Ei Cothis ole mun mielestä kertaakaan oikeuttanut tuota tekoa, tai puolustanut miestä. Ainoa mikä mulla särähti korvaan oli se että Mies kiimaisena sais anteeksi asioita. Siitä olen ihan eri mieltä, mutta ymmärrän miksi on tuota mieltä, jos on joku asia liian raskas taakkana hällä.
Mutta siis, vaikka henkeen ja vereen inhoan kaikkia väkivallan tekijöitä, varsinkin raiskaajis, niin kyllä tuon lain luettuani olen myös sitä mieltä että se on pakottaminen sukupuoliyhteyteen se termi, ei raiskaus. =/
Ja mun mielestä termiä "raiskata" käytetään ihan turhaan usein, kuten ihan muissa yhteyksissäkin kuin vaan seksiin liittyen. Se on melkein arkislangia.
Ei sillä että mulle olis termillä mitään väliä, koko pakottaminen yhtään mihinkään on törkeää.
Mutta ei Cothista tarvi silti lynkata.