A
asdasdasda
Vieras
Ja miten ihmeessä jostain näin pienestä tulee vitonen muka lisää taksilaskuun? Ei todellakaan tule, tai sitten teillä on kilometrien pituinen talo...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja miten ihmeessä jostain näin pienestä tulee vitonen muka lisää taksilaskuun? Ei todellakaan tule, tai sitten teillä on kilometrien pituinen talo...
Taksikuskit yrittää kusettaa. Tein selväksi etten maksa jos kierrellään ja kaarrellaan turhaan kun pääsee suorempaa reittiä. Lol miten noloja...
mun kotiosoite on siinä mihin taksin pyysin pysähtyvä. tämä talo sijaitsee kahden risteyksen kohdalla ja tämän virallienne osoite on eri kadulla, missä on sisäänkäynti. Muuta osoitetta ei tälle oleEihän sun mikään pakko ole sanoa taksikuskille kotiosoitettasi, vaan sen osoitteen johon haluat taksin pysähtyvän.
no kuule, sattumalta edim entinen naapuri on táksikuski, mutta eipoä oo äijällä koulutusta. ja tasan tulot riippuu sitiä paljonko ajaa.
Taksikuskit yrittää kusettaa. Tein selväksi etten maksa jos kierrellään ja kaarrellaan turhaan kun pääsee suorempaa reittiä. Lol miten noloja...
sori mut mä oon kyl sanonu et "aattelit sitte kiertää" ku tiiän et toinen reitti olis lyhyempi JA halvempion yleensä mukisematta stopannu mittarin sit aiemmin...
tai sitten ymmärsit väärin. Lähtio kiertämää, kun olis päästy lyhempä reittiä. Liikennevaloisakin joudutiin turhaan odottamaan...