Yksityisviestejäkään ei sitten näemmä ole ilman johonkin kerhoon liittymistä :/
voihan PLÄÄH tämän uudistuksen kanssa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Olen minäkin vähän vielä pihalla tästä uudistuksesta :wave: . En tajua noita kerhoja ollenkaan. Toivottavasti tulisi y-viestimahdollisuus vanhalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Peesailen tätäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Jee, kiitos tuota minäkään en tiennyt ja kerkesinkin jo ihmetellä, että miten täältä päääseee puuuuiiiissss....Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Taidan olla vaikeaselkoinen persoona,,![]()
Etusivulle pääset klikkaamalla tuota isoa Kaksplussan logoa ylhäällä.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Yksityisviestejäkään ei sitten näemmä ole ilman johonkin kerhoon liittymistä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Peesi!!!!
Tulin just palstalla piipahtamaan, ja apua sentään!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!