N
Näin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:kyllä noihin löyty joku selitys, ei ketään jä tänne kummittelemaan
Peesaan sinua täysin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:kyllä noihin löyty joku selitys, ei ketään jä tänne kummittelemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!
(Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?)
Systerin kanssa hiljattain juteltiin, että mitäs sitten tehdään, kun nuo kuopukset ovat muuttaneet omilleen. Näissä asunnoissa on vähän liikaa tilaa yhdelle, mutta.... Systeri kertoi viime kesänä tehneen päätöksensä jäädä asumaan nykyiseen asuntoonsa. Ja syyksi sanoi, ettei voi olla varma, seuraisiko hänen miesvainajansa henki mukana uuteen asuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Musta ois hirveetä jos joku mun sukulainen kumittelis jossain talossa missä omaiset ei enää asu. Mä ajattelisin että se ei tiedä missä oma suku on eikä osaa etsiä. Haluis tietenkin omiensa pariin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Systerin kanssa hiljattain juteltiin, että mitäs sitten tehdään, kun nuo kuopukset ovat muuttaneet omilleen. Näissä asunnoissa on vähän liikaa tilaa yhdelle, mutta.... Systeri kertoi viime kesänä tehneen päätöksensä jäädä asumaan nykyiseen asuntoonsa. Ja syyksi sanoi, ettei voi olla varma, seuraisiko hänen miesvainajansa henki mukana uuteen asuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Musta ois hirveetä jos joku mun sukulainen kumittelis jossain talossa missä omaiset ei enää asu. Mä ajattelisin että se ei tiedä missä oma suku on eikä osaa etsiä. Haluis tietenkin omiensa pariin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!
(Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?)
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!
Mä uskon siihen et henki pystyy siirtymään paikasta toiseen, ettei jää jumiutumaan.
Meillä porukoilla myöskin kissan lelut lentelee välillä pitkin seiniä..
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!
Mä uskon siihen et henki pystyy siirtymään paikasta toiseen, ettei jää jumiutumaan.
Hyvä juttu etä on läytänyt teidät. Kaitsu ei vaa taida tykätä entisen kotinne nykyisistä asukkaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Voi poika-parkaa. Ja otan osaa veljesi kuoleman johdosta, on varmasti ollut kamala, kamala kokemus.
Onko Kaitsua yritetty auttaa pääsemään eteenpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!
veikkaseni kuoli 9v ikäisenä jäätyään linja-auton alle koulun pihassa kaikkien kavereiden edessä.
tää tapahtui 11.12.1996. Olemme ortodokseja ja yleensä on tapana et koti siunataan. siunaus tapahtui noin puoli vuotta ennen kuolemaa kun olin suorittanu kriparin.
Täs on niin paljon muutenkin kummallisia juttuja et esim. viikkoa ennen kuolemaa isä oli tän saapurin kanssa juttusilla ja kaitsulla oli jotain asiaa ja meni sit sinne väliin keskeyttämään. ei malttanut odottaa ja isä sit vähän hermostui ja sano et " odota hetki"
Sen jälkeen jossain vaiheessa kaitsu oli menny meidän vajaan ja kirjoittanu punaisella tussilla seinään 4.12.96 Risto on hyvä paras isä.
tää löydettiin kuoleman jälkeen ja se kehystettiin ja on nyt kotona.
Myöskin Kaistu vaatimalla vaati et me laitetaan postiin paketti sen kaverille espooseen vaikka oltiin sovittu aluks et se menee joulun jälkeen sinne ja antaa sen sitten.
Kaitsu oli erittäin aamu-uninen ihminen mut jostain kumman syystä lähti sinä aamuna tuntia liian aikaisin kouluun ja sille tielle jäi. Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika. Kello on mummolassa kirjahyllyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:lisäks meidän äidille tehtiin muutamaa vuotta ennen veikan kuolemaa sterilisaatio klipseillä ja kas kummaan mun nyt 14v pikkuveli tuli eniveis
ja lintu lens aamulla meidän ikkunaan ja kuoli.
Ei ole yrittänyt. Systeri on kertonut, ettei tilanne ole mitenkään ahdistava vaan päinvastoin lohdullinen. Ennen kuolemaansa systerin mies oli systerille sanonut "minä odotan sinua". Ehkä ei ole tarvetakaan vielä saattaa? En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Voi!Siskosi ilmeisesti haluaa pitää miehensä? Tai tarkoitan siis onko yrittänyt saattaa häntä matkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta!
Alkuperäinen kirjoittaja sama:" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."
tässäkään ei ole mitään yliluonnollista... hän jäi linja-auton alle ja kuoli ja kello hajosi samalla törmäyksessä, joten tietenkin se pysähtyi.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sama:" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."
tässäkään ei ole mitään yliluonnollista... hän jäi linja-auton alle ja kuoli ja kello hajosi samalla törmäyksessä, joten tietenkin se pysähtyi.
joo ilmeisesti jotenki sit sisältä hajos koska muuten täysin ehjä ulkoapäin lasi mukaanlukien.
Sanoisin, että paljon mahdollista. Halu nähdä merkityksiä erilaisille asioille liittyy usein myös uskontoihin. Ennusmerkkejä, ihmeparantumisia jne. Ja kuten sanoit: ei millään pahalla. Musta on vain hyvä, jos ihminen saa lohtua elämäänsä, vaikka lohdun aiheuttaja olisi pelkkä sattuma.Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä:Ihmiset, ei millään pahalla, mutta kuoleman jälkeen te haluatte nähdä merkityksiä asioissa, joissa niitä ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sama:" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."
joo ilmeisesti jotenki sit sisältä hajos koska muuten täysin ehjä ulkoapäin lasi mukaanlukien.
Kova törmäys sai varmastikin sisältä jonkin rikki tai liikahtamaan väärään paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sama:" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."
Kova törmäys sai varmastikin sisältä jonkin rikki tai liikahtamaan väärään paikkaan.
mä en tiedä kuinka kova törmäys on ollu kun bussi ajo koulun pihaan ja oli liikkeessä hiljaisella vauhdilla vaikka lapsia juoksi bussin edessä. Sit yks liukastui. Itse istuin toisessa bussissa tien toisella puolella mut en tiedä mikä kumma mun oli kun en saanut itteeni nostettua ylös penkistä.. tosin mulle eka sanottiin et käsi jäi alle.. mut totuus oli et käsi oli vaan näkyny..
katunu oon tota hetkeä viimeiset 13v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla ei tietääkseni ole romaniverta, vaikka serkkuni puoliksi romaneja ovatkin. Mutta mulla on tippa noituudesta tuomitun verta.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ehkäpä. Se selitys voisi minuunkin päteä. Pieni tippa tummaa verta riittää.