Taitaa se pikkuveli sieltä haudantakaa ilmoitella itsestään:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta :D !

Voin lohduttaa sua: olet sokea :hug:

*tarjoaa valkoista keppiä*

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Sain just puhelun meidän äidiltä.

Taustaa: Asuttiin silloin omakotitalossa pohjanmaalla. Nykyään talossa asuu perhe jossa mies on mustalainen ja nainen valtaväestöä.Asuvat vuokralla. Meidän silloinen naapuri asuu siellä edelleen.

Viime viikolla tämä mies oli paniikissa juossut naapuriin ja kysynyt et tunteeko naapurinmies tän talon edelliset asukkaat. Naapuri oli vastannu et tuntee juu hyvinki.

Sit oli mies kyselly et onko siin talos/ asumisen aikana kuollu joku.

Naapuri oli vastannu et juu asukkaiden poika kuoli.

On ilmeisesti veikkaseni käyny riehumassa

:heart:

Kuulemma tavaroita putoilee, kuuluu meteliä, digiboxi ja telkkari paukahtaa yöllä päälle ja radio keittiössä kesken ruokailun menee päälle ja vessassa fööni föönailee jotain.

Talo on kyl siunattu samalla kun pääsin "ripille".

Kaitsu vissiin ei oikein vissiin tykkää asukkaista.. :whistle: , koska ei siel noin paljon aktiviteettia ollu meidän aikana vaikka kymmenen vuotta asuttiin kuoleman jälkeen:D

Lisää pökkyä vaan pesään :heart:

Missä päin Pohjanmaata?

Taustaa: Asuttiin silloin omakotitalossa pohjanmaalla. Nykyään talossa asuu perhe jossa mies on mustalainen ja nainen valtaväestöä.Asuvat vuokralla. Meidän silloinen naapuri asuu siellä edelleen.

Viime viikolla tämä mies oli paniikissa juossut naapuriin ja kysynyt et tunteeko naapurinmies tän talon edelliset asukkaat. Naapuri oli vastannu et tuntee juu hyvinki.

Kuulemma tavaroita putoilee, kuuluu meteliä, digiboxi ja telkkari paukahtaa yöllä päälle ja radio keittiössä kesken ruokailun menee päälle ja vessassa fööni föönailee jotain.

Kaitsu vissiin ei oikein vissiin tykkää asukkaista.. :whistle: , koska ei siel noin paljon aktiviteettia ollu meidän aikana vaikka kymmenen vuotta asuttiin kuoleman jälkeen:D

Musta ei ois ollenkaan :heart: ja :D kuulla tai luulla että mun kuollut veljeni tai hänen henkensä on vangittuna johonkin vanhaan kämppään romanien kanssa mellestämään. Tokkopa nyt mellestää siksi että on saanut ikusen rauhan? Kamala ajatus. Iäisyys omakotitalossa hajottamassa paikkoja turhautumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:

Musta ei ois ollenkaan :heart: ja :D kuulla tai luulla että mun kuollut veljeni tai hänen henkensä on vangittuna johonkin vanhaan kämppään romanien kanssa mellestämään. Tokkopa nyt mellestää siksi että on saanut ikusen rauhan? Kamala ajatus. Iäisyys omakotitalossa hajottamassa paikkoja turhautumiseen.

siinähän oli vain mies romani.. että hui kauheeta.

Alkuperäinen kirjoittaja ||:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta :D !

hei mie luin kans, mutten löydä enää

toiseks viimesen kappaleen eka sana..

kiitos! luulin jo pimahtaneeni lopullisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ||:
mutta ehkä mäkin oon nähnyt sen haamun vaan siksi, että mussa on manneverta.. =)

:D

Ehkäpä. Se selitys voisi minuunkin päteä. Pieni tippa tummaa verta riittää.

mutta totuushan on se, että suurimmassa osassa suomalaisia virtaa jossainmäärin romaniveri.. =) vaikkeivat itse sitä tiedä taikka myönnä.

Hui! :o Nää on tosi pelottavia juttuja, mutta uskon ihan täysillä, että tätä tapahtuu. Onneksi meillä on uusi talo, itse rakennettu, eikä kukaan siis ole tänne kuollut... muuten en varmaan pystyis asumaan. :D

Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja giga:
Hei, tietääkö joku miksi jotkut jäävät "tänne", eivätkä jatka matkaansa. Jääkö heillä joku juttu kesken, jäävätkö he siksi että taakse jäi selvittämättömiä asioita jne. Miksi jotku jäävät tänne ja joistakin ei kuulu/huomaa mitään? Näitä tulee joskus mietittyä. Mä olen pari poisnukkunutta nähny todella todentuntuisesti unessa.

No tuskin kukaan varmaksi voi tietää tuota asiaa. Mutta mä ainakin uskon että me kaikki kuolemamme jälkeen siirrytään tuohon "toiseen tilaan" ja ilmotellaan itestämme tarvittaessa. Sitten jossain vaiheessa jatketaan taas eteenpäin eli synnytään uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Hui! :o Nää on tosi pelottavia juttuja, mutta uskon ihan täysillä, että tätä tapahtuu. Onneksi meillä on uusi talo, itse rakennettu, eikä kukaan siis ole tänne kuollut... muuten en varmaan pystyis asumaan. :D

Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?

Kiinnostaa muakin samat asiat, kerrohan ap siis lissä!! Ja uskon kans täysilllä näihin omien kokemustenkin pohjalta.

Musta ois hirveetä jos joku mun sukulainen kumittelis jossain talossa missä omaiset ei enää asu. Mä ajattelisin että se ei tiedä missä oma suku on eikä osaa etsiä. Haluis tietenkin omiensa pariin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Ehkäpä. Se selitys voisi minuunkin päteä. Pieni tippa tummaa verta riittää.
Mulla ei tietääkseni ole romaniverta, vaikka serkkuni puoliksi romaneja ovatkin. Mutta mulla on tippa noituudesta tuomitun verta.

Alkuperäinen kirjoittaja käsi olalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Kiinnostaa muakin samat asiat, kerrohan ap siis lissä!! Ja uskon kans täysilllä näihin omien kokemustenkin pohjalta.

yks vielä juttu minkä oon joskus tainnu kertookki..

eli eräänä iltana äitini oli menny nukkumaan yläkertaan ja oli kuullu sit porrastasanteelta kuiskauksen " isi isi"

Samassa isäni oli sit tullu rappusia ylös ja äitini sit oli kysyny et " hei kuuliks mitään ääntä?" isäni oli sanonu et " ai et tos joku kuiskas äsken et " isi isi"..

Alkuperäinen kirjoittaja ep.lta:

Missä päin Pohjanmaata?

tervajoella