Lukiko kukaan eilisistä iltasanomista tätä juttua. en löytänyt nyt linkkiä siihen. Mutta lyhykäisyydessään näin, että kaksi kuusivuotiasta lasta oli riehunut taksissa ja aiheuttaneet vaaratilanteita viskelemällä reppuja ympäriinsä, taksikuskin kiellot ei olleet tehonneet. Taksikuski oli sitten poistanut nämä riehujat vaaran välttämiseksi pysäkille, ja vienyt välillä muut lapset kouluun. oli viipynyt sillä reissulla muutaman minuutin. hakenut sitten lapset pysäkiltä kyytiin ja toimittanut perille. pakkasta nyt ei ollut kuin muutama aste, että tuo nyt ei oikein pidä paikkaansa, että jätti pakkaseen. taksikuski siinä kuitenkin syytteet ja tuomion sai.
Mitä mieltä oot, toimiko taksikuski oikein vai väärin. Mun mielestä oikein. Miksi pitäs vaarantaa kaikkien henki, jos joku ei osaa olla ihmisiksi, vaan oikeesti aiheuttaa vaaraa. Mun mielestä toimi oikein. Onhan se tietty vähä kakspiippunen juttu, jos lapsille, jotka jätettiin pysäkille olis sattunut jotain. Mikä olis ollut oikee menettely.
Ehkä olis kannattanut pysäyttää taksi ja soittaa riehujien vanhemmille tai jos he ei olis vastannut puhelimeen, niin sitten sen koulun rehtorille, jonne olivat menossa
Mitä mieltä oot, toimiko taksikuski oikein vai väärin. Mun mielestä oikein. Miksi pitäs vaarantaa kaikkien henki, jos joku ei osaa olla ihmisiksi, vaan oikeesti aiheuttaa vaaraa. Mun mielestä toimi oikein. Onhan se tietty vähä kakspiippunen juttu, jos lapsille, jotka jätettiin pysäkille olis sattunut jotain. Mikä olis ollut oikee menettely.
Ehkä olis kannattanut pysäyttää taksi ja soittaa riehujien vanhemmille tai jos he ei olis vastannut puhelimeen, niin sitten sen koulun rehtorille, jonne olivat menossa