takana 48h töitä, edessä vielä 14h (putkeen) ja sit LOMA!

Tänään aamusta päässyt 12h yövuorosta, 5 tuntia unta, kuopus kotiin tarhasta, kauppareissu (ruokaa 240 e), tämänpäiväisen ja huomisen ruuan tekeminen, toiseksi nuorin mummolasta kotiin, saunaan ja nukkumaan. Ja huomenna jätkä tarhaan puoliltapäivin ja itse töihin.
Nyt alkaa olla äiti vähän väsynyt |O
 
No huh huh - johan on ollut käänteitä ja äksöniä :)! Hatunnoston paikkaa pukkaa ja ajattelepas - enää vain 14 tuntia kesälomaan ja lekotteluun ja pelkkään puhtaaseen rentoutumisen nauttimiseen :)!

Tsemppiä, jaksaa jaksaa!
Kiitos, lähinnä käy työkavereita sääliksi huomenna, olen 4 yövuoron jäljiltä tosi skarppi. Kuopuksen viimeiset 2 päivää tarhalaisena 5 + 5 tuntia ja sitten meillä onkin vain kouluikäisiä lapsia
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30091910:
Kiitos, lähinnä käy työkavereita sääliksi huomenna, olen 4 yövuoron jäljiltä tosi skarppi. Kuopuksen viimeiset 2 päivää tarhalaisena 5 + 5 tuntia ja sitten meillä onkin vain kouluikäisiä lapsia
Oletan, että hienolla yhteistyöllä selviätte kaikki huomisesta kunnialla - tuntevat ja tietävät sinutkin, että hoidat hommasi kunnialla ja toiset ovat siinä sivulla varmistamassa, että aloitat lomasi hyvällä fiiliksellä :).

Ja teilläkin talossa uuden uutukainen koululainen :)! Mihin kummaan se tuo aika oikein katoaakaan...
 

Yhteistyössä