Tällaista tänään meillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Kyllä tuolla miehellä ainakin vaistot pelaa. On huomannut, että vissiin haudon taas eroa. Kovasti suukotellu ja halaillu ja yritäny jotain selitellä. Touhunnu lasten kanssa ja antanu minun nukkua. Aamulla oli jopa siivonnu.

Aluksi mulla tuli kamalan syyllinen olo, kun sitä eroa oon miettiny ja toinen sitte kumminki yrittää. Mutta en ole pehmenny. Tiedän, että tämäkin parannus on vain vähäksi aikaa. Edelleen olen menossa asuntotoimistoon maanantaina. Huonoa omatuntoa poden edelleen, mutta sitäkin enemmän ahdistaa tuo mies.

Eikä mulla ole edes varaa peruuttaa enää. Kerroin kaverille kaiken paskan mitä meillä on ollut. Se sanoi, että jos minä en tee mitään niin hän soittaa lastensuojeluviranomaisille. Eli jos en nyt tee tätä kamalaa tekoa itseni ja lasteni hyväksi niin hyvinkin voin menettää lapseni. :'(

Eikä tässä vielä kaikki! Taidanpa olla raskaana. :whistle: 24.pv tein viimeksi negatiivisen testin mutta tissit kertoo toista tarinaa. Ompa vähän ironiaa, että eka meillä on 2kk käytössä ehkäsy ulosveto ja sitte sen yhen kerran ku yritettiin kortsulla ehkästä niin se lähti paikoiltaan ja raskauduin. :laugh: Vielä kun niin harvassa seksi nykyisin että tiedän negatiivisen testin perusteella ettei se voi olla muista ku siitä kortsukerrasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Eikä tässä vielä kaikki! Taidanpa olla raskaana. :whistle: 24.pv tein viimeksi negatiivisen testin mutta tissit kertoo toista tarinaa. Ompa vähän ironiaa, että eka meillä on 2kk käytössä ehkäsy ulosveto ja sitte sen yhen kerran ku yritettiin kortsulla ehkästä niin se lähti paikoiltaan ja raskauduin. :laugh: Vielä kun niin harvassa seksi nykyisin että tiedän negatiivisen testin perusteella ettei se voi olla muista ku siitä kortsukerrasta...

Sen kummemmin eroamista miettimättä. Onpa kyllä aika hauska sattuma tuon raskautumisen kanssa! :laugh:

Yhteistyössä