Täijuttua vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jälp

Vieras
Elikäs, tuossa aiemmin viikolla kirjoitin että oltiin käyty kylässä perheessä josta löytyi seuraavana päivänä kyläilystä täitä. Omista päistä ei ole löytynyt, mutta kysyisin sellaista että jos niitä olisi tullut, ja tästä nyt siis 4 päivää kun kyläiltiin, niin kuhisisiko päät jo jos niitä olisi tullut? En oikein saanut selvyyttä miten nopeasti nuo leviävät.

Meillä on ollut muutaman kerran ja meidän tapauksessa ei vät ole kovin helposti levinneet, joten luulisin, ettei teillä ole hätää. Ei nen yt vielä mitään kuhisis jokatapauksessa, mutta pari vikkoa kannattaa syynäillä aina välillä.

meillä ei kutissut kellekään mutta vahingossa mun kynteen tarttui täi,löysin siis eka iteltäni. ja kaikilla kolmella meillä oli paljon. täikammalla kammattiin ja taskulampun kanssa ja saksilla leikattiin yksittäiset hiukset jossa oli muna tai saivari. joka päivä siis. ja täishampoolla pestiin, se täi öljy oli turhaa vaikka apteekissa ne suositteli sitä,ei kuollut siihen.

www, oliko täit jo mustia? Kaveri tuossa laittoi viestiä että heiltä löytyi sellaisia värittömiä, kaverilla oli 1, hein lapsilla jokaisella 5-7. Mein tytön päästä löytyi väritön "puikula", mutta luulen että oli muovinpalanen, ei liikkunut ja oli väritön. Mein kyläilystä ei tarvitsekaan sunnuntaina enää miettiä että mennäänkö vai ei, tyttö nimittäin kävi oksentamaan äsken... Ja vuosi sitten jouluna lapsilla oli ripuli. Mitäköhän vuoden päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
www, oliko täit jo mustia? Kaveri tuossa laittoi viestiä että heiltä löytyi sellaisia värittömiä, kaverilla oli 1, hein lapsilla jokaisella 5-7. Mein tytön päästä löytyi väritön "puikula", mutta luulen että oli muovinpalanen, ei liikkunut ja oli väritön. Mein kyläilystä ei tarvitsekaan sunnuntaina enää miettiä että mennäänkö vai ei, tyttö nimittäin kävi oksentamaan äsken... Ja vuosi sitten jouluna lapsilla oli ripuli. Mitäköhän vuoden päästä...

Täin munia..
Ne on sellaisia harmaanvaaleita..

Pehmeäpupu, meinasitko tuota minun löydöstä täinmunalla? Onko täit miten kovia, tai nuo munat? Tehtiin veitsellä tutkimusta tuolle löydökselle eikä saatu kuin taipumaan sitä, olisiko voinut muna olla? *lähtee tutkimaan päitä taas*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pehmeäpupu, meinasitko tuota minun löydöstä täinmunalla? Onko täit miten kovia, tai nuo munat? Tehtiin veitsellä tutkimusta tuolle löydökselle eikä saatu kuin taipumaan sitä, olisiko voinut muna olla? *lähtee tutkimaan päitä taas*

No jos on täinmunia, on oltava naarastäikin päässä. Ja sen löytää kyllä helpolla kun käy päänahan läpi. Tsemppiä häätämiseen jos öttöjä löytyy!

En löytänyt mitään, mutta katsastellaan huomenna lisää, jos tytölläkin olisi parempi olo. Omassakin mahassa alkoi vellomaan, saa nähdä ollaanko mahataudissa vielä kaikki... Kiitos pehmeäpupulle vastauksista.:)

Yhteistyössä