taitaa kyllä ihan oikeasti loppua tämä palstailu,on niin vaikeksi mennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kait tätä uudistusta nyt saa ihmetellä vai?? ja oikeesti olen samaa mieltä monien kaa et noi yv ja omien viestien lukemiset pitäis olla helpommat. :hug:

Aivan, mut kun sanoin että antaa niiden tehdä rauhassa työ loppuun, tarkoitin sitä että ihan tyhjää narista jostain sellaisesta joka ei välttämättä ole lopullista.
Vaikka nyt pitääki vaikeamman kautta käydä ne y-viestit lukemassa, ei se varmaan ole maailman loppu... Jos ei osaa niin opettelee, ei se ole kamalan vaikeata....

No MINUSTA on tullut PALJON parannusta edelliseen. Ensinnäkin tämä TOIMII eikä töki joka perkeleen päivä. Toisekseen minulla ei vanhalla se pahuksen omat viestit toiminut varmaan puoleen vuoteen joten empä osaa sitä täälläkään kaivata. Kolmanneksi tänne on tullut paljon sellaista mitä palstalla ollaan kinuttu useissa pinoissa kuten se, että harmaana pystyt kirjottamaan ainoastaan Mitäs nyt-osioon ja tuo Ilmoita asiaton viesti -nappula.

Jos minä olisin ylläpito niin viskaisin varmaan hanskat tiskiin kun mikään ei kelpaa koskaan :snotty:

sori en tiennyt että tääl on uudistus viel kesken... äsken vasta tulin ja avaisin tän ja jäin vaan tuijottaa, että mitä ihmettä?? joo toi on hyvä ettei harmaana pääse joka paikkaan... ja ei ylläpidon näist kommenteista piä suuttua vaan huomata, että mitkä on oikeesti palstalaisille tärkeitä ja että ainakin tää uudistus on saanut huomiota :D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No MINUSTA on tullut PALJON parannusta edelliseen. Ensinnäkin tämä TOIMII eikä töki joka perkeleen päivä. Toisekseen minulla ei vanhalla se pahuksen omat viestit toiminut varmaan puoleen vuoteen joten empä osaa sitä täälläkään kaivata. Kolmanneksi tänne on tullut paljon sellaista mitä palstalla ollaan kinuttu useissa pinoissa kuten se, että harmaana pystyt kirjottamaan ainoastaan Mitäs nyt-osioon ja tuo Ilmoita asiaton viesti -nappula.

Jos minä olisin ylläpito niin viskaisin varmaan hanskat tiskiin kun mikään ei kelpaa koskaan :snotty:

Samat sanat. Koskaan ei vissin voi olla tyytyväisiä eikä riitä kärsivällisyys odottaa sinne syksyyn ku sivut valmistuu ja kitistä sitte jos on aihetta...

A P U A ! Olin päivän poissa ja palsta on kokenut täydellisen muodon muutoksen siinä ajassa! :/ Ainakin nyt tämä tuntuu hankalammalta systeemiltä kuin ajemmin mut ehkä tähän tottuu... :|

Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:

Samat sanat. Koskaan ei vissin voi olla tyytyväisiä eikä riitä kärsivällisyys odottaa sinne syksyyn ku sivut valmistuu ja kitistä sitte jos on aihetta...

Kaavoihin kangistuneita ihmisiä.
Ja ei ole palstan vika, jos tietokoneen peruskäyttö hukassa... ;)

Hyvä tämä on! Parempi kuin ennen. :D

No niinpä, tätä ei voi ku peesata :D

Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!

no nyt en tas tajua...

Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!

on se sitten kumma kun ei mistään saa koskaan olla yhtään mitään mieltä,kaikkien pitäisi aina olla samaa tasapäistä kaikkeen tyytyvää sakkia
*saatanan pahalla päällä*

Minä kaipaan sitä y-viestimahdollisuutta.

Omia viestejä pääsee jollain lailla sentään selamaan, tuolla haulla kun kirjoittaa oman nikkinsä tuohon Hae keskusteluista lootaan.

Mutta antaa ne epäkronologisessa järjestyksessä.

Onhan tässä omat hyvät puolensa, mutta y-viestiongelma on ainakin mulle sen verran iso juttu, että ei kamalasti inspiroi palstailu. Suurin osa aiemmasta kirjoittelustani kuntapahtui aiemmin y-viesteillä ja nyt se ei ole enää mahdollista :( Toivottavasti kukaan ei laita mulle enää yytä, jos vaikka kerhon kautta sen pääsisikin tekemään. En nimittäin aio enää y-viestejäni käydä lukemassa ja parista seuraavasta yystä lootani paukahtaisi joka tapauksessa täyteen eikä viestejä voi poistaa, joten se on sen lootan loppu sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onhan tässä omat hyvät puolensa, mutta y-viestiongelma on ainakin mulle sen verran iso juttu, että ei kamalasti inspiroi palstailu. Suurin osa aiemmasta kirjoittelustani kuntapahtui aiemmin y-viesteillä ja nyt se ei ole enää mahdollista :( Toivottavasti kukaan ei laita mulle enää yytä, jos vaikka kerhon kautta sen pääsisikin tekemään. En nimittäin aio enää y-viestejäni käydä lukemassa ja parista seuraavasta yystä lootani paukahtaisi joka tapauksessa täyteen eikä viestejä voi poistaa, joten se on sen lootan loppu sitten.

Eikö Y-viestit tule takaisin??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Eikö Y-viestit tule takaisin??

No eiköhän ne tule.
Kunhan porukka vaan jaksaisi kärsivällisesti odottaa edes sunnuntai iltaan ja katspoisi sitten miltä näyttää.

Yhteistyössä