Taidanpa unohtaa koko miehen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Reija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Reija"

Vieras
Olen tavannut erästä miestä seksin merkeissä. Aikataulujen sovittaminen on ollut ongelmallista ja joskus sovitut treffit on peruuntuneet jonkun yllättävän takia.

Viimeksi mä kerroin miehelle, että koska mulle sopii tällä viikolla. No mies lupasi viestitellä tai soitella sunnuntaina, mutta mitään ei ole kuulunut. On kyllä ollut facessa paikalla, mutta ei ole laittanut viestiä enkä ole sitten mäkään laittanut.

Laskin just tässä, että jos emme huomenna tapaa niin tulee helposti 3-4 viikon tauko molempien lasten, töiden ja mun menkkojen takia.

Olkoot perkele koko mies kun ei kerran voi ottaa yhteyttä. Tietää kyllä koska mulle olisi tällä viikolla sopinut! Huomenna viimeinen mahdollinen päivä tavata tällä viikolla!

Älä sä ainakaan ota yhteyttä. Omapa on miehen menetys. Ehkä se on löytänyt jonkun muun vakipanon.

PS. Kyllä menkkojakin voi siirtää, tai niiden aikana harrastaa seksiä.

[QUOTE="eee";25819846]Älä sä ainakaan ota yhteyttä. Omapa on miehen menetys. Ehkä se on löytänyt jonkun muun vakipanon.

PS. Kyllä menkkojakin voi siirtää, tai niiden aikana harrastaa seksiä.[/QUOTE]

No ei mun mielestä seksisuhteessa harrasteta seksiä menkkojen aikaan, parisuhde on eri asia. Ei mua tällä hetkellä edes huvita siirtää menkkoja kun vituttaa niin paljon.

[QUOTE="vieras";25819919]Olet varmaan ylpeä itsestäsi. Samoin äitisi.[/QUOTE]

Oletko sä niitä nipottajia joiden mielestä seksiä saa harrastaa vain parisuhteessa, mieluiten papin aamenen jälkeen.

Laitoin eilen puolenpäivän aikaan miehelle tekstarin jossa pyysin hänen tilinumeroaan. Mä kun olen hänelle velkaa ja haluaisin maksaa velkani. No ei tullut vastausta tekstarilla eikä facebookissa. Olkoot sitten ilman rahojaan perkele!

[QUOTE="a p";25826818]Laitoin eilen puolenpäivän aikaan miehelle tekstarin jossa pyysin hänen tilinumeroaan. Mä kun olen hänelle velkaa ja haluaisin maksaa velkani. No ei tullut vastausta tekstarilla eikä facebookissa. Olkoot sitten ilman rahojaan perkele![/QUOTE]

Anteeksi mutta tuo kuulostaa hauskalta..ihan kuin maksaisit sille seksistä!! Ja jos sitä raha eikä seksi kiinostaa niin antaisin olla..luulis että siinä on vallan hyvät syyt vastailla sulle jos sitä yhtään kiinostaa..

[QUOTE="oop";25826894]Anteeksi mutta tuo kuulostaa hauskalta..ihan kuin maksaisit sille seksistä!! Ja jos sitä raha eikä seksi kiinostaa niin antaisin olla..luulis että siinä on vallan hyvät syyt vastailla sulle jos sitä yhtään kiinostaa..[/QUOTE]

Maksan seksistä vaikka maksan takaisin mitä hän mulle lainasi? Miten tuossa kukaan saa yhtään ylimääräistä rahaa jota pitäisi tulla jos kerran seksiä myy?

Taidat olla aika tyhmä.

No tuohan on seksisuhteen perussääntöjä: et ole velvollinen mistään sille toiselle. Sä olet nyt kuin mustasukkainen vakikumppani...

Mies on ehkä löytänyt oikean kumppanin ja viettää hänen kanssaan aika - tai ainakin tunnustelee maaperää. Jos siitä ei tule mitään, kapuaa sun sänkyyn tai sitten ei.

Olen ollut seksisuhteessa jonkusen kerran ja noin se menee. Siinä ei vaan ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan. Jos aikataulut/halut jne täsmää niin pannaan jos ei niin - sit ei.

No tuohan on seksisuhteen perussääntöjä: et ole velvollinen mistään sille toiselle. Sä olet nyt kuin mustasukkainen vakikumppani...

Mies on ehkä löytänyt oikean kumppanin ja viettää hänen kanssaan aika - tai ainakin tunnustelee maaperää. Jos siitä ei tule mitään, kapuaa sun sänkyyn tai sitten ei.

Olen ollut seksisuhteessa jonkusen kerran ja noin se menee. Siinä ei vaan ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan. Jos aikataulut/halut jne täsmää niin pannaan jos ei niin - sit ei.

Mä tiedän, että mies ei ole löytänyt ketään eikä edes halua parisuhdetta vaikean eron takia. Enkä halua mäkään parisuhdetta.

Mitä väärää oli tuossa, että haluan maksaa velkani ja sen takia kysyn sitä tilinumeroa? Eihän se muuten onnistu jos emme kerran tapaa enää. Mulle on aivan sama paneeko muita, mutta velkani haluaisin maksaa ettei pääse sanomaan, että en maksa velkojani ihmisille.

Veikkaan, että miestä on alkanut ahdistaa aikataulu. Joskus olin itsekin seksisuhteessa, mut ei siitä oikein mitään tullut, kun mies halusi aina sekunnin sisään tavata. Mulla meni aina vähintään pari tuntia, että onnistui, kun olin silloin yh. Ja mies ei voinut sopia "treffejä" eli tarkkaa aikaa ja paikkaa, koska olisi muuten ollut liian järjestettyä. Joten homma jäi sit kokonaan.

[QUOTE="lulu";25827959]Veikkaan, että miestä on alkanut ahdistaa aikataulu. Joskus olin itsekin seksisuhteessa, mut ei siitä oikein mitään tullut, kun mies halusi aina sekunnin sisään tavata. Mulla meni aina vähintään pari tuntia, että onnistui, kun olin silloin yh. Ja mies ei voinut sopia "treffejä" eli tarkkaa aikaa ja paikkaa, koska olisi muuten ollut liian järjestettyä. Joten homma jäi sit kokonaan.[/QUOTE]

No tilinumeron laittamiseen tekstarilla tai fb:n kautta ei tarvita aikataulua. Varsinkaan kun mies eilen illalla oli fb:ssä paikalla. Olkoot sitten ilman rahojaan jos ei kelpaa se, että saa omat rahansa takaisin. En mä toista kertaa niitä rahoja tyrkytä kun ei kerran mennyt viesti aivoihin asti perille.

Ei tuo kuulosta casual seksisuhteelta enää, jos aikatauluista nipotetaan? Se on sitten jo parisuhde...

Missä mä kirjoitin, että olen miehelle jotakin nipottanut aikatauluista? Mä kirjoitin, että mitä ehdotin miehelle. Jätin tilanteen auki, että mies sitten kyllä ilmoittaa jos sopii. No ei väkisin, etsin muuta seuraa. Mutta ottaa vain päähän tuo kun en saa nyt sitten velkaa maksettua.

Tai sitten et vaan ole ollut miehen mieleen seksin parissa..

So what? Joillakin menee nyt aivan ohitse se, että en enää edes halua miestä vaan nyt ottaa päähän kun ei edes sitä perkeleen tilinumeroaan voi mulle laittaa. Mä käytän rahat sitten hyvällä omallatuntolla johonkin muuhun ja sanon voi voi jos mies joskus myöhemmin kyselee rahojen perään. Mä olen tarjoutunut maksamaan velan, mutta ei väkisin.

[QUOTE="a p";25828110]So what? Joillakin menee nyt aivan ohitse se, että en enää edes halua miestä vaan nyt ottaa päähän kun ei edes sitä perkeleen tilinumeroaan voi mulle laittaa. Mä käytän rahat sitten hyvällä omallatuntolla johonkin muuhun ja sanon voi voi jos mies joskus myöhemmin kyselee rahojen perään. Mä olen tarjoutunut maksamaan velan, mutta ei väkisin.[/QUOTE]

no aloituksessasi vielä halusit miestä. :D myöhemmin vasta ilmoitit velasta.

[QUOTE="a p";25826818]Laitoin eilen puolenpäivän aikaan miehelle tekstarin jossa pyysin hänen tilinumeroaan. Mä kun olen hänelle velkaa ja haluaisin maksaa velkani. No ei tullut vastausta tekstarilla eikä facebookissa. Olkoot sitten ilman rahojaan perkele![/QUOTE]

Vaimo tai tyttöystävä saattaa urkkia tiliotteita.

[QUOTE="a p";25828201]Wuhuu annoitpa uniikin vastauksen tähän ketjuun![/QUOTE]

Enkä yhtään ihmettele, että miksi mies ei ota enää yhteyttä. Aika paljon kertoo susta jo se, että mies ei halua edes rahojaan takaisin ettei tarvitsisi enää sun kanssasi olla tekemisissä. Varsinainen järjenjättiläinen aloituksineen päivineen. Ja nuo kommentit...Oletko miten vanha?

Yhteistyössä