Tajusin sitte viimeyönä että miksi se kaveri haukku minut perjantaina pystyyn.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soleigh

Aktiivinen jäsen
14.05.2009
2 021
0
36
Laukaa
niin, siis yks parhaista kavereista siis soitti minulle perjantai-iltana ja haukku minut tyystin pystyyn, sillon sitä jo kirjottelinki tänne.

Yhtäkkiä viimeyönä välähti että hitto, sehän on koko sen ajan mitä ollaan oltu kavereita yrittäny minun ja eksän väliin :headwall:
Aina kun on oltu yhdessä jossain, niin aina se on ollu enempi eksän kanssa tekemisissä ku minun ja aina olevinaan flirtannu. ja se perjantain puhelu oli silkkaa mustasukkasuutta :o

Jessus maaria. minä vejin nyt aivan sanattomaks. :$

paina tuota soleighin nimimerkkiä niin saat ketjut joihin on kirjoittanu...
en nyt vaan oikein käsitä et miten sen muka nyt tajusit ku jo aiemmassa kirjoitit et mustasukkaisuus kohtauksen ja et niillä on ollu jotain sutinaa...

Alkuperäinen kirjoittaja :)(:
en nyt vaan oikein käsitä et miten sen muka nyt tajusit ku jo aiemmassa kirjoitit et mustasukkaisuus kohtauksen ja et niillä on ollu jotain sutinaa...

siis sen minä oon tienny jo siitä asti ku erottiin eksän kanssa että niillä on jotain sutinaa ja se perjantainen oli mustasukkasuuskohtaus. muttasiis se valkeni vasta nytte että se on koko ajan juonitellu eksää minulta. kohta perkele varmaan yrittää viedä nyksänki :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
Alkuperäinen kirjoittaja :)(:

siis sen minä oon tienny jo siitä asti ku erottiin eksän kanssa että niillä on jotain sutinaa ja se perjantainen oli mustasukkasuuskohtaus. muttasiis se valkeni vasta nytte että se on koko ajan juonitellu eksää minulta. kohta perkele varmaan yrittää viedä nyksänki :ashamed:

Käsitin vähä väärin siis eka :(

Oon pahoillani :( jotkut ämmät ne vaan osaa ton :( että noin ilkeitä ja kaksmielisiä ihmisiä voi löytyäkkin :(

Yhteistyössä