Taisin pilata miehen ja sen kaverin kaveruuden...(koira-asia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs vieras

Vieras
Pidettiin tupantuliaisia. No, yhdellä kaverilla on koira. Valitettavasti sekä minä että pari lapsista ovat allergisia eläimille.
Miehen kaveri tuli ja ottii myös omaa koiraa mukaan. Hän ei voi tajuta miten ihmisellä voi olla koira-allergia. Kysyin, ettei kukaan muu voinut katsoa sitä koira kun hän menee kylään. Niin ei todellakaan. Sanoin siihen, että tiedät että meillä on perheenjäsinet joilla on allergia. Valitettavasti en antannut koiran tulla sisään ja kaveri suuttui ja lähti pois.
Mies yrittii soittaa sille kaverille seuraavana päivänä, mutta kaveri laitoi luurin kiinni.

No jopas pienestä meni. ...taitanu kovin kummoinen kaveri ollakaan.

Ja ei. Meillekään ei tule yksikään karvakuono sisälle, vaikka eläimistä tykätäänkin. Tämä on meidän koti ja me sanellaan säännöt (...vaikka päätös pohjautuukin pitkälle allergiaan ja astmaan..).

no jos miehesi sinulle tuosta suuttuu niin tyhmä on, jos koiran tai lemmikin vie kylään niin aina on pyydettävä lupa, ikinä en veisi allergiaperheeseen mitään koiraa kylään. olipas typerä kaveri.

No en kyllä jäisi itkemään kaverin perään joka ei sen vertaa tajuaisi että muitakin ihmisiä on olemassa. Ei mulle tulisi mieleenkään viedä koiria kysymättä kenenkään kotiin, vaikkei olisi edes sitä allergiaa siellä.

Meillä on itsellä kaksi koiraa, eikä mulle tulis pieneen mieleenkään ottaa koiraa sellaiseen paikkaan jossa allergiaa saati sitten tupareihin. Olis kaveri voinu tulla sen verra myöhemmin että koira pärjää sen aikaa kun hän on poissa

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
no jos miehesi sinulle tuosta suuttuu niin tyhmä on, jos koiran tai lemmikin vie kylään niin aina on pyydettävä lupa, ikinä en veisi allergiaperheeseen mitään koiraa kylään. olipas typerä kaveri.

Ei oma mies vaan miehen kaveri suuttui kun en päästänyt koiraa sisälle.

itse koira ihmisenä voin sanoa että tältä kaverilta todella lapsellista käytöstä.AINA kun koiran kanssa aikoo mennä jonnekin niin AINA pitää selvittää voiko koira tulla.
ja jos on noin itsekäs että oma hyvä olo menee muiden edellä niin tuskin on kummonen kaverikaan.

Yhteistyössä