Tajusin tänään miksi suomalaiset on niin lihavia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekinselvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;29537625:
Mä taas uskon, että jos kaikki söisi vähemmän kuin kuluttaisi, niin ei olisi paino-ongelmia tai monia muitakaan ongelmia...

Mutta tää ei vaan mee oikeesti näin ihanasti. :)
 
Ajatelkaa jos me juhlittais jotain muutakin kuin sitä torttua!

Esim. juhla jossa juhlittais pullaa jonka välissä on kermavaahtoa ja mantelimassaa.
Ja juhla mämmille, pashalle ja suklaamunille, kullekin valintansa mukaan (saa siis valita itse, tai syödä kaikki kolme).
Juhla tippaleiville, munkeille, simalle ja viinalle.
Juhla äitienpäiväkakuille. Miettikää, joissain perheissä vois syömään kolmet neljät kakut!
Sitten semmonen kesäjuhla makkaralle ja alkoholille, sillai rennosti.
Joskus syksyllä vois olla isänpäiväkakkujuhla, tasapuolisuuden vuoksi.
Ja sitten semmoinen huippumässyjuhla, siinä vois olla siankankkua paistettuna, jotain laatikoita, juustoja, kaloja, ja kaikki makeet, tai mitäs tässä pihistelemään, kaikki herkut vaan kerralla mahaan.

Jos olis tämmösiä juhlia niin sittenhän me vasta oltaisiin lihavia?
 

Yhteistyössä