täitartunta ja ketutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja däidäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

däidäi

Vieras
käyttääkseni lievempää sanaa tilasta jota tunnen.

Meillä on täitalkoot, viisi henkeä ja täitä löydetty, yhdeltä lapselta oikein runsain mitoin, minultakin niitä on löytynyt ja mieheltä.

Olen pessyt pyykkiä noin sata koneelllista, imuroinut sängyt, pakastanut yms aiheeseen kuuluvaan kaksi pitkää päivää aamusta iltaan.
Päät pesty myrkyllä eilen, tänään löytyi yhdeltä perheenjäseneltä silti eläviä täitä.
sen jälkeen laitettiin vielä paranixia.

Nyt vauvalla on hammas puhkeamassa ja on todella kipeänä, huutaa ja itkee, eikä haluasi olla kun mun sylissä, epäilen jopa korvaa kun niin kipeän oloinen, nyt asettui nukkumaan puolellatoista supolla :-/
Mies myös aika kipeä, miettii tuossa onko lähdettävä sairaalaan (odottaa leikkaukseen pääsyä ja sitä ennen hoidetaan sairaalassa oireita tipalla kun tarvetta ilmenee, ja nyt näyttää että kohta on tarvetta taas)

Olen aika poikki tästä showta ja sitten mun äitini soittaa vaahdoten
että en saa laittaa petivaatteita kuivumaan ulos narulle, kun hänen työkaverinsa näkee joka on naapurimme ja tietää siitä sitten että meillä on täitä ja hän joutuu häpeämään töissä meitä!!!
On myös kiukkuinen kun kerroin lasten päiväkotiin täitartunnastamme jossa hän joutuu käymään itse työn puolesta, lapsia nyt kuulemma siellä kiusataa, oikea syy on varmaankin se että joutuu itse häpeämään kun tietää henkilökunnan tietävän täistämme.
Enkä saa viedä peittoja ja tyynyjä sen työkaverin ikkunan ohitse missään tapauksessa.
Olen myös ylihysteerinen kun pesen tyynyt ja peitotkin, kuulemma tyynyliina ja lakana riittää.
Vittuili muutenkin taas niin urakalla, lastenhoitoapua en edes odota, vaikka tuntuu että nukahdan kohta seisaalleen.

Kiva kun tämän ruljanssin keskellä joutuu kuuntelemaan tuollasta.
En tiedä onko oikea foorumi valittaa, mutta jonnekkin oli pakko päästä purkamaan :-/

Kerro mammalle terkkuja että täi viihtyy oikein hyvin puhtaassa päässä, ei ne likaiseen tukkaan tahdo, ja ne on tulleet teille siksi kun teillä on niin puhtoista. Valitettavasti ne ei kato osoitetta, ettei tonne kantsi mennä, siellä joutuvat häpeen...

Ne tulee jos on tullakseen, ei voi mittää.

Ihan paska nakki silti.

ei pidä liian hysteeriseksi heittäytyä, meillä oli pojalla yksi elävä isotäi viime syksynä ja tietty kaikki hommat täytyy tehdä, lakanat vaihtaa jne. mutta kolmen päivän karanteeni sohvasta jne on myös yksi keino. ja onneksi täit ei viihdy alle 1cm tukassa. tiedän tuon vitutuksen tunteen. Kun ne ei 100% varmuudella ollu meiltä lähtösin. Tässä kylässä ne on joka syksyn ja kevään vitsaus ja tiedetään aika tarkkaan moistä sakista ne leviää mutta mitään ei sille tehdä, Jaksuja ja muista vähempikin linkous silti riittää!!!

Yhteistyössä