S
Sekinselvis
Vieras
Ei mikään ihme, että suomalaiset on niin lihavia, kun täällä liputetaan jotain torttua. Mitä seuraavaksi? Karppauspäivä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas uskon ettei läski ongelmaa olis olemassakaan, jos kaikki karppais!
Samoin 2-tyypin diabetes häviäis kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;29537625:Mä taas uskon, että jos kaikki söisi vähemmän kuin kuluttaisi, niin ei olisi paino-ongelmia tai monia muitakaan ongelmia...