Voi nyyyyhyyyyyy, ainakin jäkätät pahemmin kuin naiset ja valittaminen tuntuu luonnistuvan paremmin. Hommaa parempi elämä! Lakkaa nyt valittamasta, tollasella ruikutuksella et hyvin pitkälti saa enää suomalaistaka naista, ei pää kestä mulla tollasta turhaa itsesääli ruikutusta. Kuvittelitko lyöväsi vertoja vaikkapa espanjalaisille, Italialaisille jne. miehille? Hahhaa, suomalainen mies joka kuvittelee olevansa muka jotenkin paremman näkönen, kuin espanjalainen tai Italialainen

.
En yhtään ihmettele, että naiset ottaa mieluummin ulkomaalaisen miehen, en nimittäin enää. Tuollasen ruikutuksen, valituksen ja arvostelun jälkeen, ottais mistä tahansa muusta maasta miehen, koska tuskin käyttäytyvät samoin kuin suomalaiset porsas miehet, jotka kuvittelee itestään liikoja. Teijät huolii just nuo halpamaiden naiset, koska ootte niin tyhmiä, että pystyvät nyhtämään teiltä rahat ja saavat olla kotona tekemättä mitään, kun te elätätte. Kuin tyhmiä miehet oikein on?! Täätltä tulee samalla mitalla, että kyllä suomalaiselle possu miehelle aina parempi korvaaja löytyy. Kantsii miettiä sitä, että kun illalla käyt vaimosi viereen ja hällä ei teekkään seksiä mieli, niin aatteleppa, että saattaa pitää juuri miestänsä ei haluttavana ja haaveilla siitä tulisesta rakastajasta, joka esim. espanjalainen ja olis heti halukkaana antamaan sängyssä kaikkensa. Kuka teihin valittaviin, porsas suomalais miehiin viittii etes parastaan tuhlata, jotka vaan lytistätte, arvostelette ja mitätöitte suomalaista naista? Ap:n kaltaselle ruikuttajalle tulis multa kengän kuva perseeseen alta aika yksikön, mä en kattelis tollasta persereikäilyä yhtään.