Taikahiekka, miten sitä käytetään?? (Moonsand)

  • Viestiketjun aloittaja Moonsand
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pistäisin vaivikaa roskiin koko hiekan. Kokemuksesta voin sanoa että sitä hiekkaa on kohta joka paikassa. Mut joo, vedessä voi muotoilla ja sen voi kerätä talteen uutta käyttöä varten kun veden kaataa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pistäisin vaivikaa roskiin koko hiekan. Kokemuksesta voin sanoa että sitä hiekkaa on kohta joka paikassa. Mut joo, vedessä voi muotoilla ja sen voi kerätä talteen uutta käyttöä varten kun veden kaataa pois.
Aamen! :D
Ap olikin ostanut sen kirpparilta... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pistäisin vaivikaa roskiin koko hiekan. Kokemuksesta voin sanoa että sitä hiekkaa on kohta joka paikassa. Mut joo, vedessä voi muotoilla ja sen voi kerätä talteen uutta käyttöä varten kun veden kaataa pois.
Aamen! :D
Ap olikin ostanut sen kirpparilta... :whistle:
I wonder why.. :xmas:
 
ap
Niih, no meillä lapset osaa leikkiä myös "sotkuisilla" tavaroilla. Itse siivoavat sen jälkeen, imuroivat jne. Ja meillä saa siis sotkea, mutta kaikki sotkut siivotaan itse. Suosittelen ;) Nyt leikkivät tuolla kylppärissä tyytyväisenä, kivaa kamaa on :)
 
tatsu
Siis mä palaan nyt tähän aiheeseen...kävin eilen BR-lelussa katsomassa tätä moonsand pakkausta. Se on viissin eri tuote kuin toi taikahiekka jota myytiin aikasemmin? Tähän ei käsittääkseni vettä tarvita, eikä sen pitäis kuivua...Mutta: onko muksut tykänneet tästä? Sekottuuko ne värit keskenään, niinkuin muovailuvahassa? Meinaan, että menee koko idea pilalle jos sekoittuu...poika kauheesti haluis, en tiedä hennooko ostaa jos se on taas yhden leikin verran käytössä.
 

Yhteistyössä