tai myöhemmin =)
Näillä säännöillä yritän pyrkiä siihen että jokaisella olisi kaupan päätyttyä hyvä mieli eikä mitään tärkeää jäisi huomaamatta!