Takuuvuokra..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uu121u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkää perkele TÖIHIN ja säästäkää se takuuvuokra niinkuin muutkin aikuiset ihmiset jotka kantavat edes jotain vastuuta. Vituttaa yli KAIKEN se että toiset maksavat veroja jotta toiset voivat hommailla kämppiä yhteiskunnan laskuun.

Tämä palsta suorastaan kuhisee sosiaalipummeja ja yhteiskunnan elättejä. Jumalauta, pakkotöihin moottoriteiden varsia ja radanvarsien töhryjä siivoamaan tuollaiset sen sijaan että istuvat mukavasti veronmaksajien maksamissa kämpissään ja surffaavat nettiä jollain vitun laajakaistayhteydellä.

Ei ju-ma-lau-ta.

Ihan itte ollaan maksettu.

Paitsi ekan "oman" asuntoni & ekan mun ja miehen yhteisen Suomen-kämpän takuuvuokran maksoi isi :heart: ja kun muutettiin pois niin palautettiin takuu tietty hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja yhteiskunnan mätäpaiseet;27290764:
Menkää perkele TÖIHIN ja säästäkää se takuuvuokra niinkuin muutkin aikuiset ihmiset jotka kantavat edes jotain vastuuta. Vituttaa yli KAIKEN se että toiset maksavat veroja jotta toiset voivat hommailla kämppiä yhteiskunnan laskuun.

Tämä palsta suorastaan kuhisee sosiaalipummeja ja yhteiskunnan elättejä. Jumalauta, pakkotöihin moottoriteiden varsia ja radanvarsien töhryjä siivoamaan tuollaiset sen sijaan että istuvat mukavasti veronmaksajien maksamissa kämpissään ja surffaavat nettiä jollain vitun laajakaistayhteydellä.

Ei ju-ma-lau-ta.

Mä opiskelen ja teen töitä, silti on asunnossa sossun takuu ja saamme välillä toimeentulotukea. Miksi mun pitäisi vielä mennä pakkotöihin? Kuka lasten kanssa sitten olisi?

[QUOTE="vieras";27290740]Eikö se silti ole varmempi vuokran maksaja kuin töissäkäyvä. Tulee asumistuki ja mahdollisesti sossusta suoraan vuokran antajan tilille se vuokrasumma. Töissäkäyvä ei välttämättä maksakaan sitä vuokraansa eräpäivänä ja silloinkin voi maksella sitä osissa.[/QUOTE]

Mulla on juuri päinvastaisia kokemuksia. En todellakaan vuokraa jos takuuvuokra ei tule käteisenä vuokralaiselta itseltään.

Mulla on juuri päinvastaisia kokemuksia. En todellakaan vuokraa jos takuuvuokra ei tule käteisenä vuokralaiselta itseltään.

Niin eli parempi, jos tuleva vuokralainen onkin pikavippikierteessä, ottanut lisää vippiä saadakseen takuun maksettua. Sitten ei kuulukaan vuokria tai muita... Etkä sä voi mistään tietää, onko vuokralaisesi toimeentulotuen asiakas.

Yhteistyössä