Taistelkaa unelmienne eteen! Älkää luovuttako!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paula

Vieras
5 vuotta sitten minulla oli meneillään vaikea jakso elämässäni. tunsin itseni täysin turhaksi ja inhosin itseäni. lihoin, olin työtön ja surullinen sinkku. sitten eräänä kauniina päivänä elämäni muuttui, sillä tapasin tulevan mieheni. sain töitä ja nyt olen unelma työssäni! taistelin unelmieni eteen ja sain kaiken minkä halusin: ihanan miehen, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo kolme vuotta, meillä on iso ja uusi koti. enää en ole työtön tai lihava. minulla on unelma vartalo ja sain sen kun urheilin ahkerasti. meillä on onnea, rahaa ja rakkautta yllin kyllin. ihaninta on, kun voin mennä kotiin, jossa mieheni odottaa minua ja olen varma, että hän rakastaa minua todella paljon! en halua leuhkia, mutta voin shoppailla kalliita merkkituotteita ja nautin elämästäni, koska olen onnellinen. te voitte saavuttaa mitä ikinä haluatte, kunhan vain jaksatte uskoa parempaan ja taistella!! :hug: tänään voi olla synkkä päivä, mutta huomenna aurinko voi paistaa täydeltä taivaalta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Unelmia pitää olla. Joskus ( monesti ) vain tulee tunne ettei ikinä saavuta niitä :ashamed:

tiedän tunteen, mutta älä vielä luovuta älä luovuta koskaan! :hug: saako kysyä, että millaisia unelmia sinulla on?