TÄLLÄ PALSTALLA TOINEN ÄITI ON TOISELLE SUSI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siksi en tällä palstalla mitään enää kyselekään. ja kirjoitan nykyään aina ilman nimimerkkiäni.. jotenkin vaan tuntuu että täällä ihan hullut ihmiset jyrää noilla mollauksillaan ja ihme mielipiteillään. haukutaan toinen lyttyyn ja vielä nautitaan siitä.

mulla oli ystävä, äiti kuten minäkin...ja hänellä oli myös alkoholi ongelma ja miehiä ravasi kotona jatkuvasti 4 vuotias joutui katselemaan sitä menoa, usein yritin jutella hänen kanssaan asiasta, mutta kerran ajauduttiin riitaan ja sanoin hälle "sä olet huono äiti, HUONO!", sitten ei tavattu vähään aikaan, sitten laps otettiin huostaan ja ystäväni teki itsemurhan...mun viimeiset sanani hänelle olivat siis "sä olet huono äiti"...

Alkuperäinen kirjoittaja syyllisyydentunto ei häviä:
mulla oli ystävä, äiti kuten minäkin...ja hänellä oli myös alkoholi ongelma ja miehiä ravasi kotona jatkuvasti 4 vuotias joutui katselemaan sitä menoa, usein yritin jutella hänen kanssaan asiasta, mutta kerran ajauduttiin riitaan ja sanoin hälle "sä olet huono äiti, HUONO!", sitten ei tavattu vähään aikaan, sitten laps otettiin huostaan ja ystäväni teki itsemurhan...mun viimeiset sanani hänelle olivat siis "sä olet huono äiti"...

Tämä kyllä laittaa ajattelemaan... On vaarallista mennä sanomaan toiselle pahasti, vaikka jokainen siihen jotenkin varmastikin sortuu. Uskon kuitenkin että itsemurhan tehneelle ongelmat ovat niin kasautuneet ettei ole pelkästään yhtä syytä sen tekoon.

Yhteistyössä