Tajusin vasta vauva tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Miten tää nyt näin on mennyt.... Mulla rv 32 menossa ja NYT vasta oikeesti tajuan että meille tulee vauva.... On se tuolla masussa potkinut jo pitkäänm mutta jotenkin vaan se on ollut semmoinen sitten joskus. Tänään soittivat lastentarvikkeesta, että uudet vaunumme voi hakea. Nyt sitten olen niitä ihmetellyt ja oikeesti tajunnut että vauva tulee meille. On tää niin kummaa.

Pitäisköhän mun jotenkin muutenkin valmistautua vauvan tuloon?

Mulle tuli samanlainen tunne viime viikolla kun hain äitiyspakkauksen. Siinä kun näpräsin potkupukuja niin miehellekin tokaisin että meille muuten tulee vauva :D . Mä olen sua pari viikkoa jäljessä...

heh, sellaista se on :) meidän neloselle pestiin vaateet ja pedattiin sänky kun tultiin kotiin sairaalasta! olevinaan konkareita :D
no vauvakin kyllä yllätti syntymällä 2 viikkoa ennen laskettua, kun muut syntyneet 2 vkoa jälkeen lasketun

Mä muuten pesin tänään kaikki vauvanvaatteet väliltä 56-68 cm. Huomenna viikkaan ne kaappiin valmiiksi ja sitten onkin enää vaan sängyn kokoaminen ja itkuhälyttimen hankinta jäljellä :saint:

Niimpä. Jotenkin vaan tuntuu niin kummalta. Miten voi olla tajuamatta että jos on raskaana niin siitä tulee vauva...? Ja vaikka la on vasta juhannuksen jälkeen saa tässä kaikenmaailman varoittelujen jälkeen koko ajan miettiä, että se voi tulla koska tahansa. Mieskin tossa totes ettei uskalla lasten kanssa enää lähtee laivalle. En mä kyllä tiiä miksei vois. Kyllä mä synnyttämässä yksinkin uskon pärjääväni.

;)

Voi meillä tarttis viel tehdä tuo makuuhuonen remontti tässä ennen ku vauva tulee. Ja sit tietysti tonkia kaikki vaatteet, sänky ja hoitopöytä.... öö mahtaakohan kaikkea ehtiä.

voi, mulla vasta puoliväli menossa, miten maltan odottaakaan vielä saman verran :D no oikeenki hyvin, kun tuolla massussa on niin ihana ja suloinen pieni veitikka =)
rakastan tuota meiän veitikkaa niin paljon, juttelen sille jo nyt päivittäin, meillä on omia keskustelutuokioita vauvan kaa :D välillä kun se meinaa olla rauhaton, niin köllähän sängylle sitä massun päältä silittelemään ja juttelen kauniita ja kerron kuulumisia ja vauva potkii sitten vastaukseksi. kiva, kun tunnen nyt jo liikkeet!
jutteleeko muut vauvalle??

Juttelen vauvalle ja se on yleensä tyyliin, oo ny jo paikalla. Hys hiljaa äiti yrittää nukkua. Hei seis älä potki mun luita. Lopeta, ei se ristiluu on nyrkkeilysäkki.... Juu siis komennan jo lastani topakasti päivittäin. Onneksi vanhemmat lapset sitten laulavat ja juttelevat vauvalle ihan nätisti...

Yhteistyössä