Tajuatteks te tän miehen logiikkaa?! Mä en!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-vaan-ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-vaan-ymmärrä

Vieras
Tapailin yhtä miestä. Nähtiin muutamaan kertaan, oli kivaa (no mun mielestä ainakin). Viimeisen kerran kun nähtiin, sovittiin että soiteltaisiin muutaman päivän sisään jos nähtäisiin taas. No mä yritin pariin otteeseen soittaa sinä sovittuna ajankohtana sitten, mies ei vastannut puhelimeen.

Puolentoista viikon päästä tästä mies laittoi mulle viestin, että hänellä on ollut puhelin rikki ja että mä olen ilmeisesti yrittänyt soittaa hänelle. Vastasin tähän viestiin, että joo, yritin soitella jos oltais nähty.

Tähän mies ei oo vastannu mitään.

Siis mitä hittoa??
Jos ei kiinnosta, niin okei, ei siinä mitään. Näin ajattelin siinä vaiheessa kun mies ei vastannut soittoihini. Mutta mikä toi selittelyviesti puolentoista viikon täyden hiljaisuuden jälkeen oli?? Minkä takia mies sellaisen lähetti, kun ei sitten kuitenkaan reagoinut edes mitenkään mun vastaukseeni??

En tajua.

Ei sen kyllä varattu pitäisi olla (siis ainakaan seurustelusuhteessa, tietty jotain tapailuhoitoja saattaa pyörittää useampiakin, sitähän mä en tiedä).
Ja en ole perään soitellut enää, kyllä se pallo nyt on miehellä...

miehet on outoja...itellä oli vähän samankaltainen tapaus...tosin välillä oltiin tosi tiiviisti yhdessä viikko kaks, sit taas hiljasta viikko kaks..saatto joskus tuona aikana laittaa jotain viestiä, mut muuten hiljaista ja sama jatku muutaman kuukauden..sitte vaan tapahtu jotain ja alettiin olemaan ihan tosissaan kimpassa..nyt naimisissa ja vuoden ikäiset kaksospojat tuo lisäiloa elämään...:D miestä varmaan ahdisti alkuun ajatus seurustelusta, mutta en sit tiedä mikä mielen muutti..hyvä että muutti!!elämä ukon kanssa on ihanaa...<3

Toivottavasti tajuat että toi puhelimen rikki meneminen oli pelkkää selittelyä.
Ehkä aatteli et no jos nyt kuitenki sit kävis köyrimässä sinua mut tuli toisiin ajatuksiin,jos ois ollu kiinnostunu niin ois kyllä ottanut yhteyttä ja vastannut viesteihin..
Tuo ristiriitaisuus myös viittaisi siihen että on varattu, tiedän näin itse paljon pettäneenä..

Voisko olla sellainen mahdollisuus, että joku rinnakkaistyttökaveri ois silloin puolitoista viikkoa vierelläänsä, heille tuli riitaa ja hän otti yhteyttä sinuun. Sitten ovat taas sopineet sen toisen kanssa, joten ei ollut enää tarvetta ilmoitella itsestään sulle? Joskus oon miehiltä kuullut, että ovat pitäneet joitain tyttöjä ns "varalla", että jos toisen kanssa ei onnistu, niin sitten kokeillaan, josko jotain onnistuis varaehdokkaan kanssa...

Toivottavasti tajuat että toi puhelimen rikki meneminen oli pelkkää selittelyä.
Ehkä aatteli et no jos nyt kuitenki sit kävis köyrimässä sinua mut tuli toisiin ajatuksiin,jos ois ollu kiinnostunu niin ois kyllä ottanut yhteyttä ja vastannut viesteihin..
Tuo ristiriitaisuus myös viittaisi siihen että on varattu, tiedän näin itse paljon pettäneenä..

Joo toi puhelimen rikkoutuminen nyt ei kovin uskottavalta kuulosta, en mä niin sinisilmäinen ole.
Mutta siihen en kyllä oikeasti usko, että olis varattu. Sitä en ihmettelisi, jos pyörittäisi montaa tyttöä tässä samaan aikaan "hoitoina", mutta sitä en usko että seurustelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22247286:
Voisko olla sellainen mahdollisuus, että joku rinnakkaistyttökaveri ois silloin puolitoista viikkoa vierelläänsä, heille tuli riitaa ja hän otti yhteyttä sinuun. Sitten ovat taas sopineet sen toisen kanssa, joten ei ollut enää tarvetta ilmoitella itsestään sulle? Joskus oon miehiltä kuullut, että ovat pitäneet joitain tyttöjä ns "varalla", että jos toisen kanssa ei onnistu, niin sitten kokeillaan, josko jotain onnistuis varaehdokkaan kanssa...

Sen voin hyvin uskoa että pitäis mua ns. varalla... ja esim. sitten onkin törmännyt baarissa kivempaan tyttöön.

Joo, miehet :headwall:

Paras oli ehkä tämä: oli sovittu treffit, mutta mun piti soittaa ensin miehelle. Yritin soittaa, se ei vastannut. Ihan hetken päästä tuli tekstiviesti, jossa oli vaan "sori, olin suihkus, en ehtiny vastaamaan" eikä mitään muuta. Ihmettelin jo vähän, joo, olipa varmaan suihkussa, kun ei voinut itse soittaa takas... No, soitin saman tien uudelleen, eikä se tietenkään vastannut :laugh: Ja ehkä parasta, että se vielä ihmetteli jälkikäteen, että miks mä en sittenkään ollut kiinnostunut... Kuinka tyhmänä ne oikein pitää?

Yhteistyössä