Tällä palstalla on kyllä sairasta porukkaa! (eilisestä ketjusta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
normaaliin viittaavaan ollutkaan.

NYT KUULE!!!! |O

Olen pahoillani sun ikävistä kokemuksista, mutta NYT SAATANA LOPETA JO TUO HAUKKUMINEN!!! Sun kokemasi ei taatusti ole Cothiksen vika!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Miksi tuo oikea termi on sulle nyt niin kamalan iso asia, että koko inhottava tapahtuma jää sen varjoon?

Ja miten se pitää ottaa, jos ei sanatarkkaan keskustelupalstoilla? Rivien välistäkö pitää lukea?

Tuollaiset inhottavat tapahtumat eivät jää minkään varjoon. Mutta nämä termit mitä nykyään käytetään ihan liikaa, särähtää korvaan. Oikeasti. Eikä tartte rivien välistä lukea, vaan antaa omalle ajattelullekin tilaa.
 
cothai ei muka vähättele vai? Juuri sanoi jossakin viestissä, että tuo tilanne on lievempi kuin raiskaus...ja että tämä hänen mielestään "seksuaalinen väkivalta" on vain paheksuttavaa, oikea raiskaus anteeksiantamatonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
cothai ei muka vähättele vai? Juuri sanoi jossakin viestissä, että tuo tilanne on lievempi kuin raiskaus...ja että tämä hänen mielestään "seksuaalinen väkivalta" on vain paheksuttavaa, oikea raiskaus anteeksiantamatonta.

Kälä kälä, otapas nuo "vain" ja "oikea raiskaus" sanat pois mun suusta. Paheksuttava on rangaistavaa, anteeksiantamaton munat pois-kamaa.
 
vääntää tätä terminologiaa, asia tuntuu vähättelyltä täälläkin. Se on vaan aina aika karseaa havaita, että nainen vieläpä seksuaalista väkivalta kokenut voi olla sitä mieltä, että mies ei kiimassaan huomaa jos nainen sanoo ei.. Minun kokemukset eivät ole luonnollisesti kenenkää muun vika kuin itse tekijän. Aivan trviaalia väittää, että kirjoitan tiukasti sen takia, että syyttäisin cothista kokemuksistani! Vähättelevään sävyyn kirjoittamisesta kylläkin. Sillä kysyin onko kännissä kun kiroili niin kovin ja käyttäytyi niin kovin erikoisesti, kaiketi sekin oli sitten defenssi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
vääntää tätä terminologiaa, asia tuntuu vähättelyltä täälläkin. Se on vaan aina aika karseaa havaita, että nainen vieläpä seksuaalista väkivalta kokenut voi olla sitä mieltä, että mies ei kiimassaan huomaa jos nainen sanoo ei.. Minun kokemukset eivät ole luonnollisesti kenenkää muun vika kuin itse tekijän. Aivan trviaalia väittää, että kirjoitan tiukasti sen takia, että syyttäisin cothista kokemuksistani! Vähättelevään sävyyn kirjoittamisesta kylläkin. Sillä kysyin onko kännissä kun kiroili niin kovin ja käyttäytyi niin kovin erikoisesti, kaiketi sekin oli sitten defenssi.

Anteeksi nyt, mutta :laugh:
 
Ei Cothis ole mun mielestä kertaakaan oikeuttanut tuota tekoa, tai puolustanut miestä. Ainoa mikä mulla särähti korvaan oli se että Mies kiimaisena sais anteeksi asioita. Siitä olen ihan eri mieltä, mutta ymmärrän miksi on tuota mieltä, jos on joku asia liian raskas taakkana hällä.

Mutta siis, vaikka henkeen ja vereen inhoan kaikkia väkivallan tekijöitä, varsinkin raiskaajis, niin kyllä tuon lain luettuani olen myös sitä mieltä että se on pakottaminen sukupuoliyhteyteen se termi, ei raiskaus. =/
Ja mun mielestä termiä "raiskata" käytetään ihan turhaan usein, kuten ihan muissa yhteyksissäkin kuin vaan seksiin liittyen. Se on melkein arkislangia.

Ei sillä että mulle olis termillä mitään väliä, koko pakottaminen yhtään mihinkään on törkeää.
Mutta ei Cothista tarvi silti lynkata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
vääntää tätä terminologiaa, asia tuntuu vähättelyltä täälläkin. Se on vaan aina aika karseaa havaita, että nainen vieläpä seksuaalista väkivalta kokenut voi olla sitä mieltä, että mies ei kiimassaan huomaa jos nainen sanoo ei.. Minun kokemukset eivät ole luonnollisesti kenenkää muun vika kuin itse tekijän. Aivan trviaalia väittää, että kirjoitan tiukasti sen takia, että syyttäisin cothista kokemuksistani! Vähättelevään sävyyn kirjoittamisesta kylläkin. Sillä kysyin onko kännissä kun kiroili niin kovin ja käyttäytyi niin kovin erikoisesti, kaiketi sekin oli sitten defenssi.

Anteeksi nyt, mutta :laugh:

Peesi -tai emt itkiskö vai nauraisko :headwall:
 
puhas 0. Eikä taida äo olla paljon korkeampi. mitäs tähän sanot: (veikkaus): ite oot ja kirosana perään. Vai keksitkö jotain uutta. Odotan innolla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
puhas 0. Eikä taida äo olla paljon korkeampi. mitäs tähän sanot: (veikkaus): ite oot ja kirosana perään. Vai keksitkö jotain uutta. Odotan innolla..

SIIS LOPETA TUO COTHIKSEN SÄTTIMINEN!!! Toivottavasti saat bannin, tuo menee ihan ala-arvoiseksi!!!

Cothis tasan on perustellut mielipiteensä -sinä vaan haukkunut, vähätellyt, nimitellyt! Ja siinä vaiheessa kun mitta tulee täyteen ja hän sanoo sulle vastaan niin sä jatkat kahta pahemmin tuota nimittelyä!!!

Tutkituta pääsi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
puhas 0. Eikä taida äo olla paljon korkeampi. mitäs tähän sanot: (veikkaus): ite oot ja kirosana perään. Vai keksitkö jotain uutta. Odotan innolla..

Jankati jankati jankati jankati- cothis yritä jaksaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:
Ei Cothis ole mun mielestä kertaakaan oikeuttanut tuota tekoa, tai puolustanut miestä. Ainoa mikä mulla särähti korvaan oli se että Mies kiimaisena sais anteeksi asioita. Siitä olen ihan eri mieltä, mutta ymmärrän miksi on tuota mieltä, jos on joku asia liian raskas taakkana hällä.

Mutta siis, vaikka henkeen ja vereen inhoan kaikkia väkivallan tekijöitä, varsinkin raiskaajis, niin kyllä tuon lain luettuani olen myös sitä mieltä että se on pakottaminen sukupuoliyhteyteen se termi, ei raiskaus. =/
Ja mun mielestä termiä "raiskata" käytetään ihan turhaan usein, kuten ihan muissa yhteyksissäkin kuin vaan seksiin liittyen. Se on melkein arkislangia.

Ei sillä että mulle olis termillä mitään väliä, koko pakottaminen yhtään mihinkään on törkeää.
Mutta ei Cothista tarvi silti lynkata.

No mun mielestä pakottaminen sukupuoliyhteyteen on oikeasti täysin sama asia ja ihan yhtä paha kuin raiskaus! Ihan sama vaikka siitä käytettäis eri termiä. Onneksi termi "lievä raiskaus" :o on nykyään poissa käytöstä. Raiskaus on aina raiskaus, kun joku maataan väkisin, huusi uhri sitten EI tai tappeli fyysisesti vastaan. Turha pykälä tuo "pakottaminen sukupuoliyhteyteen". Raiskaus mikä raiskaus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vvvvv:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
puhas 0. Eikä taida äo olla paljon korkeampi. mitäs tähän sanot: (veikkaus): ite oot ja kirosana perään. Vai keksitkö jotain uutta. Odotan innolla..

Jankati jankati jankati jankati- cothis yritä jaksaa

voi teidän pikku piirejä:(. Kasvakaa jo aikuisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:
Ei Cothis ole mun mielestä kertaakaan oikeuttanut tuota tekoa, tai puolustanut miestä. Ainoa mikä mulla särähti korvaan oli se että Mies kiimaisena sais anteeksi asioita. Siitä olen ihan eri mieltä, mutta ymmärrän miksi on tuota mieltä, jos on joku asia liian raskas taakkana hällä.

Mutta siis, vaikka henkeen ja vereen inhoan kaikkia väkivallan tekijöitä, varsinkin raiskaajis, niin kyllä tuon lain luettuani olen myös sitä mieltä että se on pakottaminen sukupuoliyhteyteen se termi, ei raiskaus. =/
Ja mun mielestä termiä "raiskata" käytetään ihan turhaan usein, kuten ihan muissa yhteyksissäkin kuin vaan seksiin liittyen. Se on melkein arkislangia.

Ei sillä että mulle olis termillä mitään väliä, koko pakottaminen yhtään mihinkään on törkeää.
Mutta ei Cothista tarvi silti lynkata.

No mun mielestä pakottaminen sukupuoliyhteyteen on oikeasti täysin sama asia ja ihan yhtä paha kuin raiskaus! Ihan sama vaikka siitä käytettäis eri termiä. Onneksi termi "lievä raiskaus" :o on nykyään poissa käytöstä. Raiskaus on aina raiskaus, kun joku maataan väkisin, huusi uhri sitten EI tai tappeli fyysisesti vastaan. Turha pykälä tuo "pakottaminen sukupuoliyhteyteen". Raiskaus mikä raiskaus.

No olisit heti sanonut että kyse onkin vain "sun mielestä".
Cothiskaan ei varmaan tajunnut että nyt pitää ajatella niinkuin sä, eikä niinkuin laki sanoo.

Kun ei se, enkä mäkään, ole sanonut että mikään tässä ketjussa olisi hyväksyttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
puhas 0. Eikä taida äo olla paljon korkeampi. mitäs tähän sanot: (veikkaus): ite oot ja kirosana perään. Vai keksitkö jotain uutta. Odotan innolla..

Minkäs teen, jos vastaanottava osapuoli ei halua ymmärtää selvää suomea.
 
tuollainen asenne on vaarallinen. Me emme päätä syytettä emmekä luojan kiitos tuomiota. Sanon edelleen oman pointtini: termi mikä tahansa, rikos on tapahtunut ja nainen oli uhri. Tällä pallolla edelleen sorretaan naista päivittäin ja miksi, koska me annamme niin tapahtua. Miksi emme tee mitään korjatakseemme asioita? Koska moni nainen antaa edelleen miehen kohdella heitä kuin esineitä. Tämän takia raiskauksistakaan ei useinkaan tehdä ilmoituksia. pelätään, että syyllistetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
tuollainen asenne on vaarallinen. Me emme päätä syytettä emmekä luojan kiitos tuomiota. Sanon edelleen oman pointtini: termi mikä tahansa, rikos on tapahtunut ja nainen oli uhri. Tällä pallolla edelleen sorretaan naista päivittäin ja miksi, koska me annamme niin tapahtua. Miksi emme tee mitään korjatakseemme asioita? Koska moni nainen antaa edelleen miehen kohdella heitä kuin esineitä. Tämän takia raiskauksistakaan ei useinkaan tehdä ilmoituksia. pelätään, että syyllistetään.

Siis anteeksi, mun asenne? Jaiks, pitäs varmaan miettiä kahdesti ennenku antaa median ja termien pilata päiviänsä :o
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä