taisin juuri herätä #&%?$!*ä

  • Viestiketjun aloittaja jade x
  • Ensimmäinen viesti
jade x
niin..oon ollut todella sinisilmäinen ja en tajua miten olen jatkanut mieheni kanssa näinkin kauan. voiko mies manipuloida niin kauan etten enää ole huomannut mitä ympärillä tapahtuu?meillä on yhteinen pieni poikakin.

mies on alkoholisti,juo kotona ja kylillä,tekee katoamistemppuja. hakkasi veljeni kolmen kaverinsa kanssa pahaan jamaan ja veljeni soitti metsästä apua pyydellen. vasta nyt tajusin että mitä #&%?$!*ä toi #&%?$!* on mennyt tekemään ja en tajua miten oon antanut sen olla tuossa??!! aina lepertelee ja lupailee..saanut mut karkotettua kavereiden luota,kun on niin mustasukkainen. voiko joku kertoa miten oon muuttunut entisestä vahvasta ihmisestä tälläiseksi joka uskoo tyhmiä lupauksia ja sallii karmeuksia. vasta nyt jotenkin alkaa sumu hälvenemään ja tajuan mitä kaikkea tuo on tehnyt. minuakin viskellyt jne.

onko mieheni narsisti?

en tiedä miksi tänne kirjoitan mutta laittakaa jotain kommentteja ja tietääkä mahdollisesti joku mitä tehdä kun tuollaiselle ilmoittaa erosta?
 
Todennäköisesti on parasta lähteä vaivihkaa miehen arvaamattoman luonteen takia. Ainakin kannattaa ilmoittaa silloin kun mies on selvinpäin eikä omassa kiukunpuuskassa humalaiselle vaikka kuinka ottaisikin päähän. Mitä jos sanot miehellesi että haluat omaan asuntoon ja että katsotte sitten mihin suuntaan suhteenne kehittyy. Omaa asuntoa voi perustella monilla asioilla, mutta tässä voit käyttää lapsen tarpeita hyväksesi ja pääset sillä tavalla ehkä helpommin eroamaan miehestä. Sanot vaan kuinka et halua lapsen näkevän alkoholin käyttöä ja että voitte silti olla perheenä ja olla paljon yhdessä mutta haluat lapsellesi kodin jossa ei ole viinapulloja ja levotonta menoa. Kai mies lapsestaan välittää niin että haluaa hänelle parhaan mahdollisen kasvuympäristön.

Tee päätös ja pysy siinä. Miehesi lupaa todennäköisesti kaiken mahdollisen maan ja taivaan väliltä, mutta kyllähän sinä sen tiedät kuinka niiden lupausten kanssa lopulta käy.

 
Vaarallista
Sinun täytyy ehdottomasti lähteä niin, että mies ei ole paikalla ja mieluiten vaihtaa paikkakuntaakin. Saisitko vanhemmiltasi tukea ja apua asiassa?

Voi olla myös aiheellista varautua uhkailuun ja väkivaltaisiin lähestymisyrityksiin.
 
Big Y
Paha tilanne sinulla, ja vaatii pikaisia toimenpiteitä sinulta.
Miehesi on moniongelmainen narsisti, ja jos katsoo faktoja kylmästi silmiin, niin lopeta suhde ja ala elää omaa elämää.
Ja täytyy muistaa, narsisti suostuu terapiaan vain kun se palvelee hänen etuaan.
Ei leopardi täplistään pääse...

Voimia ja tsemppiä

:hug:

Big Y
 
jade x
on minulla sukua jotka auttavat..miehelleni ilmoitin että haluan erota ja nyt esittää ihan tietämätöntä kaikesta. ihan kuin ei olisi tehnyt mitään..sairasta. sanoi myös että tappaa sen miehen joka kanssani uskaltaa alkaa joskus olemaan ja minut myös. oma tahtoni ja vahva minäni alkaa tulemaan esiin ja haluan että tuo mies on pois elämästäni!!
 
Narsisti on hyvin ovela luonne.
narsisti on aika vaikea tunnistaa.
narsisti voi osua kenenkä kohdalle tahansa.
narsistin pääpiirre on aina olla uhri vähän joka tilanteessa.
narsisti ei rakasta ketään yhtä paljon kuin itseään.
narsisti ei luota kehenkään.
narsisti on kaksinaamainen.


tämä hurmaava saalistaja on ihana ja lämminsydämminen,elämänkolhima selviytyjä.
hän toimii pikkuhiljaa kunnes huomaa tehneensä sinuun lähtemättömän vaikutuksen,sen jälkeen on niinkuin itse haluaa.

hän alkaa syöttää sinulle kamalia tarinoita siitä kuinka kaltoin häntä on aina kohdeltu ja se herättää sinussa suojeluvaiston tuota pientä raukkaa kohtaan.tämä raukka alkaa kehrätä.sitten hän syöttää sinulle omaa ajatusmaailmaansa omine mielipiteineen(jotka ovat ainoat oikeat).sinä uskot kaiken hymyssäsuin ja tuhahdat (jäljellä olevalle ystävällesi)kaupan jonossa että tuossa on se kamala ihminen joka minun pikku raukkaani on huonosti kohdellut.

narsisti haluaa sinut kokonaan jolloin et edes huomaa ystäviesi kaikonneen.alat pikkuhiljaa ihmetellä hänen alkoholinkäyttöään,joka päivä ja viikonloppuisin umpitunneliin asti kuin unohtaakseen.mutta sehän ei hänelle ole mikään ongelma vaan sinä kun siinä kyttäät/tai syy on taas se ihminen/ihmiset jotka ovat olleet inhottavia narsistia kohtaan.
kun olet menettänyt oman ajatusmaailmasi alat vähän ihmetellä miksi narsisti puhuu tuttavilleen toisin ja selän takana toisin.hänhän ei pidä kestäkään,ei edes omista sukulaisistaan(ne kauheat sukulaiset joista olet kuullut paljon)olet vaiti niinkuin aina.

narsisti on jo tähän mennessä huomannut voimmattomuutesi,hän on alusta alkaen polkenut vähän kerrallaan itsetuntoasi.nyt hän voi tehdä mitä huvittaa,vaikka pettää.löydät puhelimesta selviä ´viestejä naiselta jonka narsisti on juuri tavannut.narsisti joko suuttuu silmittömästi että tongit hänen puhelintaan(vaikka oli itse pyytänyt katsoa viesteistä yhtä puh,numeroa)(sinun puhelintasihan hän ei koskaa urki vaikka kännykkä on aina siellä mihin et sitä jättänyt kun kävit vessassa)tai sitten narsisti selittää kyyneleet silmissä kuinka paljon sinua rakastaa ja "ei se merkinnyt mitään"...

alat pikkuhiljaa herätä ja huomaat että hänen tapansa on alkaneet ärsyttää sinua huomattavasti joten alat sanoa eriävää mielipidettä asioista jolloin hän turvautuu nyrkkiin saadakseen sinut takaisin horrokseen.

nyrkin isku on selvä kierre:
"sinä tiesit että minulla on vaikeaa(aina)"-->"miten sinä voit sanoa minulle,näin hyvälle ihmiselle jotain tuollaista että minä olisin tehnyt väärin"--->"minä olen pahoillani"-->"mutta sinä sait minut raivostumaan syyttelyilläsi enhän minä olisi muuten lyönyt"-->"minä en muista että olisin gröhöm..käynyt käsiksi sinuun"-->"minä en naisia lyö"

sitten tulee se onneton päivä kun narsisti menettää läheisensä,äitinsä(päänarsistin jolta tämä on "opittu")
siitä seuraa se että sinun pitää jatkuvasti surran ja ylistää sitä kamalaa akkaa.kuuntelet kaikki viikonloput sitä samaa.

sitten koittaa päivä kun itse menetät läheisen.osan oton saat ja perään ilmoituksen että hän ei ole tulossa hautajaisiin koska hänen surunsa on suurempi.menet yksin hautajaisiin,tulet kotiin iltapäivällä ja tapaat krapulaisen narsistin sängystäsi nukkumasta.
padot surun sisääsi ja huomaat että et enää välitä hänestä,et vain raaski jättää kun hän on surun murtama.

jatkat yhdessäoloa joka on pelkkää hampaiden kiristelyä kunnes alat inhota häntä.yrität lopettaa suhteen,saat kukkia,hartiahierontaa ja kaikkea ihanaa ja ajattelet että eipä minua kukaan huoli(tämänkin hän on iskostanut päähäsi jo aikaa sitten)joten voin jäädä tähän suhteeseen.

ahdistut taas ja saat rohkeutta lopettaa suhteen.hän ei enää usko sinua vaan odottaa että sinä rauhoitut jotta hän voi tulla takaisin.
et ota yhteyttä mutta viikon päästä erosta hän alkaa soitella öisin ja laittaa tekstareita joista voisi hänen kuvitella ajattelevansa itsemurhaa.
otat hänet takaisin.menee taas aikaa ja ahdistut keräät taas kerran voimia ja lopetat suhteen.

jostain syystä lähdet häntä juoppokuskiin ja loppuillasta kun olet viemässä häntä kotiin hänen autollaan hän alkaa tivata sinulta rakkauden tunnustusta,et vastaa mitään joten hän hyppää ulos liikkuvasta autosta(risteyksessä 25km/h)sinä hätäännyt ja vakuuttelet olematonta rakkauttasi pelätessäsi että hän kuolee oman käden kautta jos jätät hänet ja sinä saat tuntea syyllisyyttä siitä lopunikääsi.huom!narsisti rakastaa itseään niin paljon ettei oikeasti tappaisi itseään.

sitten tapaat narsistin sukulaisen,ihastut,huomaat saavasi vastakaikua ja tämä ihminen on ihan erilainen.ihmettelet hänen ystävällistä käytöstään sinua kohtaan.huomaat että voisit saada parempaa jos uskaltaisit yrittää.
lopetat suhteen mutta narsisti ei usko tätä ollenkaan.
tämä kerta oli viimeinen päätät ja alat tehdä parempaa tuttavuuttaa uuden ihmisen kanssa.
rakastutte ja alatte seurustella!

saat kuulla kuitenkin heti suhteen alussa hirveitä tarinoita itsestäsi ja jopa sukulaisistasi,näissä tarinoissa on 2%totta,98% k.usetusta.
olet karvaan pettynyt,ja nyt tiedät miksi ihmiset karttavat seuraasi.
kuulet vielä lisää kavereilta(joihin oit heti yhteyttä lopetettuasi suhteen narsistiin)ja maineesi on täsyin tahrattu ilman että itse huomasit.
sitte koittaa taas yllätys kun kerrot narsistin kertomat jutut uudelle kumppanillesi sukulaisista,ystävistä jne.. sama juttu melkein 100%phaskaa.
ja mikä oudointa se mitä nykyinen kumppani on tehnyt on narsisti kertonut itse tehneensä (hyvät asiat)ja toisinpäin(huonot jutut).
eli teitä kaikkia on k.usetettu!

narsisti ei jätä asiaa silti tähän!hän vainoaa,soittelee öisin,yrittää jauhaa phaskaa uudelle kumppanille ja viljelee pitkin kyliä epäilyksensiementä suhteen kestosta.jne..

narsisti puollustautuu erokyselyihin sillä että hän on jättänyt sinut,olet kauhea ihminen josta ei meinannut päästä eroon!

naapureiden kertomana sinä ja kumppanisi kuulette että narsisti pyörii autollaan teidän asuinkulmilla vaikka ei itse sielläpäin asu edes.

sinä menet onnellisena naimisiin ja kuulet jälkeenpäin narsistin olleen kirkon vieressä puskassa kuikuilemassa tilaisuutta(joku oli nähnyt)

muutatte toiselle paikkakunnalle ja epäilevästi katselet ikkunoista ja kaupanpihoilta samanlaista autoa tai kasvot joista tunnistaa tämä narsisti.
epäilet kaikkia tuntemattomia numeroita hänen soitoikseen.

nyt erosta on kulunut 5v.edelleen narsisti tulee mieleen joskus mutta ei enää kummittele.olet päässyt eroon siitä sairaasta ihmisestä.
mutta kova työ oli saada itsetunto ylös ja luottamus uudessa suhteessa jota on kestänyt nyt vajaat 5v.
uusi kumppani on täysin erilainen joka osaa rakastaa ja saa rakkautta

tollasta oli mulla joskus..en tiedä auttaako mutta voimia

:hug: <br><br>
 

Yhteistyössä